KMSAuto Pro Net 2015 v1.4.7 Windows + Office Lisanslama Full | Full Program İndir | Full program | Full programlar | Ücretsiz

KMSAuto Pro Net 2015 v1.4.7 Windows + Office Lisanslama Full

x1388429322_a6b28ec6c.png.pagespeed.ic.ofQs2MHWRm
KMSAuto Pro Net 2015 v1.4.7 Windows + Office Lisanslama Full + Portable

KMSAuto Pro Windows 8 8.1 , 7 , Vista ve Office 2013 2016 win 10  2010 için bir aktivasyon Aracıdır.
portabledir kmsile lisanslar.. antinizi kapatarak uygulayınız.

Resmi büyütmek için tıklayın.
Desteklenen Sistemler
Windows VL editions: Vista, 7, 8, 8.1, 10, Server 2008, 2008 R2, 2012, 2012 R2 also Office 2010, 2013, 2016

Sistem Gereksinimleri
Microsoft. NET Framework 4.0 veya 4.5

Boyut:8- MB
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: ESET Nod32 Av. / Durum Temiz
Platform: Windows tümü

Resmi büyütmek için tıklayın.

KMSAuto Pro 

(((Alternatif)))

KMSAuto Pro


KMSAuto Pro Net 2015 v1.4.7 Windows + Office Lisanslama Full
KaraokeMedia Home İndir 3.6.5 Karaoke Yapın IceCream Screen Recorder Pro Full 4.23 İndir Türkçe
Yorumlar
  • Emre

    Rar şifre istiyor?

    • 1Menzil1

      şifre menzil

      • Emre

        Teşekkürler…

  • 1Menzil1

    gerçi fark etmiyor..
    aynı işi yapıyor

  • mtiske

    Win 10 enterprise 1607 sürüme yükselttim, işe yaradı.

  • 1Menzil1

    ekle kaldırdan silebilirsiniz

  • 1Menzil1

    tabi yarar.

  • ali kulbak

    s.a admın windows 7 ultimate yi nasıl etkinleşti,re birim

  • 1Menzil1
  • Ömür Can

    excell 2016 anahtar istiyor bunu kullanmayı denedim ama the kms service is installed hatası verdi lütfen yardımcı olur musunuz

  • 1Menzil1
  • 1Menzil1
  • BEDİR ERDEM

    SElam menzil bey benim win10 pro lisanslamıştım şimdi windows etkinleştirlimedi diyor butun lisanslama programlarını denedim bir sürü key girdim aynı etkinleşmiyor acil cevap kardeşim

  • 1Menzil1

    bu veya loader öneririm.

  • Haluk Çağatay KIR

    oldu teşekkür ederimde Menzil bey sizce lisans programlarından hangisi en iyisi

    • 1Menzil1

      bu veya loader öneririm.

  • 1Menzil1

    Eyvallah kmsvl kullan o daha kolay

  • Emirhan Yıldız

    Abi bende bunu tekrar yapıcam 6 ay önce lisanlamıştım şimdi süresi dolmak üzere deyip duruyor Sağolasın Birde bu kadar kısa sürede Tek kişilik bir ekip ile bu kadar hızlı büyüyen başka site yok bence

    • 1Menzil1

      Eyvallah kmsvl kullan o daha kolay

  • 1Menzil1

    öyle birşey yok, zaten kms silebiliyorsun

  • Mesut ışık

    qtminer adında bir exe dosyası iyi bir bellek kullanmaya başladı. netten araştırdığımda bitcoin yapmak için kullanılan bir exe olduğunu öğrendim. ne yapılmalı?

    • 1Menzil1

      öyle birşey yok, zaten kms silebiliyorsun

  • Ishmal Jutt

    Very informative content to activate office software, Anyway office product may activate using oem product key, which can be buy from ODosta Store, As I recently bought for my office 2010, worked perfectly.

  • Ishmal Jutt

    Very informative content to activate office software, Anyway office product may activate using oem product key, which can be buy from ODosta Store, As I recently bought for my office 2010, worked perfectly.

  • Alp

    Eyvallah çok işe yaradı sağol admin

  • 1Menzil1
  • Deniz

    Bende windows 10 kurulu ve lisanslı. Office i lisanslamak istedim fakat activite office bastığım zaman hiçbir şey olmuyor.

  • 1Menzil1

    sorun olmaz başar

  • Başar Saçcıoğlu

    Bunla Win 10 office 2016 lisanslasak güncellemeleri otomatik bize sormadan yüklediği için sıkıntı çıkar mı çökme falan?

    • 1Menzil1

      sorun olmaz başar

  • 1Menzil1

    6aylık.. lisanslar

  • Hamza Altun

    kaç günlük lisanslıyo

  • 1Menzil1

    kmsvl kullanıyorsun bunu mu indirdin murat ?

  • murat

    teşekkür ederim fakat SppExtComObjHook.dll ,SppExtComObjPatcher.vlmcsd 32 bit dosyasının içinde bunlar var çalıştırma sırası nasıl? birde KMS_VL_ALL bu var nasıl lisanslıyacam?

    • 1Menzil1

      kmsvl kullanıyorsun bunu mu indirdin murat ?

  • murat

    admin yardım edermisiniz?
    windows 7 ultimate 32 bit kurdum.sorunsuz hangi programla lisanslaya bilirim.kms nin değişik programları var cloud link verebilirmisiniz?lisans süresiz olur mu?.removewat ile lisansı kaldırmıştım.lisanslamak ve güncelleme almak için vereceğiniz programı kurduğumda sıkıntı olur mu?teşekkürler

  • Teşekkürler Asil.

  • Asil

    Sizde olmasanız ne yapıcaz teşekkürler iyiki varsınız

  • cagan
  • Bayram Can Aydoğdu

    Hocam Microsoft Office 2016 Full leyemedim
    Link atar mısnız ? Windows 10

  • Onur Yapici

    usta 8.1 windowsu lisanslamıyor.yardımcı olur musun?

  • İsmail Barut

    Emekleriniz için çok teşekkürler.İçimden siteye sponsor olmak geliyor ama sonra aklıma cebimin boş olduğu gelio 😀

    • 1Menzil1

      dua etmen yeterli 🙂

  • cagan
  • Ahmet

    Merhabalar,
    Windows 7 Ultimate (Service Pack 1) lisanslamaya çalışıyorum bu ve diğer çoğu programları denedim sitenizdeki ama lisanslamadı, crack yapmadan nasıl lisanslarım yardımcı olabilir misiniz ? ayrıca windows 10 bildirimi de yok.

  • cagan

    office toolkit var sitede onu öneririm.

  • Korhan Yılmaz

    teşekkürler

  • Ramazan

    Admin Office 2016 plus indirdim sitenizden şimdi 2gün kaldı diyor. İşletim sistemi windows 10 ne yapmamı önerirsiniz? Şimdiden tşkler

  • 1Menzil1
  • Muhammet Ali

    Admin yardım et yapamıyorum lisansmn dolmasına çok az kaldırlütfen birisi yardım etsin

  • 1Menzil1

    evet..

  • mami

    150 günlük mü

  • Burak Ertürk

    s.a burda sadece offıce sı secsek onumu lısanslyor cunku ben wındows u etkınlestırdm

  • pico ile deneyin

  • 1Menzil1

    kmspicoyu kullanın önerim.

    • askerkaradag

      KMSAuto Pro Net 2015 1.4.0 Windows + Office Lisanslama Full bunu kullandım

    • Asker karadağ

      tmm dır sağolasın ilk önce çalışmadı ama 20. denemede oldu

  • askerkaradag

    s.a office professional plus 2016 yı aktifleştirmiyor

  • 1Menzil1

    kmsvl en sorunsuzu önerim sistemi onarıp uygulayın.

    • sahin

      ben hatayı windowwsun sitesinde buldum ben win 7 ultimate den rezerve etmiştim ondada media canter vardı lisans orjinal ve etkin olmasına rağmen bu sorun oluyormuş 3 çözüm sunmuş windows sistem geri yükleme yap dedi yaptım düzelmedi onarın dedi yaptım düzelmedi son çare windowsu yeniden yükle dedi bende sitedekini yükleyeceğim :D:D

  • 1Menzil1

    lisanslamak istediğiniz nedir ?

    • sahin

      10 gündür sitedeki tüm lisanslama araçlarını kullandım ama windows 10 hiçbiri lisanslamadı ve şunu söyleyebilirim orjinal lisans olsa onu windows etkinleştirmeden yazarak etkinleştirmeye çalışılsa yine aynı hatayı alıyorum (Hata kodu: 0xC004F012
      Hata açıklaması:Yazılım Lisans Hizmeti, giriş anahtarı değeri bulunmadığı için çağrının başarısız olduğunu bildirdi.)

  • sahin

    === The system has problems with activation !!! === şu hatayı alıyorum …

  • İlk etapta Windows’u aktiv et,sonra da Office’i.

    • EskilerdenDost

      Saol bu arada daemon tools ultra yı zippyshare ye upload edicem yarın linki atarım

  • EskilerdenDost

    Hem windows 8.1 pro hemde ms office 2016 yı aynı anda aktif edebilirmi

  • 1Menzil1

    2015 indir derim 🙂

  • oldschool

    teşekkürler…

  • Emirhan

    Turbobit silinmiş gözüküyor. 🙂

  • 1Menzil1

    180gün genelde..

  • Emir

    Ben Bunla Windows 10 Pro Etkinleştirdim Kaç GÜN Lisansladı Sonunda 10Days Flan Yzdıda

  • 1Menzil1

    180 günlük.

  • 1Menzil1

    evet yapabilirsiniz

    • Kerim

      Aktivasyon kaç günlük.

  • evet yeniden lisanslar

  • Ahmet

    Bu programı kullanarak lisans bittiğinde yeniden lisanslayabiliyomuyuz ?

  • olmaz kardeşim

    • Ryuzaki

      Bu kadar basit miydi herşey? :))

  • Ryuzaki

    Win10 Pro’yu indirip crack’ledim. Güncellemelerle ilgili bir sıkıntım olacak mı üstad?

  • 1Menzil1

    lisanslamak istediğiniz nedir.

    • ibrahim

      Windows 10 pro

  • 1Menzil1

    lisanslamak istediğiniz nedir

  • ibrahim

    Ben denilen herşeyi yapıyorum ancak Hata kodu: 0x80070002 alıyorum.Swbemobjectex bulunamıyor diyor.Ne yapmam gerek ?

  • cagan

    windows 7 den sonra sınırsız olayı bitti.
    6 ay yani 180 gün lisanslar kardeşim.

    • Ahmet

      merhaba 180 gün sonra lisans sona erdiğinde bu programla yeniden lisanslayabilcekmyiz ?

  • DeotreRandyCup

    Merhabalar program gayet yararlı windows 10 pro ve windows 8.1 windows 8 de sorunsuz bir şekilde calıştı şun sormak istiyorum bu program süresi kaç ay yıl 180 gün gibi bişey duydum internette doğrumu yoksa sınırsız bir şekilde etkinleştiriyor

  • Batuhan Çuha

    Sorunsuz Çalişmakta (Windows 10 Pro 64 Bit)

  • Furkan Ertan

    Microsoftun kendi sitesinden indirdiğim Windows 10 Pro 64 Bit’i lisanslar mı?

    • lisansı bu şekilde yapın
      https://www.youtube.com/watch?v=BgxhsKPMxuQ

      • Albayrak

        verdiğiniz keyi ben videoda aynı şekilde denedim key hatalı sivaslı bey 🙂 bende mecburiyetten bu programı kullandım 🙂 not: sistem win 10 pro (pro için verdiğiniz keyi kullandım)

  • Turker

    Arkadaş bi yükledim şu an Steam çalışmıyor, portları engelledi heralde. Delete KMS diyorum silinmiyor da. Bi yardım edin.

  • Eren Özdil

    Windows 10’da denendi sorunsuz çalışıyor (Windows 10 Pro 64Bit)

    • Nazif Şenol

      Teşekkürler kardeşim…

  • deneyin derim bilgim yok

    • Eren Özdil

      Oluyor az önce yaptım.

  • Furkan

    Windows 10 için oluyor mu?

    • Nazif Şenol

      Windows 10 pro işime yaradı…

  • 1Menzil1

    küfretmeyeceğene söz verirsen… yardım ederim

    • Kaan Aytekin (CrafTürkTr)

      ama hallettim

  • mehmet

    eliye koliya sağlık

  • 1Menzil1

    bu direk lisanslar key vb vermez

    • Şahin Geldeç

      KMSAuto Net 2014 v1.2.8 Portable EN Ben bundan bahsediyorum..Windows basınca crack lıyordu.Oficcede key istiyordu PC Çöktü key kayboldu 20 krekter kadardı

  • Şahin Geldeç

    Bunla Office yide cracklıyordum key istiyordu yazıp onaylıyordum.O key kaybettim neydi bilen varmı

  • 1Menzil1

    youtubede bakın mevcut

  • videolu anlatım varmı acaba ?

  • ali harput

    admin bende wwindows 8.1 sınırsız lisanslama programı var sana nasıl verebilirim..

    • 1Menzil1

      gönderin bakalım burdan

    • Anar Tagiyev

      Abi lutfen bana cok gerekli o proggram. bana da verirmisin?

  • Nurullah Arslan

    çok teşekkür ederim kardeşim Windows 8.1 de çalıştı

  • 1Menzil1

    kms türkçe denediniz mi

    • MZRSZ

      evet bi aç kere denedin sistem onardım denedim sistem geri yükleme yaptım denedim olmadı

      • 1Menzil1

        sistemi onarın ve dediğimi kullanın kesin etkinleşir

    • cenkozn

      kms türkçe hangisi oluyor hocam ve bunlar sınırsız mı bir kere yaptıktan sonra sınırsız bi lisans oluyor mu

      • 1Menzil1

        sadece 6ay her 6ayda yenilenir

        • Kaan Aytekin (CrafTürkTr)

          Abi kms türkçe nasıl yapcam lütfen yazz

  • MZRSZ

    kardeşim ne dediysen yaptım ama olmadı sanırım yanlış yaptım acil yardım :))

  • 1Menzil1

    kms türkçe kullanın..

  • yusuf

    abi ben simdi benim pc suan siyah ekranda bunu yapsam duzelirmi lütfen bi yardımcı olun nasıl duzelir siyah ekran 2 gündürr düzeltemedim siyah ekran giderilirse 8.1 olurmuu

  • Yusuf Enes Çalış

    Cibril Bey Valla Bu Siteden Bu Kadar İndirme Yapmıştım Ama Bakın Hiç Yorum Yazmamıştım Bu Sadece Size Özel Değil Yani Normalde Hiçbir Yerde Yazmam Neyse Allah Senden Razı Olsun Be Abimsin Ya Saol Çalıştı Bak Bu Çok İşime Yaradı Onun İçin Yorum Yazıyorum

  • Cantürk Deniz

    LİNK YOK

    • 1Menzil1

      alternatif yazanlar link ?

  • hakan

    CİBRİL KARDEŞ ALLAH SENDEN RAZI OLSUN 🙂

  • fanatik

    metascan-online da tarattım 8 virüs buldu indirecek arkadaşlara duyurulur(silmeden cevap verin)

  • good post nice work admin..keep it up:) Kmsauto net activator fully working….

  • Cumhur

    1.3.4 süper çalışıyor tşkler

  • musa

    cebril kardeş benim windows 8in ürün lisanslı ama etkinleştirilmedi diyor yardım et

    • 1Menzil1

      kms türkçeyi kullanın

  • cimbomm

    hocam peki rar dan nasıl cıkartacaz

    • 1Menzil1

      neyi anlamadım ??

      • cimbomm

        forumda yazdıgım buradada görünüyo mu bilmiyorum kırmızı butona bastıgımda % olarak bi ilerleme yok buton ekranı bikaç sanıye sonra kayboluyo
        alternatif linkleri de denedim sorun ne olabılır acaba

        • 1Menzil1

          sitee kms türkçe var onu kullanın

          • cimbomm

            teşekkür ediyorum olayı hallettim
            win 8.1 indircm ama uptobox sitesinden indirin demişsin o site premium üyelik istiyo yada üye olmadan nasıl indirebilirim

          • 1Menzil1

            yeşil butona 2 kez basın iner premium gerekmez

          • cimbomm

            cibril ben anlatamadım galiba uptobox sitesine giriyorum yeşil butona basmam için indirme adresi gerekli diil mi

          • 1Menzil1

            zaten konusunda link verilmiş
            indirmek için ortadaki yeşil butona 2kez basın

          • cimbomm

            tesekkur ediyorum

  • Batln efa

    Cibril Hocam Teşekkür Ederim…
    KMSano kullanıyordum önceler Win 8.1 Pro Cracklemek için ama cracklenmiyordu.
    Şimdi ise rahatlıkla crackleniyor.

  • Osman Mizan

    ADMİN HERHANGİ Bİ VİRÜS YOK DEGİLMİ BUNUN İÇİNDE GÜVENEBİLİRZ DEGİLMİ ? BİDE BİSY SORACAM BİLGİSAYARIN SİSTEM DOSYALARINA FALAN ZARAR VERMEZ DEGİLMİ ? YAVAŞLATMASIN BİLGİSAYARI SONRA BİSORAYIM DEDİMDE SONRA İNDİREYM

    • 1Menzil1

      ricam önce,editleyin yorumu büyük harfle yazmayın

  • Cumhur

    1.3.3 harika tşkler

  • Cumhur

    1.3.2 harika çalışıyor tşkler

  • Ramazan Aygün

    Allah razı olsun çalıştı

  • Kaan Ercan

    could mail.ru yüklediğin için tşk

  • Anar Abdullayev

    teşekür ederim çalışdı.

  • haci

    kms turkce iyiyse bunu neden yukluyorsun/
    ?

    • Cibril

      alternatif olsa kötümü olur?

      • haci

        ama kotuyse niye indirelim ki bsu bosuna cunku yorumlari okuyorum hepsine turkceyi tavsiye ediyorsun ondan

  • sdece 8.1 içinmi yoksa allta belirtilen gibi 8.1 , 7 ofice 10,13 mü?

    • Cibril

      tümü için geçerli…

      • eyw Cibril kardeş sağolasın

      • MAHMUT

        BENDE HİÇ Bİ İŞE YARAMIYO PROGMAMIN
        NEDEN ACEBA

        • Cibril

          lütfen büyük harfle yazmayınız,sitede kms türkçe var onu kullanın

  • CENGİZ

    ENTKİNLEŞTİRME YAPAMIYORUM SORUN NEDİR

    • Cibril

      sitede kms türkçe var, onu kullanın

  • Yahya Şahin

    Şimdi bunu yapınca güncellemeleri yaparsak sorun olmaz değilmi ?

    • Cibril

      kms türkçe ile full yapın, sorun olmaz

  • Eren

    merhaba cibril bey. acaba bu program ile windows 8.1′ i lisanslarsam güncellemeleri yapabilirmiyim ? Sonradan bir sorun olurmu ?

    • Cibril

      merhaba önerim kms türkçeyi kullanın, tabi güncelleme alırsınız

      • Eren

        hızınız için teşekkür ederim hemde bu saatte 🙂

  • özkan

    window u güncelledim 8.1 pro build 9600 ama ürün anahtarı istiyor yardımcı olurmusunuz.

    • Cibril

      sitede kms türkçe var onu kullanın..

  • Ali

    teşekkürler

  • berkay gure

    Abi cd logolu bişey ile yüklüyo kurulum gözükmüyo bittiği bana bildirim geliyo ama sonra kayboluyo abi yardım et

    • Cibril

      yanlış indirmişsiniz, sitede kms türkçe aratın onu kullanın..

  • hazar kesimal

    Bende Windows 8.1 RTM bulunmakta. Bunu kullanarak aktive edebilir miyim?

    • Cibril

      önerim sitede kms türkçe var onu kullanın..

  • ALi

    cibril kardeşim merhaba öncelikle kardeş ben bunu çalıştıramıyorum system error hatası veriyor Microsoft. NET Framework hepsi tam ama olmuyor

    • Cibril

      Microsoft. NET Framework kurulumu sizde

      • ALi

        evet kurulu hepsi

        • Cibril

          sitede kms türkçe var onu kullanın..

  • Mahmut Kara

    cibril hocam bende windows 8.1 pro preview yukseltim.yanli;likla oldu ya win 7 geri donmek ya da 8.1 pro ya yukseltmek istiyorum ama bir turlu basaramadim yardimci olur musun

    • Cibril

      windows 8.1 pro preview betadır.. bu orjinal değil..

  • Ibrahim Özdemir

    bu link yalan başka birşey iniyor

    • Cibril

      hangi linke tıklıyorsunuz ?

  • saol dostum sayende sınırsız win8 pro x64

  • Cibril

    kms türkçeyi kullanın lisanslanır

  • Sistem performansını etkiler mi buda?

    • Cibril

      deneyen çok sorun yaşayan olmadı

  • gerilim

    birde kmspico w.8.1 pro yu sınırsız yapıyor

  • gerilim

    en iyisi kms spico 9.2.3 ve en kolayı programı kur program filesin içinde kms spicoyu aç km geldiyi tıkla kırmızı butonu tıkla işlem tamam

  • Cibril

    kms türkçeyi kullandınız mı ?

    • ali

      hayır daha önce hiçbişey kullanmamıştım

  • ali

    bende 29 days filan yazdı o nedir cibil ?

  • Bilal Içli

    Lisan 180 günlük mü ?

    • Cibril

      evet 6 aylıktır her 6 ayda bir yenileyin

  • ali

    lisanslamayı otomatik mi yapıyor manuel mi çalıştırmamız gerek ?

    • Cibril

      kms türkçeyi öneririm, o daha kolay

  • Fethullah Kacar

    internetsiz aktivasyon programı varmı acaba

    • Cibril

      malesef yoktur..

      • Fethullah Kacar

        yapma ya peki internetsiz nasıl aktive edecem

        • Cibril

          kms türkçeyi kullanın zaten sizi yönlendirir

        • Cibril

          internet olmadan hiç bir şekilde olmaz

  • Fethullah Kacar

    bu programla aktivasyon yaparken internet gerekiyormu

    • Cibril

      bunu kullanmayın, kms türkçe deneyin evet gerekir

  • enes

    çok sağol kardeş ellerine sağlık 1 numralı adamımsın

  • Mustafa Kemal Kızılay

    Eline sağlık sorunsuz çalışıyor.

  • Faruk Kurnaz

    selamun aleykum. Kardeşim ben fazla bilgili değilim bu konuda yardımcı olurmusun? activation/activate windows tıkladığımda belli bir tarama yaptıkdan sonra ”KMS-host hizmeti başarıyla silindi”diye sonuç çıkıyor ve etkinleştirme olmuyor?

    • Cibril

      Aleykümselam sitede kms türkçe diye aratın, onunla uygulayın daha kolay

  • HaykOguz

    S.a Cibril Kardes Bn Torrent İle Windows 8.1 Pro Indırdım Ama Daha Kurmadım Deneme Surumumu Bılmıyoru Bırkac Yerden Key Buldum Fakat kms 2014 ultra Programını Onerıyorsunuz Bu Wındows 8.1Pro Yu Da Orjınal Full Yapabılırmı Acaba ?

    • Cibril

      bununla full yapmanız gerek..

  • ENES YILDIZ

    yok abi olmuyor ya

  • Mehmet Akif Akif Karaçam

    tesekkur ederim ustalar sizin gibi ustalar olmasa bizler vürüslü sitelerle uğraşırız çok güzel bi proğram tşekkür ederim lisansladı

  • Abidik

    win 8.1 pro with media 0xc004f021 hatası veriyor lisanslamıyor. Hatayı program üzerinden görüyorum.

  • Yunus Emre Erkoç

    ablamın bilgisayarı mağzadan alındı win 8 office bunlan lisanslasa win 8 urun etkinliği bozulmaz dimi 6 aylık olmaz dimi çunku sınırszda mağzadan alındığı için

Yandex.Metrica