Kaspersky Internet Security + Antivirus 2014 Güncel Serial Key

Kaspersky Internet Security + Antivirus 2014 Güncel Key

Kaspersky Internet Security + Antivirus, Bu konumuzda güncell kasperky key serialleri verilecektir
herdaim güncell lisanslar karaliste olduğunda bildirirseniz anında Yenilenecektir
Resmi büyütmek için tıklayın.
SADECE YENI KEY KULLANACAKSANIZ YADA DEGISTIRECEKSENIZ
YENI KEYI PROGRAMI KALDIRMADANDA DEGISTIREBILIRSINIZ;

BILGI: ASAGIDAKI LISANSLAMA ISLEMLERINDE,
INTERNET BAGLANTINIZ KAPALI OLMALIDIR!!
01 – Kaspersky’i acip, en alt bölümde yer alan “Licensing” (Lisans) butonunu tiklayin

02 – Mevcut keyi silmek icin, gelen pencereden sag üst bölümden kirmizi renkli “X” butonunu tiklayip,
gelen soruya “Delete key” (Lisansı sil) deyin.

03 – Simdi gelen ekrandan “Activate the application” (Uygulamayı Etkinleştir) butonunu tiklayin

04 – Daha sonraki ekrandan, 2.secenegi “Activate trial version” (Deneme sürümünü etkinlestir) i tiklayin
ve “Next” (Ileri) butonunu tiklayip devam edin

DIKKAT: EGER “DENEME SURUMUNU ETKINLESTIR” BOLUMU SIZDE CIKMAMISSA;
A: INTERNET BAGLANTINIZI KAPATIP, TEKRAR UYGULAYIN.
B: YADA “TICARI SURUMU ETKINLESTIR” BOLUMUNE 22222-22222-22222-2222U YAZIP,
ILERI DEYIP DEVAM EDIN VE GOZAT BOLUMUNDEN KEYI GOSTERIN

05 – Lisanslama islemi icin “Browse” (Gözat) butonundan indirdiginiz ve herhangi bir yere cikartiginiz
KEY klasorundeki registry dosyasini seciniz

06 – Lisanslama islemini tamamlamak icin gelen sonraki pencereden “Next” (Ileri) butonunu tiklayin
Lisanslama islemi tamamlanmistir

SIMDI INTERNET BAGLANTINIZI ACABILIRSINIZ!!!!

————————————————————-

Boyut:5mb-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz
Resmi büyütmek için tıklayın.

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.
1 nisan güncel key 2010-2011-2012-2013 için

Kaspersky Internet Security + Antivirus 2013

(((Alternatif)))

Kaspersky Internet Security + Antivirus 2013

(((Alternatif)))

Kaspersky Internet Security + Antivirus 2013

===================================================
2014 için key paketi güncel ve anlatımlı
Kaspersky Internet Security + Antivirus 2014

(((Alternatif)))

Kaspersky Internet Security + Antivirus 2014

(((Alternatif)))

Kaspersky Internet Security + Antivirus 2014

Yazar
Yazar
Taş, taşlıktan çıkıp yok olmadıkça, mücevher olup yüzüğe takılır mı hiç ?

Önceki Yazı:Collectorz Comic Collector Pro 5.5.1 Full Tam indir

Sonraki Yazı:50 İlizyon Gösterisi Ve Püf Noktaları Seti İndir

Yorumlar
  • Tibet Korkut

    bir çok indirdiğim program gibi buda sorunsuz,hepinizden Allah razı olsun.

  • Muhammed

    small office 3 te işey yarar mı

    • Cibril

      onlar ayrı bir lisans gerektirir.

  • mehmet aydoğan

    abi reg dosyalarını açtığımda bazı anahtarlar sistem veya diğer işlemler tarafından açılmış yazıyo

    • Cibril

      lütfen tek yorum gönderin, siz hangi antivirus sürümü kullanıyorsunuz ?

      • mehmet aydoğan

        tamam abi kusura bakma. kaspersky internet security 2013 kullanıyorum.

        • Cibril

          bugün yenilecek..

          • mehmet aydoğan

            tamamdır abi eyvallah sağolasın.

          • Cibril

            eklenmiştir.

  • mehmet aydoğan

    abi .key dosyaları olarak yok mu bu reg dosyası. ben de kis 2013 var key dosyasıyla etkinleştirmek için onu indirmiştim. key dosyaları varsa upload edebilirmisin abi

    • Cibril

      sadece reg olur, key olmaki

  • fesqadi

    esselam,kis2013ler lisans engellendi hatası veriyorda abi çözümü varmı acep

    • Cibril

      Aleykümselam 2013 lisanslarımı ?

      • fesqadi

        evet abi 2013ler.son güncellemeden sonra keyler korsana düştü

        • Cibril

          yenileriz hemen..

          • fesqadi

            eywallah oldu abi

  • Berkay DEMİR

    ben sitenizden kasperesky in antivirüsünü indirdim kurdum ardından lisanslamak içinde kis 2014ü indirdim antivirüsden internet securitye geçiş yapıldı ben antivirüs istiyorum yardım edermisinzi

    • Cibril

      merhaba antivirusu lisanslamak için trial reset kullanınız

  • Windows

    Hepsi iptal olmuş.Yeniler misiniz?

    • Cibril

      2014 olanları denedinizmi ?

      • Windows

        2014 MEGA linki silinmiş.

        • Cibril

          yenilenmiştir…

  • hikmet

    Çok teşekkür ederim güzel paylaşım.

  • Süleyman Konur

    güncellenirse bi problem çıkarmı

    • Cibril

      Güncellemezsseniz anlamı kalmaz.. sorun olmaz güncelleyin

  • akesgin

    dostum harikasın 14 ü etkinleşti 210 gün olarak teşekkürler

  • Mantara4Gaming

    Çalıştı Son 212 Gün ‘de BAşladı Çok Saol

  • Emre Nurol Türk

    hocam rar ın içinde setup yok ??

  • Emre Nurol Türk

    hocam rar ın içinde setup yok ??

    • Cibril

      başlıkta key olarak belirttik ?

  • Cibril

    Alt yorumları okuyun siz yapamıyorsunuz.

  • Serhat Genc

    Beyler günlerdir uğraşıyom yardımcı olun lütfen bu keyleri indiriyom biliyorum 2014 te key kullanılmıyor ama o trial restleri yani .key dosyalarını kasprsky internet security 2014 te nasıl kullanıcaz lütfen yardımcı olun o trial resetleri nasıl kullanıcaz

    • Cibril

      Serhat trail reset anlatımı içermekte

      • Serhat Genc

        İndirdim içermiyor hocam kısaca soruyom bu .keyli dosyaları nasıl kullanıcaz KİS 2014′TE

        • Cibril

          internet securty için anlatım sonda verildi txt yazmakta

          • Serhat Genc

            Hocam tamam gördümde sizinki regedit şeklinde benim demek istediğim çoğu site .key dosya formatında veriyor onları nasıl yapıyoruz

          • Cibril

            key formatında artık olmuyor, serhat sadece regedit keyi ile olmakta

          • Serhat Genc

            Anladım son sorum bu senin verdiğin regeditlerle her zaman serial bittikçe uzatabilirmiyiz yani belli bir süresi varmı o regeditlerin

          • Cibril

            Herzaman güncell ekleriz süresi var evet bitince yenilenir

  • onemen35

    burda yazan olmuyor deneme sürümü kısmı tıklayınca olmuyor internet bağlantınızı kontrol edin diyor ama indirdiğin serial key kısmında yazan talimatlarla oluyor ayarlar diğer kendi koruma tikini kaldır heryerden kapat lisans reg dosyasını çift tıkla oluyor.

  • Mustafa

    Teşekkür ettim gerçekten oldu..

  • Pırpır

    Kaspersky’ın son sürümünde Browse bölümü yok

  • mahony

    şöyleki kardeş. Sitenizden indirdiğim Avira İnt.Sec. 2014 içerisindeki dosyada zaten serialler vardı. Ben de o serialleri kullandım. Saygılarımla.

    • Cibril

      Anladım avira konusuna bakın derim.. güncel key içeriyordu.. indirip keyi kullanın derim

  • Berkan Altıntaş

    Hocam KİS 2014 var ama bi türlü su keyleri yükleyemedim eski trial resetle (90 günlük olan) devam ediyorum bi eksikliği var mıdır trial sürümün???

    • Cibril

      Detaylı anlatımı okudunuzmı ?

      • Berkan Altıntaş

        okudum 05 – Lisanslama islemi icin “Browse” (Gözat) butonu diyo gözat butonunu bulamadım öyle bi şey yok 2014 te ben göremedim :(

        • Cibril

          Siz 2014 seriallerinimi indirdiniz..

          • Berkan Altıntaş

            “2014 için key paketi güncel ve anlatımlı” key paketini indirdim…

          • Cibril

            Tamam işte. işlemleri tek tek uygulayın..

          • Berkan Altıntaş

            Hocam zaten uyguladım ama gözat butonuyla dosyayı göster diyo öyle gözat butonu yok ben göremedim KİS 2013 te vardı onu yapmıştım 2014 te yok

          • Cibril

            Test edip bilgi vericem..

          • Cibril

            Başlıkta belirtildi.. sizde ne yazmakta ?

          • Berkan Altıntaş

            “Kaspersky Internet Security + Antivirus 2014 Güncel Serial Key” deyince ben KİS 2014 için sandım hocam benim hatam kusura bakma senide uğraştırdık…

  • mahony

    evet kardeşim. Zaten kaspersky key görünce aklıma geldi. Onun için buraya yazdım. Kusuruma bakma. 2020 yılına kadar olan key de sürekli yani her bilgisayarı yeniden başlattığımda veya her yeni açışımda 1 aylık deneme sürümü keyini kendi otomatik olarak atıyor. 2015 yılına kadar olan key de ise ara sıra bunu yapıyor. bilgin olsun diye yazdım kardeşim. teşekkür ederim.

  • mahony

    kardeşim, avira internet security 2014 keyleri reddediyor. hem de hepsini. Yeni keyler verebilir misiniz acaba. Şimdiden çook teşekkürler. Saygılarımla.

    • Cibril

      Sitede avira için key bulunuyordu denedinizmi.. bu kaspersky

  • ylmz

    süpersin admin teşekkürler

  • Fırat Karadağ

    Linkler Bozuk Yenilermisiniz Acil Lazım da Varsa Yeni Sürümde Olabilir..!

    • Cibril

      Linklerde sorun yoktur ?

  • castax

    teşekkürler kardeş

  • Aykut

    Selam. bu siteden indirmiştim taaa 2 ay önce hala kullanıyorum serial i bi sıkıntı yok.

  • Windows

    269 gün var daha ama serial paylaştınız :) hızınıza yetişilmez :)

  • Ahmet Dakak

    bu sürekli bahsettiğimiz gelmesini beklediğimiz lisanslama mı

    • Cibril

      2014 malesef sadece trial resetle kullanılmakta..

      • Ahmet Dakak

        ee peki daha hala gelmeyecek mi

        • Cibril

          Üzerinde çalışıyor.. zaman gerek..

  • http://www.forumzan.net/ Ramazan Yüceloğlu

    kaspersky o açığı 2014 ile kapattı :)) ayrıca 2222 olan keyi girerken net bağlantısını kesmeye gerek yoktur :)

    • Cibril

      Trial reset ile.. devam edebilirsiniz.. fakat 2013 devam ediyor

      • http://www.forumzan.net/ Ramazan Yüceloğlu

        ewet trial reset kullanıyoruz mecburen

  • Windows

    Bence kaspersky yıllardır bu açığı kapatamayacak kadar salak ,değil bir bildikleri var.

    • Cibril

      Trial reset eklenmiştir..

    • kamil

      Aynen ama 14 yok bu

      • Cibril

        sitede 2014 sürümü.. mevcut..

  • batu

    Kaspersky key girmede/denemede devrim :))

    Not: İnternet bağlantısını kesmeye gerek yoktur.
    Başlar çalıştır cmd yazın
    Gelen siyah ekranın içine kaspersky yi yüklediğiniz dosyada bulunan avp adlı iconu tutup atın
    Sonra bi boşluk tuşuna basıp ‘addkey’ yazın daha sonra bi boşluk ve indirdiğiniz seriali atın enter deyin key sağlamsa çalışır.
    Varsayılan Klasör:
    “C:Program Files (x86)Kaspersky LabKaspersky Internet Security 2013avp.exe” addkey

Yandex.Metrica
Sitemap