fortune Leo’s Fortune HD Edition Full 2015 İndir PC

Leo’s Fortune HD Edition Full 2015 İndir,android için ilk sunulan oyun oldukça beğenilmişti pc için sunulan sürümde,maceradan maceraya atılıp altınları toplamak için
bir çok engeli aşacaksınız.

download

MINIMUM:
OS: Windows 7 veya üstü
İşlemci: 3.0 GHz veya daha yüksek (tek çekirdekli veya daha yüksek)
Bellek: 2 GB RAM
Grafik: 5 yıl veya daha yeni veya Shader Model 3.0 veya daha yüksek 256MB VRAM belleğe sahip, 3 yıl veya daha yeni bir entegre grafik kartı olmayan tümleşik grafik kartı.
DirectX: Versiyon 9.0c
Sabit Disk: 1 GB boş alan
Ses Kartı: son sürücüleri ile DirectX Uyumlu Ses Kartı
Ek Notlar: Windows uyumlu klavye ve fare gerekli opsiyonel Microsoft XBOX360 denetleyicisi veya uyumlu

————————————————————-

Boyut:800-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.

Leo’s Fortune HD Edition Full

(((Alternatif)))

Leo’s Fortune HD Edition Full

(((Alternatif)))

Leo’s Fortune HD Edition Full

Paylaşmak Güzeldir
Yazar

“İnsanda Güzel Olan Yüzdür
Yüzde Güzel Olan Gözdür.
Ama İnsanı İnsan Yapan, “Ağzından Çıkan Sözdür”

Gunship Strike 3D Apk Full + MOD Hile 1.0.6 İndir Galaxy on Fire 3 Manticore APK İndir Mod Para 1.6.4
  • 1Menzil1

    konuda verilmiş :a

  • Emre

    ABİ VOYUNUN TANITIMI İÇİN VERDİĞİM VİDEOYU KOYARMISIN TÜRÇE PC HEMDE NE OLUR ABİ https://www.youtube .com/watch?v=MAm1mDfbVA8

    • 1Menzil1

      konuda verilmiş :a

  • zannetmiyorum genelde tek tabanca devam ederler fakat belki artıları olabilir

  • murathan

    bu pc oyununun bölümleri androiddeki oyun ile aynımı farkı varmı

  • 1Menzil1

    diretcx kurdunuz mu.

    • Mehmet Erdoğan

      hayır şimdi kuruyorum

  • Mehmet Erdoğan

    Could not create DXGI factory! Try updating your Windows system hatası alıyorum

  • Yüksel Yıldız

    Programı başlatamayan arkadaşlar için,, Rar dosyasını dosyaya çıkarın.. çıkan dosya içerisinde iso dosyasını yine rar ile dosyay açın.. açtığınız dosya içerisindeki Plaza içerisindeki üç dosyayı kopyalayıp programın kurulduğu dosya içerisine yapıştırın.. değişim sorusuna Ok deyin ve program karşınızda…

  • 1Menzil1
  • 1Menzil1

    bugün hafta sonu 24 çalışmıyor değilmi,

    yapacağınız iş bu indirip daemon tols ile açıp setupa tıklayın kolay iş olduğunu göreceksiniz.

    • yaptım olmadı menzil sana ulaşacağım bi iletişim adresi ver

      Ve Vindows 10 Da En İyi Sürümü Söyleyin İndiricem

  • Kurulumu Yapamadım Ya Destek Skype Den Eklıyoz Cvp Yazmıyonuz Nasıl İş Bu ?
    Hem Skypeden Destek Diye Belirtiyonuz Sonra Adamlar Cvp Bile Vermiyor Arkadaş

  • 1Menzil1

    verdiği hatayı yazarsan çözeriz

    • müjdat

      tekrar indirip kurdum. Tüm adminlere teşekkür ederim

  • 1Menzil1

    müjdat winrar 5 son sürüm ile çkarın unutmadan eksik inmişse hata verir boyutuna bakn

    • müjdat

      menzilim oyunu yüklerken peşine hata veriyor. geri yüklüyor

  • Murat

    Arkadaşlar oyunu daha önce AppStore’dan telefonum için para karşılığı almıştım. Şimdi Pc versiyonunu buradan indirdim. Gerçekten harika bir oyun mutlaka deneyin. Bu arada Steam uyarısı yaşayan arkadaşlar aşağıdaki linkten steam indirip bilgisayarlarına kurarsalar sorun ortadan kalkacaktır:

    http://store.steampowered .com/about/

  • Winrar son sürümmü nasıl bir hata

    • müjdat

      evet rardan çıkardım kardeşim tek seferlik ne yapacağımı anlatır mısın? elimde bir iso dosyası bir de japon yazılı 1mb lık uygulma dosyası var?

  • 1Menzil1

    crackı yaptınız mı .?

  • Çağatay Öztürk

    Sorunu hallettim.Çok teşekür ederim oyun çok güzel siz de olmasanız pek kimsenin aklına gelmez böyle oyunlar paylaşmak.

    • Hakkı

      Nasıl hallettiniz,ben de aynı uyarıyı alıyorum.Bu çince program nedir neresinden çalıştırılacak.Yardımcı olursan sevinirim teşekkürler.
      Hallettim

  • Çağatay Öztürk

    Oyunu açarken steam must be running to play this game (steamapi_init() failed) diye bi hata çıktı ne yapmam gerek ?

  • Çağatay Öztürk

    Kardeşim ful türkçe demi oyun 🙂

    • 1Menzil1

      hayır türkçe diye belirtmedim 🙂

  • İyi oyunlar Mustafa.

  • Mustafa

    Her Pc Olması Gereken Oyun İyi Vakit Geçiriliyor Ve Eğlenceli Tşkler. Telefonda Oynamıştım En Son bunu

  • MetinBy

    Hocam o değilde oyun öyle bir işlemci istiyor ki sanırsın GTA5 çalıştırcak 🙂 Elinize sağlık

  • 1Menzil1

    günaydın 🙂
    bu oyun oldukça eğlenceli dedim şimdi koray gibi kardşlerimiz sever hemen ekleyelim

  • Koray Yılmaz

    Günaydın .. Sabah sabah nedir bu hız 🙂 Kolay gelsin


Yandex.Metrica