Revo Uninstaller Pro 3.1.2 Türkçe Full indir

Revo Uninstaller Pro Full Türkçe Tam indir

Revo Uninstaller Pro Kaldıramadğınız programı kaldırabilirsiniz windowsun ekle kaldırdırdan
daha gelişmiş kalıntı bırakmadan dilediğiniz herşeyi kaldırın alanında en iyisidir
editör tavsiyesidir
Resmi büyütmek için tıklayın.
 
Not: patch içermekte. antinizi kapatıp fulleyin

————————————————————-

Boyut:10-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz
Resmi büyütmek için tıklayın.

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.

Revo Uninstaller Pro

(((Alternatif)))

Revo Uninstaller Pro

(((Alternatif)))

Revo Uninstaller Pro
=============

Revo Uninstaller Pro

(((Alternatif)))

Revo Uninstaller Pro

(((Alternatif)))

Revo Uninstaller Pro
yenii

 



Revo Uninstaller Pro 3.1.2 Türkçe Full indir

Kırık Link Bildir!



Önceki Yazı:E-Kitap 560 Adet Epub İndir Türkçe

Sonraki Yazı:Windows 8.1 Embedded Industry Pro Update 2 TR Güncell

Yorumlar
  • 1Menzil1

    ilhan bu mümkün değil kalıntı yoksa silmez, silip sıfırdan kurarmısınız

  • Oguzhan Tuncbilek

    sorunsuz kurdum sıkıntı yok ama şuan rusça ve hiç birşey anlamıyorum ayarları da bulamıyorum rusça olduğu için nasıl düzeltebilirim ?

    • 1Menzil1

      türkçe dil olması gerek ???

  • 1Menzil1

    Revo Uninstaller Pro
    (((Alternatif)))
    Revo Uninstaller Pro
    (((Alternatif)))
    Revo Uninstaller Pro
    =============
    Revo Uninstaller Pro
    (((Alternatif)))
    Revo Uninstaller Pro
    (((Alternatif)))
    Revo Uninstaller Pro
    yenii hiç reklam içermez dikkat edin, ayrıca adware cleaner ile taratın silinir

  • Hakan Yamanlar

    Bazı programları görmediği için program ekle kaldırdan hallettim işimi. Düşündüğüm kadar iyi bir program değilmiş. Daha iyisi varsa önerinizi beklerim Cibril Bey. Ayrıca mükemmel paylaşımlarınızdan ötürü çok teşekkürler.

  • CAN

    MERHABA. BU SÜRÜM 3.1.1 DEĞİL 3.0.8 YANİ ŞUAN ZATEN BENİM PC’MDE VAR OLAN SÜRÜM. DAHA ÖNCE DE ŞUAN OLAN YÖNTEMLE FULLEMİŞTİM FAKAT 3.1.1DE OLMUYOR. SADECE 3.0.8 DE OLUYOR. PCDEN KALDIRIP BAŞTAN KURDUM REVO’YU YİNE AYNI. BU SÜRÜM İÇİN FARKLI CRACK GEREKİYOR. (3.1.1 İÇİN)

    • 1Menzil1

      merhaba lütfen büyük harfle yazmayın bu sürümde bizzat denendi full ?

      • CAN

        mevzuyu şimdi çözdüm. letitbit link 3.0.8 içinmiş. başka linkten indirdim oldu, en baştaki link güncel değil

  • tarik

    crack yaptım her şey tıkırında tşeekkürler reis

  • tarik

    hocam maalesef 3.1.1 crack olmuyor :((

    • 1Menzil1

      nasıl uyguladınız ??

  • SeRKaN ÖzKaN

    Hocam sağolasın. Hemen hemen herşeyi senin sitenden indiryorum ve gözüm kapalı kuruyorum. Ellerine sağlık.

  • Guest

    Cibril kardeş ben bu programı yükledim ama içindeki revouninstallerpro.lic bunu şuraya atıyorum ama olmuyor (C:ProgramFilesVS Revo GroupRevo Uninstaller Pro) buna atıyorum içinde değiştir diye birşey yok ben bunu nasıl full yaparım lütfen bana yardım edermisiniz….

    • 1Menzil1

      aktivatörü çalıştırdınız mı ?

      • Buğrahan Başlık

        Yok olmadı aktivatör 22222 bu numaralı yaptım olmadı ve diğerinide yaptım bağlanmadı lütfen yardımcı olurmusunuz

        • 1Menzil1

          bakın yeni yazanı indirmediniz mi denedik full oluyor ???

          • Buğrahan Başlık

            Bakın indirdim ama içinde sadece şu var license var ama dediğim yer varya şuraya atın diyor ama atmama rağmen değiştir gibi bir seçenek olsa bende full olduğunu o saatden sonra çözerim ama oraya yapıştır dediğim zaman direk yapıştırıyor ama program full değil lütfen bana nasıl yapıcam öğretirmisiniz acaba…..

          • 1Menzil1

            :) onu kullanmayın içind 1 aktivatör daha var iyice baktınız mı

          • Buğrahan Başlık

            Birde bu var içinde ama nasıl kullanırım çözemedim(RUP_3.1.0_Registrator) İçindekine Tıkladım ama ne yapıcam bilmiyorum nasıl yapıcam bana söylermisiniz….

          • 1Menzil1

            adınızı en alt kısma yazıp register deuin program kapaalı olsun full olur

          • Buğrahan Başlık

            Birde bu var içinde ama nasıl kullanırım çözemedim(RUP_3.1.0_Registrator) İçindekine Tıkladım ama ne yapıcam bilmiyorum nasıl yapıcam bana söylermisiniz….

    • http://www.xnxx.com/ Yusuf

      kardeş c program data vs revo group a atacaksın program files değil

    • http://www.xnxx.com/ Yusuf

      kardeş c program data vs revo group a atacaksın program files değil

  • cihan

    win 7 32 bit patch olmuyor başka yok mu

    • 1Menzil1

      verdiği hata nedir ??

  • Kemal Reyis

    en iyi reg temizleme programı hangisi cibril hocam en iyi ama

    • PurposeLess

      ccleaner önerilir..

  • poetisch

    Etkinleştirme sayfasını geçemedim. Lisansı rv klasörüne attım ama değişrn olmadı…

    • Cibril

      txt yazan işlemi uyguladınız mı..

  • http://www.donmezemre.org/ nomad

    6 tane sekme var üstte en sondakinin yanındakine tıkla ve en alttaki seçeneğini seç.tükçe dil seçeneğini oradan seçebilirsiniz

    • Musa Kurtgöz

      eyw panpa

  • erdogan

    nasil aktiv yapacam rica etsem

    • Cibril

      verdiğim katılımsız full

  • erdogan

    anlamakta zorluk cekiyorum

  • erdogan

    ya CIBRIL kardes bu key oldu ama yunanca dile gecti bunu almanca yada türkce nasil cevire bilirim lütfen

    • Cibril

      seçeneklerden türkçe dil gözükmiyor mu

  • http://vk.com/mirruslan.bagirov MiRRuslan

    selam cibril revo-nun 3.1.1 sürümü çıktı.

    • Cibril

      aleykümselam eklenecek

  • hakan

    cibril rarın içinden pach çıkmadı…sadece data dosyası var oda boş…

    • Cibril

      portabe bu…

  • Kubilay Izibelli

    on numarasın wallaa cibril teşekkürler

  • Ersoy Uku

    Cibril yac anti virüs programı bundada göstermiyor ama açılışta çalışıyor !…

    • Cibril

      bir arkadaşımız çözüm yazmış.. ersoy

  • http://WWW.SEYEHAT.ORG TURANESIN

    thanks very much….

  • Batuhan Joker

    Cibril kardes ben bunda register deki dosyaları nasıl sılıcem kısa bı anlatırmısın ? (biliyosan)

    • Cibril

      programı kaldırırken otomatik tarıyor silme butonuda gözükür

  • http://www.facebook.com/blackwar43 Burak Bedir

    yandex linkler hep kırık mı acaba sitede ?

    • Cibril

      düzelttik malesef tüm hesapları siliyor

      • http://www.facebook.com/blackwar43 Burak Bedir

        eminmisiniz son link 1.18 GB ta ?

        • Cibril

          düzeltildi

          • http://www.facebook.com/blackwar43 Burak Bedir

            saol üstad

          • http://www.xnxx.com/ Yusuf batuhan çayır

            mail ru varken yandexden indirme kardeş

  • kenan

    oluyor cibril kardeş seriala yöndendiriyor hiç bir şekilde olmuyor

    • Cibril

      crackı uygulamanıza rağmen mi ?

  • Gökhan Durukan

    Tekrar kudum pach yapıp halen serial istiyor.Crack değilde serial koyarmsınız…

    • Cibril

      serial ile olmaz gökhan patch uygulaydıysanız olması gerek.. yönetici olarak mı çalıştırdınız

  • KgnGksnn

    Malwarebytes kurdurtmayınca taratmak istedim hocam sonuclar ;

    Kurmamızın bir sakıncası olurmu bu durumda. Eften püften şeyleri virüs olarakmı görüyolar ben anlamıyorum :S

    • Cibril

      temiz cracklardır,, konudada belirttik taratırsanız silinir

      • muratbey muratbey

        Merhaba yıllardır kullandığım patch yaptığım bir yazılım fakat geçen gun makınemden sılınınce bır daha hıcbır sekılde yukleyemedım patch yapınca olmuyor kesinlıkle. Bu arada sizin indirme linki bir installer ve yanında 3*4 tane malware adware vs daha kuruyor..

        • Cibril

          merhaba zararlı yazılım içermez hangi linkten indirdiniz

  • Gökhan Durukan

    Bu crackler işe yaramıyor artık..Normal serial numarası varmıdır sizde…?

    • Cibril

      buyrun patch
      http://goo.gl/CtcjHk

      • Gökhan Durukan

        Teşekkürler akşam deniyeceğim…

      • mrlion

        sağol cibril kardeş..

      • mrlion

        sağol cibril kardeş..

  • Selina Bengü

    adobe acrobat pro XI deneme sürem bitti defalarca silip yüklememe, bir sürü crack denememe rağmen yemedi bu programı kullandım yok abi adobe inat etmiş gibi buluyor birşekilde :S

    • Cibril

      merhaba adobe acrobat pro XI bu konu ile ilgisi nedir ?

  • ayhan1980

    win 8.1 kullanıyorum.patch.exe rardan çıkarınca siliniyor.güvenlik programları ve duvarları aktif değil.

    • Cibril

      antivirus siliyor belliki defender açık mı ?

      • ayhan1980

        kapalı hocam.girmeye çalıştığımda bu uygulama kapatıldı yazıyor. sebebini anlamadım deli olacağım.

        • Cibril

          durduk yere kapanması normal değil, birşey siliyor bunu

          • ayhan1980

            sorunu buldum hocam.sıkıntı comodo antv programında.koruma özelliklerini kaldırmama rağmen devre dışı kalmamış.comodoyu kaldırdım işlem tamam.ilginiz için teşekkürler.

  • tercan

    Teşekkürler Amir Cibril

  • MuRrOo

    Ben IObit Uninstaller 3.0.4.922 Full Türkçe yi tavsiye ederim.Görünümü daha şık ve kaldırma sonrası güçlü tarama ile kalıntı bırakmıyor.Bu sitede mevcut.Deneyin derim

    • murat

      evet sana katiliyorum kardesim bende 4 senedir bu programi kullaniyorum bencede en iyisidir 3.1 sürümü cikti bu programin

      • Cibril

        3.0.8 son versiyon budur..

        • murat

          IObit Uninstaller v3.1 Dün Güncelledim suanda bende var yükledim cibril

          • Cibril

            revo için dediniz sandım..

  • osman bükülmez

    revom benim pc min olmazsa olmazıdır

  • murat

    yamayi uygulayin derken ne demek istediniz pek anlamadim daha ayrintili anlatirsaniz sevinirim sabriniza tesekkürler

    • Cibril

      Murat rarda sonuna kadar anlatım ekledik..

  • murat

    yani simdi olacakmi crak calisacakmi pek anlamadim simdi ne yapmam lazim? tesekkürler kardesim

    • Cibril

      Murat yamayı uygulayın çalışır..

  • murat

    evet calistirdim ne yaptimsa olmadi

    • Cibril

      Konuyu yeniledik. murat..

  • tercan

    Editör Tavsiyesi hiç bir programı kaçırmayın derim arkadaşlar

  • murat

    slm bu program pach olmuyor cok denedim yinede 29 gün kaldi diyor

    • Cibril

      Yönetici olarak çalıştırdınızmı ?

  • Guest

    Sorunsuz çalışıyor. Çok kullanışlı bir program.

  • Mehmet

    hocam şu crack işini daha ayrıntılı anlatabilirmisinz.dosyaları nereye atmam gerekiyor

    • Cibril

      Rar içinde yazması gerek..

  • serdar

    ilginize ve hızınıza teşekkürler..!!!! hafta sonunda formatlamayı düşünüyordum. PC kapandıktan sonra reset tuşuna basmadan açılmıyor sıkıntılı bir durumdayım :) Win7 *64 kullanıyorum..fiemanillah

  • serdar

    Nereye yazacağımı kestiremediğim için mesajı tekrarlıyorum.kusura bakmayın.!!!!!
    admin kardeşim çalışmalrını hayranlıkla ve ilgiyle takip ediyorum . harika paylaşımlar söyle bir ricam var siteden indirdiğim programları format sonrasında otomatik kurulum yapabileceğim bir program istirhamımdır (mümkümse türkçe )

    • Cibril

      Ocak ayında eklencektir.. toplu şekilde..

  • gerilim

    ince ayarlımı

    • Cibril

      İnce ayar nedemek ?

  • ali

    Çok teşekkürler. Kaliteli bir program.

  • ahmet

    Kardeş bu veritabanı kayıtları silinen programların kalıntılarımı?

    • Cibril

      Evet onları temizlemekte..

      • ahmet

        Silinmiyor ki Sil diyorum hala duruyor

        • Cibril

          Yeni sürüm eklendi.. bahsettiğiniz veri tabanını anlamadım.. bu sadece program kalıntılarını siler.. advanced system care işinizi görür..

  • Tuncay

    Allah razı olsun dostum sayende biçok programı bulup kullanıyoruz .Emeği geçenlere teşekkür

  • murat

    eline sağlık cibril çok güzel bi proğram..

  • tercan

    Teşekkürler Kurdum Ve Kullanıyorum

  • Byferat

    Gercekten Bu Kadar Cok Sevınecegım Aklıma Gelmezdı Inan Cibril Bey Allah Razı Olsun Emegıne Yuregine Salık Cok Guzel Bir Program Bide Sayenızde Full Yaptım Tekrardan Emeginize Yuregineze Salık Cok Tesekurler

  • Cibril

    Programı kurup kapatınız, patch programın kurulu olduğu klasöre atınız, çalıştırıp patch butonuna basın gelen pencerelere nick vb yada adıızı yazın full olacaktır.

  • Furkan Tok

    Sorunsuz kurdum teşekkürler

  • Random

    Cibril üstadım,
    programı kurdum sorunsuz çalıştı çok teşekkürler.Bende bu üreticinin Registry ve Driver Reviver lisanslısıda yüklü çakışma yaparmı yada başka birşey…
    Bu arada site gerçekten kullanışlı olmuş hayırlı olsun.

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      Hiç birşey olmaz rahat olun.. teşekkürler

  • http://Website MUSA SOYGUNCU

    COK GUZEL HERSEY AMA İNDİRME İŞLERİ COK GEC BIRDE PREMINYUM ALSAL BILE BIR SURU INDIRME YERI VAR HANGI BIRINI ALALIM BEN SIMDI LETIT BITTEN ALDIM AMA BASKA BI DOSYA INDIRCEM SITREDEN O DA TURBO BIT BARI BUNLARI SITANDART YAPIN ..EMEGINIZE SAGLIK

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      çoğunluk link letitbit ve turbodur ve yandextir

  • http://Website MUSTAFA kIRIKKANAT

    3.0.5 sürümünü,fıstık gibi,şeker gibi,lokum gibi kullanıyorduk ama bu 3.0.7 sürümü çıktı ve indirelim dedik.Ancak yedi sekiz kez indirmeye kalktım,her defasında da benim kral antivirüs programım ”Kingsoft”;bu 3.0.7 sürümünde hep spyware virüs var gösteriyor ve silip,atıp kaldırıyor.Önceki sürüm 3.0.5 sürümünde hiç böyle bir şey yoktu.Bundan dolayı 3.0.5 sürümünü kullanmaya devam ediyorum.Dikkatinize!! Yalnızca bildirmek istedim.Her şey gönlünüzce olsun,sevgiyle kalın,esen kalın.

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      Her program reklam içerir buda spaware algılanır orjinal sitesinden indirip taratın aynı sonucu alırsınız,
      ki bitdefenderde tarattım tertemiz sıkıntı antivirüsünüzde

      • http://Website Yunus Emre

        cibril kardeşim sen bitdefender in hangi sürümünü kullanıyosun antivirus plus – total – internet ??

        • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

          internetsecurity hem antivirüs içerir hemde internetten gelen tehlikelerden korur


Yandex.Metrica
Sitemap