Windows DVD USB İle Format Atma !

Merhaba arkadaşlar, bu yazımızda gerçekten çok işe yarayan bir program paylaşmak istedim. Çoğu zaman netbook lara yada dvd si olmayan bilgisayarlara bi şekilde format atmaya çalışırız ve baya bir zaman kaybederiz. Aşağıda resimli anlatımıyla paylaştığım program sayesinde bu dertten kurtulduk diyebiliriz. Bu programla oluşturacağınız Windows 7, Windows XP, Windows 8 vs.. işletim sistemlerini içeren flash bellek sayesinde format atmak artık daha kolay olacak. Tek yapmanız gereken programla bir format diski oluşturmak ve bilgisayarınızın BIOS bölümünden başlangıç (boot) menüsünden usb driver seçeneğini seçmek ve daha sonra flash diski takıp normal cd ile atıyormuş gibi format atmak. Programın resimli anlatımı ve indirme linkini aşağıda paylaştım. Programı indirmek için lütfen yazının devamını okuyunuz.

6 RESİMDE EĞER DVD VARSA DVD SEÇİP İŞLEMİ YAPIN
7 RESİMDE BakİN TIKLAYINCA USB YADA DVD YAZMAYA BAŞLIYACAKTIR

WİNDOWS USB DVD TOOLS İNDİR
YAZDIRMA İŞLEMİNİ BİTİRDİYSENİZ
USB YADA DVD TAKILI OLSUN SİSTEMİ YENİDEN BAŞLATIN BİOAS AYARINIZ YA F2 YADA F3
OLMASI GEREK AÇILIR AÇILMAZ BU DEDİĞİM SAYILARA BASIN
BİOS AYRINDAN USB HDD CDROM
HANGİSİ SİZDEYSE SEÇİP OK İŞARETLERİ İLE EN ÜSTE ÇIKARIP F10 KAYDEDİN
ZATEN SİSTEM KAPANIP AÇILACAK VE FORMAT GEÇECEK

DİPNOT: WİNDOWS 7 -8 DENENMİŞTİR
XP VE VİSTADA DENENMEDİ
XP YADA VİSTAYI CD YAZDIRMAK İÇİN  POWER İSO KULLANIN
XP USB YÜKLEMEK İÇİN SİTEDE MULTİBOOT V2 YÜKLENE BİLMEKTE

windows 7 format atma

XP format atma

Windows 8 format atma






Windows DVD USB İle Format Atma !
Kırık Link Bildir!



Önceki Yazı:i-Catcher Console Full 6.0 Build 4 İndir

Sonraki Yazı:Carlson Civil Suite Full 2015 Build 140721 İndir

Benzer Yazılar
Yorumlar
  • 1Menzil1

    sorun nedir ?

  • 1Menzil1

    ntfs yapın..

  • Alperen İZGÜT

    Sistemi kuruyor sonra yeniden başlatılacak diyor başlatıp yeniden kurulum yetine atıyor

    • 1Menzil1

      reset atınca usb veya dvd çıkarın 5sn sayıp takın başa sarmıyacaktır

  • yakup

    iso dosyası nerde

    • 1Menzil1

      siteden indirmediniz mi

  • 1Menzil1

    resimdeki yapınız..

  • 1Menzil1

    boot vb yok mu :s

  • Yusuf

    Meraba benim bilgisayar Windows 8 siz vidyoda boota girip sıra koydunuz ama ben de öylebisiy yokkk

    • 1Menzil1

      nasıl yok ?

  • 1Menzil1

    isonun içindeki link silinmişse kurulum olmaz malesef

  • halo

    s.a menzil bey. Ben yaptım oldu 😀 amacım win7/win8/xp.. vs hepsini bir flash bellekte toplayabilirmiyim yani usbden başlatınca seçenek sunacak bende seçicem daha önce bi arkadaşımda gördüm bilgin war mı ? ayrıca bu program çalışmıyo çok kez farklı zamanlarda denedim . en iyisi rufus 😉 iyi çalışmalar tşk ederim..

  • 1Menzil1

    yardım hattına yazın bağlanıp bakalım.

  • 1Menzil1

    bana indirdiğiniz sistemi gösterirmisiniz konu olarak..

  • 1Menzil1

    fat 32 mi yoksa ntfs olarak mı yazıyorsunuz

  • 1Menzil1

    tekrar indirmeniz gerek o url silerseniz kurulmaz

  • 1Menzil1

    bu olmaz rufus ile yazın..

    • Halil İbrahim Balık

      peki ntfs olarak mı fat 32 olalark mı

      • 1Menzil1

        ntfs olarak yazın..

  • 1Menzil1

    iso dosyasını ilkte indirmediniz mi

  • Ümit Gümüş

    Acil yardım disk bölmede yardıma ihtiyacım var

    • 1Menzil1

      yardım hattına yazın lütfen.

  • 1Menzil1

    evet ilkte indirdiniz mi sistemi.

  • 1Menzil1

    merhaba siteden formatlık sistem indirdiniz mi ilkte ??

  • 1Menzil1

    hangi sistemi indirdiniz konu linki ??

  • 1Menzil1

    burda bulunmaz windows bölümüne bakınız

  • 1Menzil1

    iyide bu konu ile alakası nedir ??

    • http://azatgames.wix.com/azatyusuf azat eser

      yok fakat Yardım Hata sitesinede yazdım mesaj gönderilmiyor bende buraya yazdım acil yardım edin lütfen

      • 1Menzil1

        şuan aktif o kısım.. ricam oraya yazın

  • 1Menzil1

    önce ne yaptığınızı anlatınız

  • emre

    ya abi ben indirdim indi ama açılınca hata veriyo yani iç indirmeyi yapmıyo

    • 1Menzil1

      neyi indirdiniz ??

  • 1Menzil1

    bakın,farklı kaynaklardan ne sorun var bunu bilmemiz imkansız

  • 1Menzil1

    yani burdan mı indirdiniz

  • 1Menzil1

    merhaba hangi sistemi yazdınız

  • 1Menzil1

    sitede aratın mevcut

  • 1Menzil1

    link belirtin lütfen..

  • 1Menzil1

    hangi sistemi yazdınız usb ??

  • Mehmet Alan

    dosyayı indirmeye kalktım ama indirme basarısız diyor sebebi nedir acaba

    • 1Menzil1

      hangi linkten ?

  • 1Menzil1

    dvd usb tolsta olur…

  • joe hockey

    Kardeşim size bir sorum olcak.Benim masa üstü Xp perfect var bunu win 8 veya win 7 yapmak istiyorum.İşlemcim Pentium 4 CPU 3,00 GHz 3,01 Ghz 1.5 Gb Ram.Bunu nasıl yapabilirim Resimli bir anlatım yaparsan çok memnun olurum.Saygılar

    • 1Menzil1

      merhaba isoyu indirip burdaki gibi uygulayın videodaki gibi..

  • 1Menzil1

    ntfs olarak mı biçimlendirdiniz

  • 1Menzil1

    hangi sistemi kuruyorsunuz

  • 1Menzil1

    xp için rufus önerilir

  • 1Menzil1

    sitede aratın iso sistemler dolu

  • Melek Zümra Kara

    selamün aleyküm Wndows 8 linkini atarmısınız göremedimde ACİLLL

    • 1Menzil1

      aleykümselam sitede aratın mevcut,
      melek hanım

  • 1Menzil1

    tabiki…

  • 1Menzil1

    aleykümselam kullanabilirsiniz

  • 1Menzil1

    aleykümselam hangi program ??

  • Yakup

    kardeş iso nerde windows diyosunda nasıl windows yani anlamadım bide cd gerekiyomu format için

    • 1Menzil1

      iso sistemler windows bölümünde bulunur ordan indirin

  • alperen

    sa iso nerede onu bulamadım varsa link alabilirmiyimm

    • 1Menzil1

      windows bölümünde

  • murat

    benim sistemim win 7 32 bit ben sistemimi win 7 64 bit yapmak istiyorum ama 64 bit diskinni takıp biosu açtığımda format yeri açılmıyor normal olarak açılıyor format atamıyorum ne yapmam lazım?

    • 1Menzil1

      merhaba isoyu burdan mı indirdiniz

      • murat

        Kardeşim saolasın olayı çözdüm dvd bozukmuş yeni dvdye attım şuan format yükleniyor saolasın

  • ferid

    iso nerde burada windows bolmu uyokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    • 1Menzil1

      isolar windows bölümünde bulunuyor

  • Caner KARAÇALTI

    teşekkürler emeğinize sağlık

  • puki98

    şuanki işletim sistemim xp win 8.1 i usb ye sorunsuz şekilde yazarım değilmi

    • 1Menzil1

      onun için rufus kullanın

  • Yusuf Kemal Kafaf

    kusura bakmayın biraz kıt olabilirim öğrenmek istiyorum sadece.. şimdi tamam usb dvd tool dosyasını indirdim 3 küsür gb onuda indirdim tool dosyasını winrardan çıkardığım zaman tamam hepsini yapıyorum finish diyorum oluyor bitiyor şimdi usb bellek bağlayıp 3 küsür gb lık dosyayı usb belleğe çıkardıktan sonra mı formata başlayacağız. bide usb dvd tool dosyası bilgisayarda kaydolmuyor hiçbir yere usb belleği bağladıktan sonra kendiliğinden mi görüp aktif oluyor.

    • 1Menzil1
      • Yusuf Kemal Kafaf

        tamam yaptım herşey tamam begin copying dedim oda tamamlandı kapatıyorum bilgisayarı sonra açarken f2 tuşuna basınca bu ekran çıkmıyor windows 7 format atma videosundaki en başta çıkan ekran çıkıyor. sizide rahatsız ediyorum kusura kalmayın

        • 1Menzil1

          bios ayarınızdan seçmediniz mi usb ??

          • Yusuf Kemal Kafaf

            yukarda yapılanları yaptım hcam. başka ne yapacagım bilemedim.

          • 1Menzil1

            videoyu izlemediniz mi

  • Memet Volkan

    İyi güzelde arkadasım isoyu nerden acıcaz ISO Yok ?

    • 1Menzil1

      siz nerden indirdiniz bunu anlamadık

  • Halil Çabuk

    Ürün etkinleştirme anahtarlarını nereden alıyoruz?

    • 1Menzil1

      sistemlerin çoğu full erekmez

  • Mehmet Bayram

    çoooook sağolasın abi Allah razı olsun ellerin dert görmesin senin sayende bilgisayara windows 8.1 yükledeim ne kadar teşekkür etsem azdır

    iyi çalışmalar

    • 1Menzil1

      sevindim kurmana…

  • Mehmet Bayram

    bende usb-hdd yok usb-zip felan var

    • 1Menzil1

      usb zip mi :s

      • Mehmet Bayram

        abi bu kaç kere başlatacak bilgisayarı dosayları yüklüyor hadi bidaha baştan 5-6 kere başlattı baştan abi yer kalmıcak sürücelerede ne yapcam ben

        • 1Menzil1

          dediğinizi bir anlasam,siz ne yapmak istiyorsunuz

          • Mehmet Bayram

            tamam çözdüm teşekkür ederim ama bu seferde windows açılırken(aşağıda verdim) bundan sonraki ekranda siyah ekran çıkıyor ve hiç bir şey yapılmıyor sadece masueyi haraket ettirdiğin zaman o çıkıyor 2-3 saniye sonra geri gidiyot

          • 1Menzil1

            bence indirdiğiniz sistemi kontrol edin. lütfen

          • Mehmet Bayram

            windows 8.1 pro x86(32 bit) indirmeye çalıştım oldu ama üstte dediğim gibi ekran çıkmıyor. bilgisayar bozulunca bu sefer winows 7 yi tekrar yükledim oldu neden windows 8 olmuyor kaldırmıyormu yoksa ?bazıları avast engelliyor olabilir format atarken sildim avastı
            bu gün bidaha deniyeceğim olursa bildiririm
            bu arada çok teşekkür ederim senin sayende format atmayı öğrendim:D
            bide yüklemenin sonunda solieksik gibi bir hata verdi ondan olabilir mi

          • 1Menzil1

            windows 8.1 kurun sitede güncell verdik..

  • gökhan

    Kolay gelsin iyi çalışmalar
    Programı indirdim fakat programın kurulum esnasında ,link te eklemiş olduğum resimdeki hatayı alıyorum . xp işletim sistemi kullanıyorum WİN7 kurmak istiyorum flash diskten yardımcı olursanız sevinirim .Teşekkürler

    • 1Menzil1

      bu xp olmaz siz rufus kullanın

  • murat yalçın

    S.aleyküm ben indirdim usb yazdırıyorum fakat Setup görülmüyor ve flahs bellek sımgesıde değişmiyor içine girince setup olarakda göremedim Iso dosyasınıda buradan indirdim yardimci olurmusunuz acaba

    • 1Menzil1

      aleykümselam güncel sistemlerde setup bulunmaz..
      dvd yada usb yazıp boot ederek kurun

    • 1Menzil1

      aleykümselam güncel sistemlerde setup bulunmaz..
      dvd yada usb yazıp boot ederek kurun

  • murat

    Cibril Bey daha önce denemediğim için bana iso dosyasını linkini verebilir misin? yanlış bulurum die endişeliyim şimdiden çok teşekkürler

  • murat

    Cibril Bey daha önce denemediğim için bana iso dosyasını linkini verebilir misin? yanlış bulurum die endişeliyim şimdiden çok teşekkürler

    • 1Menzil1

      ricam,windows bölümüne bakınız

  • Agazade Agadadas

    Bu windows 7 dvd usb tool, windows 8.1 pro iso dosyasin yazmak icin iyimi?.

    • 1Menzil1

      iyi olur, daha garantili

  • Agazade Agadadas

    Hocam ben simdi windows 8.1 pro yu indirdim.dvd ye yazmak istiyorum.sen hangi programi uygun bilirsin iso dosyayi yazmak icin?.

    • 1Menzil1

      merhaba konudaki dvd tols kullanın…

  • arif Hakan Kıratlı

    KARDEŞ BOOT ŞEKLİNDEKİ DOSYAYI SETUPA NASIL DÖNÜŞTÜRÜRÜM

    • Cibril

      büyük harflle yazmayın, dediğiniz olmaz

  • http://www.kardelisi.net Sergen yıldız

    Selam ACİL BİRŞEY SORMAM LAZIM LÜTFEN ACİL CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER..

    BENİM BİLGİSAYARIM WİNDOWS8 BEN WİNDOWS7 İSTİYORUM BİLGİSAYARCIYA VERDİM WİNDOWS7 YAPMASI İÇİN ERTESİ GÜNÜ SESİ OLMADI SES KUTUCUĞUNUN ÜZERİNDE ÇARPI İŞARETİ OLDU VE SES HİÇ YOKTU TEKRAR WİNDOWS 8’E ÇEVİRDİ ONSAN SONRA SES OLDU NAPACAM ACİL WİNDOWS 7 YE DÖNDÜRMEM LAZIM TEŞEKKÜRLER.

    • Cibril

      aleykümselam lütfen büyük harfle yazmayın..
      sitede aduido realtek diye aratın ses driverini kurun düzelir

  • baran bari baran

    benım bılgısayarım windows 8 calısır mı windows 8 i flasha boot edicem de bilgisayarcıtya gıdıp paso format attırmak ıstemıyorum 😀

    • Cibril

      donanım iyise sorun olmaz

  • ozan

    iso dosyası nerede bulabiliriz

    • Cibril

      sitede windows bölümünde dolu

  • Muhammet Akat Yalçın

    teşekkürler acaip yardımcı oldunuz

    • Cibril

      sorun nedir ???

      • Muhammet Akat Yalçın

        sorun yok yani çok yardımcı oldunuz teşekkürler siz yanlış anladınız çok işime yaradı bu program geçen indirdiğim windows 8.1 update 2 de kullandım

  • hayrettin

    cibril bey cd dvd usb olmadan nasıl format atabiliriz pc ye windows 7 kullanıyorum

    • Cibril

      konuda video anlatımı verdk ?

  • berkan

    ben indirir indirmez kurmak istemiyorum flash a kaydedip sonra istediğim zaman takarak format atabiliyomuyum

    • Cibril

      bu size kalmış öylede yaparsınız…

  • fatpo

    hocam netbook a external dvd ile (harici ide ile usb çeviriciler var ya ondan bahsediyorum) win7 dvd si ile boottan usb yi first yapınca direkt kurulum sayfasına geçer mi?

    • Cibril

      o dediğinizi hiç duymadım…

      • fatpo

        harici çeviriciyi mi duymadınız?

        • Cibril

          hiç duymadım, malesef

  • şamil çimen

    iso dosyasını bulamadım admin nerde??

  • şamil çimen

    iso dosyasını bulamadım admin nerde??

    • Cibril

      siteden indirmediniz mi…

      • şamil çimen

        nerden win 7 format programı indircem?

        • Cibril

          sitede dolu windows bölümünde

  • Oğuzhan Kılınç

    dosyayı indiriyorum ama içinde ıso dosyası yok.

    • Cibril

      nerden indiriyorsunuz ???

  • EMİR yıldz

    admin browser a bastıgımda ıso dosyası yok nerden bulcam veya indircem

    • Cibril

      rardan çıkarttığınızdan emin olun…

      • EMİR yıldz

        admin rardan çıkardım yine bulamadım dosyayı

        • Cibril

          o nasıl oluyor, emin olun indirdiğinize

  • Kaan Karakaya

    S.a KArdeş Ben İndirdim Diyelim Direkmi Setuba Tıklıyarak Formatı Atıyruz Yoksa Filasa Mı Filas 32 Gb War Teamvirden Yardım Ederseniz Ck Sewinieim Cewapınızı Bekliyorum :)

    • Cibril

      sıfır windows 7 indirirseniz setuptan kurulur ama windows 8 için bilgimyok
      dvd yada usb yazın

  • A.Samet Kaya

    İSO dosyası Windows 7 Sp1 Ultimate Görsel 32-64 Bit 2014 Türkçe Mayıs. Bu siteden indirdim. Boyutu 4.96 GB 4 GBlik flas takıyorum boyut küçük diyor.8GB’lik takıyorum okumuyor nedeni nedir bi el atabilirmsin?

    • Cibril

      8gb sığar 4gb sığmaz isoyu öyle yyazınız

      • A.Samet Kaya

        8 GB okumuyor program onu anlatmaya çalıştım :)

        • Cibril

          samet 8gb sığmaması imkansız, usb nizin markkası nedir

          • A.Samet Kaya

            Sorun USB deymiş. Oldu son bi sorum var kardeş USB yükledikten sonra formattan sonra silebiliyomuyuz dosyayı ?

          • Cibril

            silebilirsiniz tabiki…

          • A.Samet Kaya

            Sağolasın

  • Fatih Çintiriz

    “Yeni bir bölüm oluşturamadık veya mevcut bir bölüm bulamadık. Daha fazla bilgi için Kurulum günlüğü dosyalarına bakın.” diye bir hata veriyor ve format atmıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    • Cibril

      kurulumu nasıl yapıyorsunuz

  • lasik12

    Usta dedigin gibi usbyi first bootha getiriyorumAma bilgisayar normal olarak basliyo format gerceklesmiyor. Yardimci olursan sevinirim.

    • Cibril

      dvd veya usb en üste seçip kaydediyormusunuz

      • lasik12

        16gblik flash diske yazdim yukarida belirtildigi gibi. Bu arada bilgisayarin usb aygitini tanimadigini farkettim islemi gerceklestirdikten sonra. Fisi ve bataryayi cikarttim bekledim yine taktim ama yine de duzelmedi. Napmam gerekiyor?

        • Cibril

          eğer tanımıyorsa, zor ozaman biostan usb görünmesi gerek

  • Murat Yılmaz

    sadece wın 7 ıso kabul ediyo ben xp ıso ekliyemıyorum

    • Cibril

      xp olmuyor xp için rufus önerilir

  • koyucu

    Kardeşim iso dan çıkartılan dosyaların ismi nedir flasa ? aciilllllllllllll lazım da __________ bilen biride yanıt verebilir

    • Cibril

      ne isosu peki ?

    • İRFAN

      EVET FİASA BABAM YÜKE SEN :) TMM ????

      DA Internet YOK FİASA YÜKE FOMAT BOŞ TMM
      n

  • Furkan Samet Yılmaz

    kardeş benimki xp olmuyor

    • Cibril

      olmayan nedir ??

      • Furkan Samet Yılmaz

        kardeş xp oldugu için program kurulmuyor bilgisayar xp

        • Cibril

          furkan xp için rufus kullanın usb için, cd yazadcaksanız isoyu poweriso ile yazınız

  • emre

    abi sizden indirdigimiz bootlu demi birel dvd ye yazdırcam win7

    • Cibril

      hepsi boot içerir

      • emre

        abi yazdırdımda lenovo g505 window 8.1 pc dvd boot etmiyor normal olarak 8.1 açılı birde biosda dvd veya cd seçengi yok sadece usb var

        • Cibril

          cd dvd yoksa usb atınız ??

        • Cibril

          cd dvd yoksa usb atınız ??

  • Ali

    browse düğmesine tıklayacağımız yer nerede acaba? bende öyle bir menü açılmadı da

  • Ali

    browse düğmesine tıklayacağımız yer nerede acaba? bende öyle bir menü açılmadı da

    • Cibril

      xp mi sistemiz

  • Onur

    ya kardeş ben usb den böle yaptım ama sendeki gibi önyükleme için bir tuşa basın demiyor direk başlıyor sonra ki yeniden başlatmada format yeniden başlıyor ne yapcamm ?

    • Cibril

      boot ayarıını yaptınız mı

  • sefa

    windows xp atmıyomu windows 8 mi atıyo cibril kardeş.

    • Cibril

      ne atmıyor mu ?

  • Gökhan

    Konuyu oku orda var

  • Necat

    selamün aleyküm ,cibril kardeşim win7 5018 mb boyutu var cd ye nasıl yazıcaz onu bi yrdımcı olursan sevinirim

    • Cibril

      aleykümselam 8.5gb dvd uayada usb yazmalısınız

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi ben diyorum ki dellerin hepsinde aynimi f2 isleyir hepsinde dellerin hepsinde cibril abi lutfen cox acil

    • Cibril

      belirttik hepsinde tüm dell f2 işliyor..

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi ben f2 tusuna basdim otomatik kuruluma girdi cibril abi yani deyirem putun dellerde f2 isleyir cibril abi lutfen cox acil

    • Cibril

      sizinkini çözemedik.. f3 deneyin ??

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi ben diyorum ki benim ki de deldi amma ekirani plazma kimidi cibril abi ben diyorum onlarda da f2 isleyir cibril abi lutfen cox acil cibril abi

    • Cibril

      başlangıçta f2 f3 vb vb yazmıyormu açırken

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    lutfen cox acil

    • Cibril

      bakın ben anlamıyorum.. ben nasıl yardım edebilirim ??

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi benim komputerim deldi cibril abi ekrani enlilerdendi cibril abi plazma kimidi cibril abi deldi amma plazma kimidi cibril abi onlardada f2 isleyir cibril abi

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi notbuklarda f2 isyleyir cibril abi lutfen acil

    • Cibril

      f2 bizde dell bizimki f2 olarak bioasu açıyoruz

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi bana niye yazmiyorsun

    • Cibril

      sorun nedir ??

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi notbuklarda f2 isyleyir cibril abi

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    evet cibril abi men yani deyirem DELerin hamisinda f2 isleyir cibril abi

    • Cibril

      evet hepsinde f2 işliyor

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi dellerin hamisi heyledi cibril abi f2 f3 nen olur hemisi cibril abi

    • Cibril

      şimdi videolara göre baktınız mı

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi model DELL cibril abi

    • Cibril

      dell f2 olması gerek bizdede dell var

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi f4 tusu f6 tusu f7 tusu f11 tusu hamisi ile olur cibril abi

    • Cibril

      sizin bilgisayar modeli nedir

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi yani f2 ve ya f3 tusu ile otomatik giriyormu cibril abicim

    • Cibril

      bu bilgisayrdan bilgisayara değişir…

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi f2 tusu f3 tusu her bilgsayarda aynimi cibril abi bes f9 tusu ne ise yariyor cibril abi lutfen cok acil

    • Cibril

      genelde f2 f9 bios için gerekli..

  • ahmet

    cibril windows 8 indirdiğimde D: yerel diski silinirmi ?

    • Cibril

      nereye kurarsanız o silinir.

  • Kerem Bayraktar

    acil yardım admin win 7 kuruyorum ama pc bir kaç defa kapanıp açılacak diyor ya işte oradan sonra pc kapanıyor yeniden başlatılıyor ama kurulumun kaldığı yerden değil en baştan ilk yükleme ara yüzü geliyor tekrar tekrar nasıl halledecem bu sorunu

    • Cibril

      Kerem şunu yapın,diyelim reset atıyor ya hemen cd yada usb ise çıkarın 4sn bekleyin ve takıp entere basın kuruluma devam eder.. bizdede böyle oluyor

      • Kerem Bayraktar

        :( cibril yapamadım ya da olmadı. bu usb çıkarma işlemi tam reset atacak iken 10 saniye içinde kapanıp açılacaktır yazısı geldiği esnada mı yapacam

        • Cibril

          reset attı an çekin, kas ettiğim bu

  • Cibril

    genelde evet.. sevdim adınıza

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    yani yapamazmiyim usb hdd ile?

    • Cibril

      hdd kurulumu googlede aratın deriz..

  • disqus_Hjd5kwC2VL

    cibril abi bende cdrom yok usb hdd ye girsem olurmu ancak ben dvd ye yazdiridim usb hdd ye girsem sorun cikarmi? birde dvd takip bilgisayari yeniden baslatip bootami gireyim? (kusura bakmayin sizide rahatsiz ediyorum)

    • Cibril

      cd rom yoksa usb yazıp formatın, dvd usb yerine olmaz

  • Bosver Arkadas

    Üstat Vista için de yapabilir miyiz bunu?

    • Cibril

      tabi fark etmez..

  • Cibril

    evet ordan seçiniz videodaki gibi..

  • Cibril

    bakın biosa girip dvd rw yazan yada usb yazıyorsa en üste çıkarıp kaydedin dvd takılı olsun formata başlar

  • Cibril

    videoları izlediniz mi

  • Cibril

    burda windows var mı sizce ???
    sizden konu linki istiyoruz

  • Cibril

    hangi konudan indirdiniz ?

  • semih

    admin bios ayarlarına nasıl giricez

    • Cibril

      videoda anlatım eklidir..

  • Ömer

    admin format ilk kez atıcamda ben bilgisayar açıkken mi olcak btün bunlar

    • Cibril

      hayır kapalıyken bu işlemler olur.. önerim bilen kişiye attırın

  • Isim

    bu programla cd ye yazdiriliyomu ?

    • Cibril

      tabiki yazılabilir..

  • mehmet

    iso ne oluyo onu nasıl indircem

    • Cibril

      sistem indirmeniz gerek sitede mevcut..

  • Furkan Kocaçiftçi

    Usb nin boş mu olması gerek ?

    • Cibril

      tabiki yoksa kurulmaz..

  • Ahmet Dönmez

    Benim boot bölümümde 2 tane seçenek var 1. Boot Device priatiy 2.Hard disk drives 2 sinede girip baktım ne usp yazıyor nede CD yazıyor tam olarak ne yapmam lazım ?

    • Cibril

      dvd takın görmesi gerek..

      • Ahmet Dönmez

        En iyisi İso yu DVD cekiyim Usp çektim ordada görmedi :S

  • Gülümserhatun Thermal

    Win 7 de iso lar acılmıyor 2 tane xp birde win 7 (3.6 GB degerinde buyuk) iso var. gecersiz iso diyor ne yapsam olmadı flash a yazdırıp başlattım başka yollarla ama yinede eksik dosyalar dedi kurulum başladıktan hemen sonra, birtürlu olmadı yanı
    win 7 ultimate kullanıyorum bu program aracılıgı ıle belki eksik dosya sorunu vermez diye denemek istedim… Yardımını bekliyorum Cibril kardeş…

    • Cibril

      sistemi nerden indirdiniz..

  • Yunus Emre Çelik

    ben indirdim FBDesktop indi nerden indiricik bari onunda videosunu atın

    • Cibril

      burda indirme vermedikki ?

  • samet43

    harici hddye yazılmıyor bunun için bi program varmı hddye yazdrıcak

    • Cibril

      bu usb için hdd ayrı.. powerisoyu denedinizmi

  • Yunus Yıldırım

    Admin indirdim ama bu fotograftaki ile aynı deil .

    • Cibril

      indirdiğiniz nedir anlamadım ?

      • Yunus Yıldırım

        sagol yaptım.

  • murattt

    Vıdeolar açılmıyor

    • Cibril

      videolar açılmaktadır.

  • Şahin Bekâr

    Selamün Aleyküm..
    Programı indirdim ve kurdum. Fakat XP İso dosyalarını kabul etmiyor. Elimde 4 tane Xp İso var, ikisini denedim kabul etmedi. Geçersiz İso dosyası diyor. Bir Win 7 birde Win 8 İso var bende ayrıca. İkisini de denedim ve kabul ediyor bunları sorunsuzca. Az önce Win 7 yi yazdırdım USB ye…
    Demem o ki; Xp İso kalıplarını kabul etmiyor program. Bilmeyenler için belirteyim istedim.
    Sistemim Xp Pro. Sp3..
    NOT: Benim gibi Xp den vazgeçmeyenler; bu programı kurabilmeniz için Microsoft .NET Framework 2.0 SP2 (NetFx20SP2_x86.exe) ve Image Mastering Api v2 (WindowsXP-KB932716-v2-x86-TRK.exe) programlarını kurmanız gerekiyor bilgisayarınıza (eğer windows güncellemelerini düzenli olarak alıyorsanız, bu programlar sisteminizde kurulu olabilir ve bu durumda program direkt kurulur). Aksi taktirde program kurulmuyor ve kurulum için bu dosyaların siteminizde kurulu olması gerektiğini belirten pencere açılıyor. Google ye sorduğunuzda program isimlerini, kolayca bulur indirir ve kurarsınız..

    • Cibril

      Aleykümselam Şahin evet malesef xp desteklemez bu, ancak dediğiniz yol ile olur, doyurucu bilgi için teşekkürler

      • Şahin Bekâr

        Rica ederim Cibril usta.. Bilgi, paylaşılırsa bilgi olur, paylaşılmazsa bir anlamı kalmaz..

  • Cibril

    ne linki arıyorsunuz ?

  • Ihsan Şengul

    selam hocam ben ılk defa kendım format atmak ısterım . nerden başlamam lazım teşekurler

    • Cibril

      Merhaba önerim ilk videoyu izleyin ardından sistemi indirip dvd yada usb yazın

  • Cibril

    Burdaki sistemler isodur ?

    • furkan

      bende isoyu arıyorum dediğinizi tam anlamadım herşey tamam ama isoyu bulamadım bilgisayardan anlamam pek ama açık bir dille söylerseniz memnun olurum cd mi lazım ne yapmamamız lazım windows 7 yi bulduk ancak iso ?

      • Cibril

        şimdi siz indirdinizmi furkan sistemi

  • Cibril

    hdd olması gerek ama denemedik..

  • Akın Onaral

    benim pc şuan 32 bit format atarkene nasıl 64 bit yapıcam bilgilendirirmisiniz

    • Cibril

      64 bit indirip kurmanız gerek.. destekliyorsa kurunuz

  • halil arslan

    format atmasını bilmiyom

    • Cibril

      yardım destek masasıını okuyunuz..

  • Ömer Dede

    arkadaşlar ben şimdi aynı programda gösterildigi gibi yapmaya çalışıyorum fakat benim usb bellegimi program görmüyor neden görmedigini bilen yardım edecek birisi var mı

    • Cibril

      ömer usb ilk önce biçimlendirin.. sonra yine deneyin

  • Akin

    Ben xp den win7 geçmek istiyorum fakat bootda sorun çıkıyor,boot için cd yi first device olarak ayarlı,boot yapacak gibi oluyor.2dakika felan bekliyor sonra normal pc açılır gibi açılıyor,format cd si sağlam ha birde win8 atmak istedim onda ise hiç boot etmiyor direk başlıyor pc…USB atmayı düşünüyorum hadi bakalım…

  • Cemil Macit

    merhaba arkadaşlar bana formatı USB’ye gödüm ama etkinleştirmem gerekiyor program vardı ısmı mobogic mı oyle bişiydi sizde varsa ismini la bilirmiyim acaba şimdiden teşekürler

    • Cibril

      Sitede windows loader mevcut ?

  • ibrahim

    cibril kardeş.sizden w8.1 i kurulum aşamaların anlatan bir metin yazmanızı isteyebilir miyim.kurulum için gerekli tüm bilgileri bir başlık altında toplayabilir misiniz.ben w8,1 indirdim.bundan sonra sorunsuz şekilde kurulumu tamamlamak için serial key falan.ne yapmamız gerektiğini anlatır mısınız

    • Cibril

      ibrahim tavsiyem videosunu izleyin.. sitede eklendi..

  • Cibril

    Tabi etkinleştirebilirsiniz böyle fakat yinede serial bulundurun elinizin altında

  • Mustafa Mert

    Usta şuanki işletim sistemim XP ve Windows 8.1 Enterprise yükleyecem bu program usb boot için işimi görürmü?

    • Cibril

      Bununla yazamazssınız.. rufus.. programı ile yazmanız gerek..

  • srh

    WİNDOWS USB DVD TOOLS İNDİR xp açılmıyor hata verip kapanıyor

    • Cibril

      Rufus ile yazınız sitede mevcut

  • Cibril

    Buyrun ?

  • Altay Tamur

    ya Allah Peygamber aşkına lütfen rica ediyorum senden Cibril Kardeşim 2 aydır Badtrib sıkıntılar sardı sırf Şu xp Pro sp3 yuklıycem dıe dedin gibi yapmaya calıstı olmuyo her turlu yolu denedık gene tutmuyo ayarlar bı bakarmısın msj atarsanız buradan Bi iletisim yapalım lütfen = bekliyorum msj ınızı eyvlh. kolay gelsin

    • Cibril

      Anlattığım şekilde cd yazdınızmı ?

      • Altay Tamur

        Yok hayır Normal Virtual Box ile de denedim yukledım hatta kurduda ama Acamıyorum yanı gecıs yapamıyorum Windows XP ye o diğer USB Driver seklınde de denedım ama CD ıso Kalıbı olarak yazdırtmadım ?

        • Cibril

          Şimdi indirdiğiniz zaten iso, cd poweriso yazdırdınızmı ? geçişten kastınız nedir

  • Cibril

    İçindekileri tabiki siler.. id şifre gönderin bakalım..

  • Cibril

    xp için rufus yada ISO to USB aratın indirip yazınız..

  • Cibril

    gönderin burdan bakalım..

  • Cibril

    Windows 8de sorun kullanıyorum.. inanın hiç fikrim.. yok olması gerek teamviver id şifre gönderin bakalım

  • Cibril

    Uyumluluk modunda kurdunuzmu peki ?

  • Cibril

    Yönetici olarak çalıştırıp kurunuz..

    • Ahmet

      yaptım olmuyor düzgün yüklendimi uyarısı geliyor

      • Cibril

        netfirework 4 kurup öyle denermisiniz

  • Memduh Doğan

    pc açılmadan format atabilirmiyiz yani açılma ekranı geldiğinde sisteme girmeden benim diğer hard disk hata veriyorda onu nasıl yapabilirim anlatırmısınız şimdiden teşekkürler

    • Cibril

      Masaüstünden windows 7 kurulabilir.. fakat sistem yeniden başlatılması şart

      • Memduh Doğan

        sistem açılmıyor hata veriyor herhangi bi sistem kurulabilir mi?

        • Cibril

          Yazdığınız sistemden.. indirip bir sistemi dvd yada usb atın ve formatın..

          • Memduh Doğan

            teşekkürler

  • melil

    xp format programım yok nasıl olacak

    • Cibril

      siteden indirip kurabilirsiniz

  • Cibril

    anladım bilgisayarın usb desteklemesi şart. malesef desteklemiyor

  • Ekrem

    Bios ayarlarında sadece DVD HDD ve floppy var. Usb disk seçeneği yok ne yapmam gerekiyor acaba?

    • Cibril

      Dvd seçin.. ozaman

  • Cibril

    Windows 8 kurabilirsiniz bu program ile.. dvd tools indirip yazdırın dvd veya usb başkada gerekmez

    • Ekrem

      teşekkürler iyi çalışmalar.

  • gloosy

    hocam browse den dosyayı seçiyorum next diyom. amaa seçilen dosya iso dosyası değil diyo. o dosyayı dvd ye attığım zaman çalışıyo.. sorun bu bn anlayamadım. şimdiden teşekkürler. ( cevap verirseniz çok ii olur.)

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      Hangi sistemi indirip yazdırıyorsunuz?

      • gloosy

        bn sistem indirmedim var olan sistemde denedim (win 7 x86, x64). program iso dosyasını tanımıyo bn hatayı çözemedim

        • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

          windows dvd tools ile yazdırmayı denedinizmi ?

  • http://www.fullprogramlarindir.com yusuf

    hocam iyi de bu resimler neden görünmüyor internetim hızlı farklı tarayıcılardan da denedim görünmüyor usbden format atmak istiyorum videoda anlatmamış usbyi yardım lütfen

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      nasıl görünmüyor resimlerde sorun yok ?
      eminmisiniz

  • http://Website esat

    arkadaşlar yardımcı olun browse dedim hangi klasörü seçcem bilmiom onu

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      İndirdiğin iso seçiceksin.

  • http://www.androidturk.da.cx IETT :D

    paylaşım iyi güzel ama win 95 den win8 kadar olan sıralı resim koymuşsun ama bu program sadece vista / se7en / 8 için geçerli

    xp yapılamıyor…

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      xp için konuda not düştüm, multiboot v2 ile yapabilirsiniz diye,

  • http://www.fullprogramlarindir.com/windows-dvd-usb-ile-format-atma.html alp

    şimdi hocam benim istedğim şey cdlerden kurtulmak ben 8 gblık bir filaşa hem win7 hemde xp atabilirmiyim bunun yolu var sağlıklı olur mu ???

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      olurmu bilmiyorum ama çakışır kanımca sağlıklık olmaz tavsiyem tek sistem kurmanız

  • http://Website TAbutcuREis

    saol rupi hocam .. çok faydalı bi konu.. usb ile formatatma daha hızlı daha çabuk 😀

  • http://www.fullprogramlarindir.com/windows-dvd-usb-ile-format-atma.html#comment-8236 left

    peki bide öyle deneyelim bakalım sağlun =)

  • http://www.fullprogramlarindir.com/windows-dvd-usb-ile-format-atma.html left

    cipril kardeş iyde sizin bahsattiğiniz sadece ultimet ben full olsun istiyorum indirdiğime değsin ez 7-8 saat bekliyorum başka bir yolu war mı elimde ki sürüm cok hoşuma gitti kime kurduysam minnettar kalıyo sadece bahsattiğm sistemde sıkıntı yapıyo hepsinde yapsa dediğinizi hic düşünmeden indirrim

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      şimdi verdiğiniz linkte sorun var diyorsunuz ben indirdim farklı pcde kurucam ekran görüntüsü alıp eklicem dediğim gibi
      sata ide içerdiği için bazı bilgisayarlara kurulmuyor, ama 13ini yerine 11ini kurun onda sata yok direk kurulur

  • http://Website İsmail

    Selam ben denedim usb den ancak format esnasında ilk kapanma dan sonra format yine başa dönüyor.İlk kapanma esnasında usb yi çıkaracak mıyız yoksa her seferinde başa dönüyor.

    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      ismail sistem kuruluma geçince hani ilk yeniden başlatın diyorya hemen usb çekin taki windows 7 gördüğünüzde takın o devam eder kuruluma

      • http://Website İsmail

        Teşekkürler

  • http://www.fullprogramlarindir.com/windows-7-tum-surumler-13in1-x32-x64-bit-turkce-haziran-2013.html left
    • http://www.fullprogramlarindir.com/ Cibril

      sata içerdiği için sisteminiz ve diskiniz uyumsuz gözüküyor tavsiyem yeni eklenen ağustos ayınınkini kurmanız

  • http://www.fullprogramlarindir.com/windows-dvd-usb-ile-format-atma.html#comment-7954 left

    rupi kardeş ben sizin sitenizden bundan iki hafta önce win 7 full indindirdm dvd ye sığmadığı icin flaşa cektim gayet güzel oldu kendime ve arkadaşlarıma filaştan formatı attım ancak amların bilgisayarında bot mönüyü ayarladığımda herzamanki gibi filaşı en üste getirip ayarladım direk filşı gördü ama win 7 ilk başlangic geliyo mavi ekran geliyo ileri yazan buton gelmiyo cok uğraştım dediklerinizi yaptım bir türlü yapmamdım nasıl yapcam yardım edebilirmiisniz şimdiden teşekkürler

    • Programci-rupi

      hangi sistemi indirip kurdunuz acaba ? konu linkini gönderirseniz net açıklama yaparım

  • http://Website Hanss

    İndirme linki nerde

    • Programci-rupi

      konuda mevcut indir yada burdan butonlarında

  • http://Website tarık

    acaba harici harddisk ile de kurulum yapabiliyor mu
    yok ise böyle bir program var mı

    • Programci-rupi

      harici disk format nasıl atılır diye aratın resimli anlatım göreceksiniz googlede açık söylim ben denemedim

      • http://Website tarık

        eyv sağolun

  • http://Website imparator14

    Teşekkür ederim ilk başlta böyle değerli bir programı paylaştığınız için bu tarz programlar teknik servis açısından çok değerli yazılımlardır hele hele yeni nesil diyebileceğimiz minibook netbook cihazları olan arkadaşlarda okuyucusu olmadıgından format atması bir halli zor oluyordu bu tarz programlar sagyesinde sıkıntı çözülüyor…


Yandex.Metrica
Sitemap