khUsmDT GTA5 Update indir v1.41 + Money Trainer + DLC

GTA5 Update v1.41 RELOADED,sitemizde reloaded sürümünü vermiştik bu güncellemede bir çok optimizasyon ve yenilikler katılmış kurmak isteyenler için önerilir.

————————————————————-

Boyut:7-gb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.
GTA5 Update

(((Alternatif)))

GTA5 Update

TORRENT
===============

GTA5 Update

(((Alternatif)))

GTA5 Update

TORRENT

V1.36

 


GTA5 Update


1.41
yeni

Paylaşmak Güzeldir
Yazar
WebDrive Enterprise Full 2017 Build 4860 Wind ows XP Tema Koleksiyonu İndir ff
  • Yahya Geylani

    admin bunun tr yaması varmı?

  • Yahya Geylani

    slm admin bu güncellemeden sonra tr yaması gitti ne yapmak lazım?

  • suleyman

    reapack surumu ıle uyumlumu

    • 1Menzil1

      uyumludur.

  • Baba Kan

    Menzil bey update yaptim olduda bu yeni arabalari indirince 2 saniye sonra kayboluyor.trinerlari denedim ondan degil.ne yapabilirim

  • Akifakar

    v1.36 kurulumunda yardımcı olurmusunuz

    • 1Menzil1

      akif rarda kurulum metni bulunuyor

  • Mücahit Samet Sucu

    Sitenizdeki Gta 5 Repack olanı indirdim 34.5 gb olan. Ondaki versiyon v1.33’dü. Ben bunu kurarsam bir sıkıntı olur mu ?

    • 1Menzil1

      yedek alıp kurun. problem olmaz

  • Mehmet Kemal

    Hocam bi 4.34 GB Lık link var birde 7.79GB lık hangisini indirmeliyiz ?
    Yukarıdaki linkler 4 gblik olanlar şimdiden teşekkürler.

    • 1Menzil1

      mehmet update yeniyi indirin yeterli

  • Emir ÇOBAN

    Bundan başka update var mı yoksa tek bu mu var

    • 1Menzil1

      bu en yenisi.

  • mustafa

    3dm ile uyumlu mu ?

    • 1Menzil1

      uyumludur.

      • mustafa

        teşekkürler D: 1 Numarasınız

  • Yiğit Özdemir

    denendi mi??

    • 1Menzil1

      yiğit kullananlar var

  • Yiğit Özdemir

    sana birşey söyleyeyim menyoo kullanırsanız “Multiplayer Co-OP” modunu kulanamazsınız.Modun linki:https://tr.gta5-mods. com/scripts/multiplayer-co-op

  • Serdar Burunçayır

    Kardesim yukledim saolasin iyi am native trainerle araba seciyorum binemeden kayboluyor 2 saniyede

  • Serdar Burunçayır

    Eline saglik Kardesim yüklendi sıkıntı yok ancak guncel hersey native trainerle araba sectigimde bazi arabalar geliyor 2 ila 3 saniyede kayboluyor sana zahmet bi cozelim kardesim

  • Muhammed Ökçe

    önceki yani 1.33 1.34 gibi updatelerin yüklü olması gerekiyor mu?

    • 1Menzil1

      şart değil.

  • 1Menzil1

    reul rarda txt anlatım dahil

    • Resul Bagirov

      bi suru dosya var amma burdan indirmedim bi basqa yerden indirdim bi surur dosya var

      • 1Menzil1

        iyide arkadaşım burdan indirmediysen nasıl bilebilirim :s

  • 1Menzil1

    sadece performans amaçlı
    anıl ve bir kaç dlc bulunuyor

  • 1Menzil1

    bu update oyun değil

  • Deadpool

    bu 1.36 updatesi motorcu güncellemesi var deme

  • emrah

    Hocam bunun öelikleri ne fps artıtıtmı 1-2 fps

  • Ömer Faruk Arpa

    hocam nasıl kuracaz setup.exeyi oyunun içinemi kurucaz ? Bide bende fitgirl repack var sorun çıkarmı?

    • 1Menzil1

      ömer rarda anlatım var..
      repackta denemedim v2

      • Ömer Faruk Arpa

        hocam cevap alamadım bende başka yerden indirdim o yüzden size sordum. Rarı ayrı atma şansın varmı acaba? Yani anlatım dosyasını

        • 1Menzil1

          ömer 7gb rarı nasıl ayrı vereyim :s

          • Ömer Faruk Arpa

            Rar deil kurulum dosyasını upload edermisiniz. Yani kurlumu anlatan belgeyi metni ondan bahsediyorum.

          • 1Menzil1

            içinde mevcut.. txt halinde indirip yükledik ve sildik. yedek tutmuyoruz malesef

  • 1Menzil1

    bu update…

  • onur Pançar

    repack ta calışır mı update
    birde öneki updateleri kurmak zorunu mu?

    • 1Menzil1

      deneme gerek. sadece bunu kurman yeterli

  • 1Menzil1

    yedek al kur üstüne 🙂

    • Mega dan çekiyorum az kaldı bakalım görücez 😀

  • 1Menzil1

    1.36 cemil

  • 1Menzil1

    bu crack cengiz

  • halil

    aktivasyon kod sorununu cozermi

    • 1Menzil1

      crack evet.

      • halil

        yani crack update-in içindemi

        • 1Menzil1

          evet içinde bulunuyor.

  • 1Menzil1

    merhaba onları net bilmiyorum şahsen

  • 1Menzil1

    merhaba repackın üzerine kurma olmaz zaten içeriyor

  • 1Menzil1

    farkı yok,linkler yenilendi sadece

  • 1Menzil1

    süleyman anlatıma göre yaptıysan sorun çıkarmaz

  • Süleyman Tanır

    Abi şimdi son sürüm bu mu? crack güncelleme için

    • 1Menzil1

      süleyman bildiğim son sürüm bu

  • CAN ARSLAN

    admin activation required hatası aldımda sadece crack bulunur mu ?

    • 1Menzil1

      can rarda crack vardı uygulamadın mı.

      • CAN ARSLAN

        yok admin şimdi 1.33 lük reloaded sürümü zaten var fitgirl le kurmustum da sadece crack lazım su an

        • 1Menzil1

          firgrl sürümde zaten bu var neden bunu kurdun.

          • CAN ARSLAN

            yok bunu kurmadım sadece crack lazım admin 🙂 nere yazcagımı bilemedimde yanlıs yere oldu kusura bakma

  • akın

    s.a menzil 2 gündür bu hatayı alıyorum ryse son of rome bu oyundan ve GTA5 Uygulama Düzgün Olarak Başlatılamadı 0XC00007b hatası v.s bunun için çözüm sunarmısın sana zahmet bayağı bi araştırdım bulamadım 2 side aynı hatayı veriyor

  • Burak Karakoç

    kardeşim bu updatenin amacı nedir ve yükledikten sonra bişi gerekmez daha dimi ? en son sürüm bu arada dimi bu ? yani dlc falan ekleyince arabalar çıkar yenileri _? bu arada repackt ne oluyor ?

    • 1Menzil1

      bu reloaded için yedek alıp kurun derim.

  • Burak Karakoç

    kardeşim bu updatenin amacı nedir ve yükledikten sonra bişi gerekmez daha dimi ? en son sürüm bu arada dimi bu ? yani dlc falan ekleyince arabalar çıkar yenileri _? bu arada repackt ne oluyor ?

    • 1Menzil1

      bu reloaded için yedek alıp kurun derim.

  • 1Menzil1

    crackıda uygularsan açılması gerek

  • 1Menzil1

    repackta uygulama repackta var 🙂

  • Semih Bozbıyık

    Sa menzil bu 1.33 güncellemesi sitedeki repack sürümündeki sürüm demi yani repack da bu güncellemeye gerek yok çünkü oda 1.33 online sürümlü demi öyle yazıyor ? cevaplarsan ona göre plan yapıcam teşekkürler 🙂

    • 1Menzil1

      repackta uygulama repackta var 🙂

  • Mr.Game

    gençler bir sorunum var dün sabah sorunsuz oynuyordum amd radeon 7600m series kartımla ama yine dün akşam girdiğimde açılmadı ekran kartı yetersiz gibi uyarı geldi settingsse baktım videocard Mirosoft Basıc Render Graphics gösteriyo çözümü olan var mı tomb raider ve pes 16da amd ekran kartını görüyor

    • Enes Can

      Settings in içine kendi ekran kartının adını yazmadın mı?

      • Mr.Game

        Konu kilit kardeşim çözdüm yinede sağol

        • 1Menzil1

          nasıl çözdüğünü yazarsan herkes faydalanır 🙂

          • Mr.Game

            youtube tan murat reyiz diye bi kanal var ordan çözdüm

        • Enes Can

          Peki ..

  • 1Menzil1

    gta dlc 🙂
    diye arattın mı

  • Volkan

    1.32 ve 1.34 sürümü var verdiğin linkte 1.33 için türkçe yapma yok

    • Dostum ben burdan kurdum 1.33 ile uyumlu programla kuruyosun herşeyi yazmışlar orda.

  • 1Menzil1

    volkan uyumlusunu sunarım..

    • Volkan

      Kardeşim varsa sunarsan sevinirim

  • 1Menzil1

    merhaba repackta bu update var kurma 🙂
    iyi bayramlar

    • Musa Yıldırım 58

      Peki bu yeni gelen arabaları nasıl ekleyebilirim 🙂

      • 1Menzil1

        dlc sitede sundum 🙂
        bak istersen

  • Musa Yıldırım 58

    Bu sitedeki 35 GB olanı indirdim o mu yeni yoksa bu sürümmü. (Bu arada hayırlı bayramlar 🙂 )

    • 1Menzil1

      merhaba repackta bu update var kurma 🙂
      iyi bayramlar

      • Musa Yıldırım 58

        Peki bu yeni gelen arabaları nasıl ekleyebilirim 🙂

        • 1Menzil1

          dlc sitede sundum 🙂
          bak istersen

          • akın

            bulamadım menzil yeni araba dlc lerini nerde yardımcı olurmusun 🙂

          • 1Menzil1

            gta dlc 🙂
            diye arattın mı

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    Kardeşim oyunu kurduğun dizine gir (örnek: C:Program Files (x86)Grand Theft Auto V) GTA5 ve GTAVLauncher adı altında 2 dosya olması lazım, oyuna girerken GTA5.exe’den değil GTAVLauncher.exe dosyasından giriş yap.

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    @1Menzil1:disqus Kardeşim sence hangisini kurmalıyım ? şimdi önceki update 350.1’i kurduktan sonra mı bunu kurmamız gerekiyor, yoksa ben direk bunu indirip kurayım mı ? 🙂

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    @1Menzil1:disqus Kardeşim sence hangisini kurmalıyım ? şimdi önceki update 350.1’i kurduktan sonra mı bunu kurmamız gerekiyor, yoksa ben direk bunu indirip kurayım mı ? 🙂

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    Herşey pahalı türkiye’de. 😀

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    Yani onların ülkesinde, onlara göre ucuz demek istedim. bizde fiyat olarak 220 onlarda 60. 🙂

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    Bir pc oyununa 180TL vermem deyip internetten korsan sürümünü bedava oynayanlardanız… yani bu manada bana benziyorsun benim gibisin demek istedim. 🙂

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    ABD’de $60 bizde 180TL 😀

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    Sende mi benim gibisin ? 😀

  • 1Menzil1

    ha işte denemedim o eski repackta ama 🙂

    • Emrullah

      bizzat denedim gayet iyi çalıştı.

  • 1Menzil1

    oyunun repackını verdim 🙂

  • Melih Öztürk

    Bunun hala replack sürümü çıkmadımı 🙂

    • 1Menzil1

      oyunun repackını verdim 🙂

      • Melih Öztürk

        bu updatenin replack ile uyumlu olanını soruyorum 🙂

        • 1Menzil1

          ha işte denemedim o eski repackta ama 🙂

          • Emrullah

            bizzat denedim gayet iyi çalıştı.

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    O Kasılmalar kullandığın PC ile alakalı değil, oyun korsan olduğu için öyle kasıyor. bende de sistemim oyunu karşılamasına rağmen kasıyordu. 🙂

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    Bu oyunun güncelleme ve DLC paketi. asıl oyunu indirmek istiyorsan sitede aratırsan bulursun kardeşim. 🙂

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    Bunu yüklemeden önce GTA 5 Patch 393.2 ve 350.1 i yüklelemiz şart mı ? yoksa uğraşmaya gerek kalmadan direk bu verdiğiniz update v1.33’ü mü kurmalıyım ? 🙂 @1Menzil1:disqus

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    Bunu yüklemeden önce GTA 5 Patch 393.2 ve 350.1 i yüklelemiz şart mı ? yoksa uğraşmaya gerek kalmadan direk bu verdiğiniz update v1.33’ü mü kurmalıyım ? 🙂 @1Menzil1:disqus

  • 1Menzil1

    yönetici olarak çalıştır çözüm olur

  • thchmp

    @1Menzil1:disqus Ben bu güncellemeyi yükledim ve kurdum crack’i de uyguladım oyunu ilk açtığımda loading story mode ekranında dondu yanıt vermedi ve çalışmayı durdurdu ikinci açışımda ise siyah ekran oldu sorun nedir

    • 1Menzil1

      yönetici olarak çalıştır çözüm olur

      • thchmp

        @1Menzil1:disqus yönetici olarak da aynı şey oluyor

      • UchihaMadara

        aynen aynısı banada oluyor yardım edermisiinz

        • 1Menzil1

          crackıda uygularsan açılması gerek

  • 1Menzil1

    merhaba öylede yapabilirsin

  • Eldar

    Merhabalar. Abi Oyunun reloaded versiyonunu indirdim simdi kuruyorum. Kurulum bittikden sonra iso dosyasinin icinde ‘Crack’ var. Onunlar crack yapip oyunu oynarsam, daha sonra update yukleye bilirmiyim?

    • 1Menzil1

      merhaba öylede yapabilirsin

  • 1Menzil1

    o oyunlardan ses çıkmadı 🙂

  • 1Menzil1

    göremedim bayayım tayfun

  • Bunun 1.34 Patchi çıkmış galiba menzil

    • 1Menzil1

      göremedim bayayım tayfun

      • Geçen gün 1.33 sürüm için türkçe yama buldum orada 1.33 & 1.34 sürümleri ile uyumludur diyordu demek ki yeni güncelleme vermişler.Bakarsan sevinirim birde Just Cause 3 ve Need For Speed 2016 Deluxe vardı bunların crackleri ne alemde ?

        • 1Menzil1

          o oyunlardan ses çıkmadı 🙂

        • Volkan

          1.33 için türkçe yamayı paylaşabilirmisin ?

          • 1Menzil1

            volkan uyumlusunu sunarım..

          • Volkan

            Kardeşim varsa sunarsan sevinirim

          • http://technogame .net/gta-v-turkce-yama/

          • Volkan

            1.32 ve 1.34 sürümü var verdiğin linkte 1.33 için türkçe yapma yok

          • Dostum ben burdan kurdum 1.33 ile uyumlu programla kuruyosun herşeyi yazmışlar orda.

          • Volkan

            Tamam kardeşim sağol tekrar bakayım.

          • Rica ederim kardeşim sen ordakini indir yazılanlara göre kur 1.33 sürümünden sonraki diğer sürümlerlede uyumludur.Zaten bu adamlar yaptı GTA V e ilk TR yamayı 😀

          • Volkan

            Eyvallah sağol kurdum sorunsuz türkçe yama çalışıyor

          • Rica ederim iyi oyunlar 🙂

  • 1Menzil1

    bu update..

  • emre

    abi bu oyunun kendisi değil demi DLC

    • 1Menzil1

      bu update..

    • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

      Bu oyunun güncelleme ve DLC paketi. asıl oyunu indirmek istiyorsan sitede aratırsan bulursun kardeşim. 🙂

  • 1Menzil1

    antivirus kapatın yoksa crack silinir oyun açılmaz

  • Ahmet Emre Çelik

    Please run GTA5 using PlayGTAV.exe hatası veriyo ama bende playgtav.exe yok ki. normal gta5.exe var

    • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

      Kardeşim oyunu kurduğun dizine gir (örnek: C:Program Files (x86)Grand Theft Auto V) GTA5 ve GTAVLauncher adı altında 2 dosya olması lazım, oyuna girerken GTA5.exe’den değil GTAVLauncher.exe dosyasından giriş yap.

  • Ahmet Emre Çelik

    Güncellemeyi kurduğumda virüs programı olarak görüp steam_api.dll yi siliyor. silmemesi için virüs programı hep kapalı mı durmak zorunda

    • 1Menzil1

      antivirus kapatın yoksa crack silinir oyun açılmaz

  • 1Menzil1

    rarda anlatım mevcut

  • Bilal Şentürk

    BİDE KURULUMU ANLATSANIZ

    • 1Menzil1

      rarda anlatım mevcut

  • 1Menzil1

    ardından crackı uygulayıp yönetici olarak çalıştırırsan çözüm olur

  • Murat Ay

    tmm çözdüm ScriptHookV_1.0.678.1 bunu yükledim düzeldi

  • Murat Ay

    böle hata veriyo bunu nasıl çözebilirim

    • 1Menzil1

      ardından crackı uygulayıp yönetici olarak çalıştırırsan çözüm olur

  • 1Menzil1

    evet bunu yapman yeterli.

  • Kadir Ramazan

    Kardeşim sitenizden https://www.fullprogramlarindir.com/grand-theft-auto-v-gta-v-gta-5-full-reloaded-torrent-indir.html bunu indiriyorum şuan bunun haricinde crack ve update için bu dosyaları yüklemem yeterli olurmu ?

    • 1Menzil1

      evet bunu yapman yeterli.

  • 1Menzil1

    volkan yönetici olarak çalıştırın düzelir

  • volkan

    yaptım updaete fakat çalışmayı durdurdu hatası veriyor crack falan yaptım

    • 1Menzil1

      volkan yönetici olarak çalıştırın düzelir

  • 1Menzil1

    repackta olur mu hiç denemedim 🙂

  • Menzil 36 GB lik repack var bende kurulumu uzun sürüyor daha kurma aşamasındayım R.G Mechanics olanı indirdim bu update yi indirip kursam olur demi genelde farketmiyor hep böyle update yaparım oyunlarıda bide size sorayım dedim ne olur ne olmaz 😀

    • 1Menzil1

      repackta olur mu hiç denemedim 🙂

      • Denemek istemiyorum biliyosun sabahtan beri daha oyun yüklenmedi şimdi oyunu bozar 1 gün daha oyunu kurmaya bekleyemem 😀

      • Yaptım oldu son sürüme güncelledi ama ani kasılmalar oluyor büyük ihtimal oyun korsan ya ondan yapıyor sistemim çok çok iyi ama gel gör ki bi bunda yapıyor BF4 ultrada açıyorum bunu High de ama arada kasılma yapıyor 😀

        • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

          O Kasılmalar kullandığın PC ile alakalı değil, oyun korsan olduğu için öyle kasıyor. bende de sistemim oyunu karşılamasına rağmen kasıyordu. 🙂

          • Biliyorum onu ama gidipte 180 TL de vermem 😀

          • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

            Sende mi benim gibisin ? 😀

          • Ne gibi 🙂

          • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

            Bir pc oyununa 180TL vermem deyip internetten korsan sürümünü bedava oynayanlardanız… yani bu manada bana benziyorsun benim gibisin demek istedim. 🙂

          • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

            ABD’de $60 bizde 180TL 😀

          • 180 dir o $60 dolar olsa duramazsın 🙂

          • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

            Yani onların ülkesinde, onlara göre ucuz demek istedim. bizde fiyat olarak 180 onlarda 60. 🙂

          • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

            Herşey pahalı türkiye’de. 😀

          • Kardeş bura türkiye ne bekli10

  • 1Menzil1

    ismailcim :))
    ilk upateyi kur sunra crackı uygula

    • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

      ahahaha 😀 :3 <3

  • ismail burak şatır

    Menzil Beyciğim 😀 reload sürüm GTA V indirmiştim daha önceden şimdi bu update i indirdim crack dosyalarını attım dizine sonra update setup çalıştırdım suan steamde kurulu değil şeklinde hata veriyor launcheri açtığımda ne yapabilirim ?

    • 1Menzil1

      ismailcim :))
      ilk upateyi kur sunra crackı uygula

      • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

        ahahaha 😀 :3 <3

  • 1Menzil1

    reloaded se sorun olmaz

  • 1Menzil1

    Update klasörünündeki setup.exe ile kurun ve Crack klasöründekileri oyunun kurulu olduğu dizine atın.
    verdiği hatayı yazarsan çözeriz

  • highwayman

    menzilcim bu güncellemeyi yabanci bir siteden indirdim fakat içinde kurulumu nasıl yapılacağı yazmıyor. içinde bir adet crack ve update klasörü var. klasörü setuptan kurmak için tıklıyorum oyunun bulunduğu bölgeyi seçiyorum kuruyor fakat oyuna girerken hata veriyor

    • 1Menzil1

      Update klasörünündeki setup.exe ile kurun ve Crack klasöründekileri oyunun kurulu olduğu dizine atın.
      verdiği hatayı yazarsan çözeriz

  • Melih Öztürk

    Menzil bey replack sürümüne uygun bunun gibi bir güncelleme mevcutmu

    • 1Menzil1

      melih yok malesef olsa sunarım

      • Melih Öztürk

        tmm 🙁

  • Melih Öztürk

    Menzil bey replack sürümüne uygun bunun gibi bir güncelleme mevcutmu

    • 1Menzil1

      melih yok malesef olsa sunarım

      • Melih Öztürk

        tmm 🙁

  • Murat Seyhan Ok

    Gta 5 bilgisayara yuklemek istiyorum sistem gereksimlerini neler

    • 1Menzil1

      gta 5 konusuna göz at derim orda belirttim

  • Murat Seyhan Ok

    Gta 5 bilgisayara yuklemek istiyorum sistem gereksimlerini neler

    • 1Menzil1

      gta 5 konusuna göz at derim orda belirttim

  • Ensar

    Merhaba tabletin özellikleri 2 gb ram 2.1 ghz işlemci hızı 4 çekirdekli ve 7-8 gb kadar boş yer var acaba kaldırır mı nasıl kurmalıyım yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    • 1Menzil1

      en az 4gb ramle açılır

      • Ensar

        Anladım teşekkürler peki nba 2k16 veya 15 ten hangisi açılır? 2 gb ram e göre en iyi hangi gta serisi açılır? Teşekkürler

        • 1Menzil1

          ensar konularına bak derim sistem gereksinimi tutuyorsa açar

    • tanju

      tablet ?

  • Ensar

    Merhaba tabletin özellikleri 2 gb ram 2.1 ghz işlemci hızı 4 çekirdekli ve 7-8 gb kadar boş yer var acaba kaldırır mı nasıl kurmalıyım yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    • 1Menzil1

      en az 4gb ramle açılır

      • Ensar

        Anladım teşekkürler peki nba 2k16 veya 15 ten hangisi açılır? 2 gb ram e göre en iyi hangi gta serisi açılır? Teşekkürler

        • 1Menzil1

          ensar konularına bak derim sistem gereksinimi tutuyorsa açar

    • tanju

      tablet ?

  • 1Menzil1

    melih reloaded sürümde kurduysan direk açılır

    • Melih Öztürk

      iste replack sürümü 🙂 neyse oyunu en baştan yüklüyorumda replack sürümü için güncelleme varmı

      • 1Menzil1

        onun için yok, ama alt yorumlarda zafer kardeşim bu güncellemeyi kurmak için yöntem sunmuştu

  • 1Menzil1

    cloud ve torrent sundum :a

    • enes usta

      ama olardan daha hıszlı mega isterseniz test edin 😐

  • 1Menzil1

    3dm de bu olmaz uyumsuz olur güncelleme

    sadece oyunumu açmak istiyorsunuz

    • enes usta

      işte msize dedim linkten indirdiğim gtayı kursam ve bu füncellemeyi kursam olur mu

  • enes usta

    menzil bey 3dm reloaded filan anlamıyorum ama ben su siteden indirdimcrack yapmadım daha sizin bu verdiğinizde crack varmı yoksa sadece güncelleme mi bide önce indirdi sitefen crack yapıp sonra sizin verdiniz linkten güncelleyecekmiyim bide benim indirdim gta 5 reloaded mi yoksa 3dm mi? farkı varmı?

    • 1Menzil1

      3dm de bu olmaz uyumsuz olur güncelleme

      sadece oyunumu açmak istiyorsunuz

      • enes usta

        işte msize dedim linkten indirdiğim gtayı kursam ve bu füncellemeyi kursam olur mu

      • enes usta

        hayır açıp oynamak istiyorum size verdiğim siteden de indirdim yani şimdi burdanda bu crackı indirsem uyumsuz olurmu

        • 1Menzil1

          reloaded se sorun olmaz

  • enes usta

    menzil şu dosyaları mega.cnz ye upload etsen lütfen ordan daha hızlı indiriyorda tşk

    • 1Menzil1

      cloud ve torrent sundum :a

      • enes usta

        ama olardan daha hıszlı mega isterseniz test edin 😐

  • Melih Öztürk

    Hocam yükeldim fakat şimdide loading kısımında resimler dönerken çalışmayı durdurdu hatası veriyor eskiden vemezdi

    • 1Menzil1

      melih reloaded sürümde kurduysan direk açılır

      • Melih Öztürk

        iste replack sürümü 🙂 neyse oyunu en baştan yüklüyorumda replack sürümü için güncelleme varmı

        • 1Menzil1

          onun için yok, ama alt yorumlarda zafer kardeşim bu güncellemeyi kurmak için yöntem sunmuştu

  • Melih Öztürk

    replack sürümünde açılırmı

    • 1Menzil1

      repacta denemedim şahsen

  • Melih Öztürk

    replack sürümünde açılırmı

    • 1Menzil1

      repacta denemedim şahsen

  • Atilla Gaming

    Bnede Çalıştı saolun valla güzel sıkıntılar fln giderilmiş veriy god

  • Atilla Gaming

    Bnede Çalıştı saolun valla güzel sıkıntılar fln giderilmiş veriy god

  • 1Menzil1

    hasret rarda kurulum anlatımını verdim

    • hasret çoban

      torentten ındırdım gelmedı oyle bısey

    • Melih Öztürk

      torrent versiyonunda anlatım koyamışsınız

  • hasret çoban

    torenten ındırdım kurulum metını felan yok nasıl kuracam ben bu oyunu 39 gb olanı ındırdım bıde bunu yardım edersenız sevınırım

    • 1Menzil1

      hasret bu 39gb değil bu sadece update

      • hasret çoban

        tm işte ben ındırdım bunuda 39 gb olanınıda kurulum ıcın ne yapmam lazım şimdi ? 39 gb crackı bu deılmı ?

        • 1Menzil1

          hasret rarda kurulum anlatımını verdim

          • hasret çoban

            torentten ındırdım gelmedı oyle bısey

          • Melih Öztürk

            torrent versiyonunda anlatım koyamışsınız

  • hasret çoban

    torenten ındırdım kurulum metını felan yok nasıl kuracam ben bu oyunu 39 gb olanı ındırdım bıde bunu yardım edersenız sevınırım

    • 1Menzil1

      hasret bu 39gb değil bu sadece update

  • Emre

    350.1 sürümünüde denedim onda da aynısıını yaptı windows 8.1 ile uyumsuzluk var yolllar kayboluyor windows 7 kasıyor ben bu yeni gta 5 update indiriyim deneyimmi önerirmisin

  • 1Menzil1

    350.1 en stabili bunu öneririm ama bu update crack son sürüm çoğu sorunsuz kullanıyor

  • Emre

    Menzil kardeşim sitenizdeki GTA 5 Crack Fix v5 + Update 5 Proper 350.2 İndirmiştim Windows 8.1 Pro işletim sisteminde yollarda kaybolmalar geç yüklenmelerle karşılaşmıştım ve Windows 7 işletim sistemi kurduğumda bu seferde kasma sorunu yaşamıştım oyunu bu yüzden kaldırdım bu indireceğim yeni Gta 5 update böyle sorunlar olurmu ?

    • 1Menzil1

      350.1 en stabili bunu öneririm ama bu update crack son sürüm çoğu sorunsuz kullanıyor

  • 1Menzil1

    rarda anlatım vermiştim kardeşim

  • Mis44

    menzil abi gta 5 i kurduktan sonra hiçbişey yüklemeden bunu gta 5 in klasörünemi atıyoruz yoksa ayriyetten bişey yapcakmıyız

    • 1Menzil1

      rarda anlatım vermiştim kardeşim

  • 1Menzil1

    reloaded sadece ama alt yorumlarda zafer kardeşimiz çözüm sunmuştu

  • mis44

    menzil abi repack dada çalışırmı?

    • 1Menzil1

      reloaded sadece ama alt yorumlarda zafer kardeşimiz çözüm sunmuştu

  • 1Menzil1

    Bu en güncelidir

  • Kis54

    Kardeş 350 yerine direk bunu kursak olur mu ? Bu 1.0.678.1 mi ?

    • 1Menzil1

      Bu en güncelidir

  • 1Menzil1

    sadec bu update ve crackı uygulaman yeterli.

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    4GB update… 😀

  • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

    En sağlamı blackbox. 🙂

  • 1Menzil1

    reloaded içindir 3dmde denemedim

  • Fatih

    Abi bu uptade 3DM de çalışıyor mu ? Yoksa sadece reloaded sürümü olanlarda mı ?

    • 1Menzil1

      reloaded içindir 3dmde denemedim

  • 1Menzil1

    oyunu indirip ardından bunu kurman gerek yoksa.. bununla açılmaz

  • Mert Çelik

    menzil abi oyunu indirmemize gerek varmı yoksa benu indiirince oyunu kuruyomu
    ben oyunu indirdim bikere actım cok kasıyordu geri sildim bunu indirirsen donma problemi cözülürmü 4gb ram işlemci hızı i5 2.40 ghz 64bit ekrankartı intel hd familiy

    • 1Menzil1

      oyunu indirip ardından bunu kurman gerek yoksa.. bununla açılmaz

  • 1Menzil1

    bu updatede bir çok hata çözümünü tek seferde yapıyor öneririm

  • efkar

    S.a Kardeşim Ben https://www.fullprogramlarindir.com/grand-theft-auto-v-gta-v-gta-5-full-reloaded-torrent-indir.html Burdaki Reloaded full indirdim kurdum bunuda indirmem gereklimi yoksa Teşekkür ederim

    • 1Menzil1

      bu updatede bir çok hata çözümünü tek seferde yapıyor öneririm

  • 1Menzil1

    versiyonlara takılmaz bu tümünü kapsar..
    türkçe yama bunda olurmu net bilgim yok.

  • 1Menzil1

    Update klasörünündeki setup.exe ile kurun ve Crack klasöründekileri oyunun kurulu olduğu dizine atın.

  • 1Menzil1

    evet bu en son çıkan,fırat

  • Firat Güneş

    bu en son çıkan güncelleme ve dlc mi çünkü sitede v5 olan sürümüde var bu mu en son çıkanı ona göre indireyim

    • 1Menzil1

      evet bu en son çıkan,fırat

      • Firat Güneş

        benim ki daha önce 350 sürümüydü bu daha yüksek değil mi anlamış değilim bide türkçe dilde gitti böyle anlıyabileceğimiz dilden anlatım var mı düzeeltmek için

        • 1Menzil1

          versiyonlara takılmaz bu tümünü kapsar..
          türkçe yama bunda olurmu net bilgim yok.

          • ali

            evt doğru hiçbir sorun olmaz türkçe yama sorunusz çalışır tek yapman gereken gta türkün sitesinden yamayı indrmek en son süürm olan 678.1 i ben denedim sornusz çalışıyo

            http://www.gtaturk.com/gtavturk/manual/?22072015

          • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

            Diğerlerini sırayla indirip kurmak yerine, tek seferde bunu indirip kurmalıyız ? bu tüm update leri kapsıyor mu ?

          • 1Menzil1

            sadec bu update ve crackı uygulaman yeterli.

          • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

            tamam, teşekkürler. 🙂

  • ali

    şimdi arkadaşlar Gta 5 de Türkçe yama yüklü diye oynayamayanlar hata veren technogame nin yamayı güncellemesini beklemek istemeyenler vercem linkten gta türkün yamasını indirsin en son sürüm yani 678.1

    http://www.gtaturk. com/gtavturk/manual/?22072015

  • ali

    şimdi arkadaşlar Gta 5 de Türkçe yama yüklü diye oynayamayanlar hata veren technogame nin yamayı güncellemesini beklemek istemeyenler vercem linkten gta türkün yamasını indirsin en son sürüm yani 678.1

    http://www.gtaturk. com/gtavturk/manual/?22072015

  • Ahmet Recep Altıntaş

    abi kurulum nerde yazıyo acil cevap verirsen

  • ibrahim yazıcı

    Hocam türkçe yama yüzünden oynayamıyorum
    Yamayı nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz

  • Recep

    Güncellemeyi denedim tek kelime ile muhteşem bütün dlcler çalışıyor lowriders dlc side çalışıyor araçlara hoparlör direksiyon vs vs herşey yapılabiliyor tavsiye ederim rg mechanics repack kullanıyorum sorunsuz çalıştı

    • R.G Mechanics ve Revenants üstüne paketleyici grup tanımam 😉

      • =✪= ℂ★『ƓÜЯḰΛИ』 =✪= ℂ★ ◐‿ ◑

        En sağlamı blackbox. 🙂
        EDİT: R.G Mechanics in sıkıştırdığı bazı oyunlarda virüs çıkabiliyor… blackbox ta daha önce hiç görmedim.

        • Black Box olarak belki 10 tane indirmişimdir iyi güzel boyutları düşürüyorlar falan ama çoğu oyunda da sorun yaşadım mesela atıyorum 1 bölüm geçiyorum ikinci bölüme geçince devam ettirmiyordu oyundan atıyordu bir çok crack denememe rağmen oyun hiç ileri gitmiyordu.Dediğim R.G Mechanics ve Revenants olarak birsürü oyun indirdim birinde bile sorun yaşamadım birde şu var bu yazdıgım paketleyiciler oyundaki o zaman ki çıkışına göre DLC paketlerini ve oyunun Update yapılmış halini paketliyorlar ekstra bişey indirme diye.Son olarak birde FitGirl Repack var bu da iyidir aynı sistem DLC ve Son Update yapılmış olarak paketleyip yükler.Black Box eskisi gibi sağlam değil artık maalesef.

  • Berkay SARI

    ben her şeyi yaptım ama gta V tıklayınca loading ekranından sonra çalışmayı durdurdu diyor

  • Berkay SARI

    social clubla yüklü olmak zorundamı çünkü bende kod istiyor olması gerekiyorsa nerden indircez dosya içinde yok çünkü ?

  • Burası konu dışı,sitemizdeki Yardım Hattına yorum olarak istekte bulunabilirsin.

  • 1Menzil1

    evet..

  • 1Menzil1

    konudaki resimde var

  • ali

    admin uptobox var istersen ekle

    • 1Menzil1

      cloud verdim teşeşkkürler

  • ali

    admin uptobox var istersen ekle

    • 1Menzil1

      cloud verdim teşeşkkürler

  • ali

    https://tr.gta5-mods. com/tools/script-hook-v açıldımıda

  • Mert Ern Gunoğlu

    ”Masters Of The World, Geopolitical Simulator 3” oyununu ekler misin?

    • Burası konu dışı,sitemizdeki Yardım Hattına yorum olarak istekte bulunabilirsin.

  • Mesut Korkmaz

    Quantum Break’in PC Sürümüne 27 GB’lık Güncelleme Geldi

  • GeForce

    1 ekran 4 ram intel işlemcili leptap da oynanır mı acaba 🙂

  • murat demirhan ünder

    kurulum metni nerede

    • 1Menzil1

      konudaki resimde var

  • Popi Olamayan

    hocam 2015 nisanda çıkan gta v de çalışır mı ?

    • 1Menzil1

      evet..

  • 1Menzil1

    güncelledim karışmış 🙂

  • 1Menzil1

    emre kurulum metnini okuyunuzz

  • Charman Champs

    Hızlı link olursa iyi olur iki link turbobit öbürü torrent 😀

    • 1Menzil1

      güncelledim karışmış 🙂

  • Selim Ktk

    Bu Yardımcı olur https://www.youtube .com/watch?v=IH7owB1PHgg

  • Selim Ktk

    Bu Yardımcı olur https://www.youtube .com/watch?v=IH7owB1PHgg

  • furkan

    bu sadece güncelleme mi çünkü 4 gb diyor yoksa içinde sıkıştırılmış gta 5 varmı

    • Yusif Nur

      tabii ki de hayir

  • emre

    bende böyle bi hata veriyo
    Setup was not completed.
    Please correct the problem and run Setup again.
    Decompressionfailed with eror code -12

    • emre

      biri yardım etsin lütfen

      • 1Menzil1

        emre kurulum metnini okuyunuzz

        • emre

          kurulum metni nerde bulamadım

          • 1Menzil1

            Update klasörünündeki setup.exe ile kurun ve Crack klasöründekileri oyunun kurulu olduğu dizine atın.

          • emre

            setup.exe yi açıyorum kurmaya başlıyo 5 saniye sonra Setup was not completed.

            Please correct the problem and run Setup again.

            Decompressionfailed with eror code -12
            bu hatayı veip gta 5 silip kapanıyo

  • emre

    bende böyle bi hata veriyo
    Setup was not completed.
    Please correct the problem and run Setup again.
    Decompressionfailed with eror code -12

  • Muhammet

    Burdan herkeze söylüyorum, Bu güncelleme v678 olduğu için türkçe yama çalışmaz ve oyun hata verir çalışmayı durdurdu gibi vb, ayrıca update repack’dede çalışır çünkü repack ya 3dmdir ya reloadeddir 3DM ilede uyumlu olduğu için hiçbir sorun vermez. Ve techno game’nin türkçe yamayı güncellemesini bekleyin.

  • Muhammet

    Elimde uptobox link var vereyim mi ?

  • Muhammet

    Linklerin ikiside aynı 🙂

  • ali

    http://www.dev-c. com/files/ScriptHookV_1.0.678.1.zip

    bunu kur düzelir

  • 1Menzil1

    verdim ??
    çalışır denmiş.

  • Brk

    mail. gibi alternatif link koyabilirmisin birde bu gta 5 in modları var ama onlar bu reloaded sürümde çalışırmıki ?

    • 1Menzil1

      verdim ??
      çalışır denmiş.

      • Brk

        çok saol telefonuma mail gelmeyince cevap gelmedi sandım şimdi indircem güncellemeyi saol birde birşey diyecem benim ram ve ekran kartı gta 5 e yetiyor ama işlemci çift çekirdek çalışırmı ki olmazsa leptoptan oynayacam ama yinede çalışırsa masaüstünde daha rahat ederim

  • 1Menzil1

    denilen şekilde kurdunuz ve reloaded ürümümü

  • Alieraydemiray Volvo

    bu update bende “SCRİPT HOOK V CRITICAL ERROR” DİYE BİR HATA VERİYOR NE YAPMALIYIM

    • 1Menzil1

      denilen şekilde kurdunuz ve reloaded ürümümü

      • Alieraydemiray Volvo

        ewet şurdan indirdim =https://www.fullprogramlarindir.com/grand-theft-auto-v-gta-v-gta-5-full-reloaded-torrent-indir.html

    • ali

      http://www.dev-c. com/files/ScriptHookV_1.0.678.1.zip

      bunu kur düzelir

      • Alieraydemiray Volvo

        bu verdiğin köprü hangi sitede çünkü iki tane köprü var bu arada teşekkürler

        • ali

          https://tr.gta5-mods. com/tools/script-hook-v açıldımıda

          • Alieraydemiray Volvo

            sizin attığınız köprü açılmadı ancak ben buldum teşekkür ederim şu an sorunsuz bir şekilde çalışıyor.

  • AlermanReyiz

    yükledim ve loading ekranın çalıştırmayı durdurdu hatası alıyoruım çözümü varmıdır 😀 çözümünü buldum türkçe yama desteklemediği için bu hatayı veriyormuş yama kalkarsa sorunda kalkar 🙂

    • Muhammet

      Türkçe yama 678 sürümü ile uyumlu değil techno game’nin yamayı güncellemesini beklemek zorundayız.

      • AlermanReyiz

        biliyorum yazdım zaten 😀 cevabı

  • 1Menzil1

    emri kelimeler yazmayın mega verildi

    • Real

      Zaten emri kelime diyildi. Size öyle gelmiş. Kusura bakmayın

  • tanju

    teşekkürler (sorun çıkarmaz inş.) 😀

  • 1Menzil1

    sadece reloaded için.

  • Oğuzhan Önel

    Bide bu direk arabayi oldugun yerden last santosa gitmeden modifiye etme modunun linkini alabilirmiyim hic bi yerde bulamadim

  • Oğuzhan Önel

    Bide bu direk arabayi oldugun yerden last santosa gitmeden modifiye etme modunun linkini alabilirmiyim hic bi yerde bulamadim

  • 1Menzil1

    alt yorumda zafer kardeşimiz çözüm sunmuştu

  • 1Menzil1

    konuda anlatım var..
    sorunsuz

  • AlermanReyiz

    bu güncellemenin +ları nere indiriyorum ama 😀

  • AlermanReyiz

    bu güncellemenin +ları nere indiriyorum ama 😀

  • Alieraydemiray Volvo

    merhaba bu update paketi sadece mod mu yoksa t20 osiris gibi araçlar varmı?

    • 1Menzil1

      merhaba bu updateyi kurunca extrada mod yükleniyor bildiğim bu

      • Alieraydemiray Volvo

        teşekkürler

  • Alieraydemiray Volvo

    merhaba bu update paketi sadece mod mu yoksa t20 osiris gibi araçlar varmı?

    • 1Menzil1

      merhaba bu updateyi kurunca extrada mod yükleniyor bildiğim bu

  • mustafa

    3dm sürümü ile uyumlu mudur?

    • 1Menzil1

      alt yorumda zafer kardeşimiz çözüm sunmuştu

  • oyunnbazan

    gta 5 repack ta açılırmı

    • 1Menzil1

      sadece reloaded için.

    • Muhammet

      Repack olur dert etme repack’De 3DM veya reloadeddir kesin. O yüzden olur.

  • Yardım

    Mobil içimi

  • 1Menzil1

    güncelleme gta 5 için

  • murat demirhan ünder

    bu ne işe yarıyor

    • 1Menzil1

      güncelleme gta 5 için

      • murat demirhan ünder

        kursam gta 5 e bişey olur mu ??
        nasıl kuracagım

        • 1Menzil1

          konuda anlatım var..
          sorunsuz

  • İbrahim Güven

    bennde sorun yaşıyorum girerken.ilk önce 350.2 yi kurup sonra bunu mu ekleyeceğiz..Menzil kardeşim,,yardımların içinn teşekkür ederim

    • Yusuf Güneş

      Tek Bunu Denemen Yeterli Çünkü Crack ve update var sorun çıkarmaz inş

      • İbrahim Güven

        inşallah kardeşim :)))

  • Je Jey

    oyuna girerken donuo kalio sadece bendemi oyle acaba görev yoneticinden kapatmaya calstigimda 4 5 tane uygulama olarak gta v olarak sizdedemi oyle acaba 🙂

    • Muhammet

      Türkçe yama varsa öyle sorunlar ortaya çıkabiliyor ki zaten yama daha uyumlu değil.

  • 1Menzil1

    yolda geliyor 🙂
    zaferim

  • 1Menzil1

    🙂
    risk alacaksın

  • 1Menzil1

    yolda geliyor 🙂

  • Real

    kardesim cloud link yok mu?

    • 1Menzil1

      yolda geliyor 🙂

      • Real

        abi ya cloud ma versene şunu))

        • 1Menzil1

          emri kelimeler yazmayın mega verildi

          • Real

            Zaten emri kelime diyildi. Size öyle gelmiş. Kusura bakmayın

  • Furkan

    ya oyunu bozarsa ??

    • 1Menzil1

      🙂
      risk alacaksın

  • Zafer Orçan

    Menzilim eyvallah bir an önce indirmek lazım takibin için teşekkür ederiz kardeşim.. Tek link alternatif çok iyi olur.

    • Torrent aktif degil mi Zafer.

      • Zafer Orçan

        Aktif, ben cloud, mega gibi yerler için yazmıştım. Hani kendim içinde istemedim direk başkalarını düşündüm :))

        • 1Menzil1

          yolda geliyor 🙂
          zaferim

  • Zafer Orçan

    Menzilim eyvallah bir an önce indirmek lazım takibin için teşekkür ederiz kardeşim.. Tek link alternatif çok iyi olur.

    • Torrent aktif degil mi Zafer.

  • Zafer Orçan

    Arkadaşlar bazılarınız 3dm uyumlumu diye sormuş. Onlar İlk önce 3dm crack dosyalarını silecek (3dm.dll, 3dm.ini, Launcher.exe yi) Sonra bunun içinden çıkan updateyi daha sonra bunun içinde varsa (ki %99 vardır) crack i uygulasınlar bu şekilde çözüm olur. Ben daha önce 3dm crackli Gta 5 i bu şekilde Reloaded crack e çevirmiştim daha sonra update yapmıştım sizde aynısını yapabilirsiniz.

    • Bilgilendirme icin tesekkurker Zafer.

      • Zafer Orçan

        Önemli değil Öztürk kardeşim.

  • Zafer Orçan

    Arkadaşlar bazılarınız 3dm uyumlumu diye sormuş. Onlar İlk önce 3dm crack dosyalarını silecek (3dm.dll, 3dm.ini, Launcher.exe yi) Sonra bunun içinden çıkan updateyi daha sonra bunun içinde varsa (ki %99 vardır) crack i uygulasınlar bu şekilde çözüm olur. Ben daha önce 3dm crackli Gta 5 i bu şekilde Reloaded crack e çevirmiştim daha sonra update yapmıştım sizde aynısını yapabilirsiniz.

    • Bilgilendirme icin tesekkurker Zafer.

      • Zafer Orçan

        Önemli değil Öztürk kardeşim.

  • Oğuzhan Önel

    Online Steamdan alınan oyuna yapılırmı 😀

    • Deneyebilirsin,sonucta kökü sende..

    • Zafer Orçan

      Dostum steam dan aldıysan niye updateyi indiriyorsun ki steam güncelleme geldiyse kendi kendine indirmiş olacak zaten.

  • Oğuzhan Önel

    Online Steamdan alınan oyuna yapılırmı 😀

    • Deneyebilirsin,sonucta kökü sende..

    • Zafer Orçan

      Dostum steam dan aldıysan niye updateyi indiriyorsun ki steam güncelleme geldiyse kendi kendine indirmiş olacak zaten.

  • 1Menzil1

    yalnız bu update

  • 1Menzil1

    uyumsuz malesef.

  • ooyun indiricıkorsan1997

    siz varya ADAMSINIZ

    • 1Menzil1

      isteyen olursateklin vb eklenir

      • necmettin

        abi tekli eklenirse güzel olur cloud mesela

  • ooyun indiricıkorsan1997

    siz varya ADAMSINIZ

    • 1Menzil1

      isteyen olursateklin vb eklenir

  • Onur

    3dm sürümü ile uyumlu mu?

    • 1Menzil1

      reloaded ile uyumlu sadece

      • Onur

        Bu saatte bile hızlı cevap .Bravo..

  • Onur

    3dm sürümü ile uyumlu mu?

    • 1Menzil1

      reloaded ile uyumlu sadece

  • TC Erdogan Tunalı

    İşlemci:AMD A10-4600M
    Ram:1x4GB 2x2GB
    Gpu:AMD Radeon HD 7760G

    Laptopum kaldırır mı ? (cevap verirseniz sevinirim)

    • 1Menzil1

      yalnız bu update

  • Onur

    3dm sürümü ile uyumlu mu?

    • 1Menzil1

      uyumsuz malesef.


Yandex.Metrica