jASpbbx

Loaris Trojan Remover 2.2.0.44.128 Full sürüm indirTürkçe

Loaris Trojan Remover full , hem bilgisayarınızı hemde tarayıcılarına yüklenen
araç çubukları ve pop-up reklamlarını siler facebook spaware truva atı gibi bir çok zararlı yazılımı
bulup siler
M3btyUb
Not:
antivirüs devredışı bırakın öyle yapınız crack işlemi

————————————————————-
Boyut:59-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifre: menzil
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.
Loaris Trojan Remover 

(((Alternatif)))

Loaris Trojan Remover 

 

Paylaşmak Güzeldir
Yazar
ZIP Password Unlocker İndir Zip Şifresi Kırma Marmoset Hexels İndir Proje Boyama Programı Full ne
  • Rouwen

    Kardeşim trojan var sanırım cmd ye netstat -n yazınca bir çok ip ile karşılaşıyorum önerin var mı

    • 1Menzil1

      bununla veya emsisoft ile taratabilirsin

  • Mert

    bilgisayardan kaldırmama rağmen pc açılınca taramaya başlıyor, anlamadım nasıl sileceğim? program ekle kaldırda da görünmüyor. program files’ta dosyaları da yok ama prog çalışıyor 🙂

    • 1Menzil1

      revıuninstaller ile sil 😉

  • Andaç Uçar

    programı güvenli modda crack etmeme rağmen crack olmadı bi bakar mısınız.Kopya hatası veriyor program açılırken.

  • 1Menzil1

    sakin ol ki,yardımcı olalım.
    denedikte koyduk

  • vatan1806 .

    bu rogram tekbaşına Windows defender ile birlikte yeterli olurmu..?

    • 1Menzil1

      mutlaka antiviruste olsun derim

  • Andaç Uçar

    sanırım link ölü ben indiremedim 🙁

    • 1Menzil1

      yenilendi.

      • Andaç Uçar

        Eyvallah

  • Hero Gamer/Bilgiler

    abi trojan için hangi programları önerirsin

    • 1Menzil1

      bunuda öneririm 🙂

  • yaschir

    @1Menzil1:disqus şu anda bunun final sürümü v2.0.16, Sende neden v2.0.15? 🙂

    • 1Menzil1

      yinemi güncellendi link kırılmıştı o düzeltildi :s

      • yaschir

        Altı gün falan oldu. v2.0.16’yı şu anki son versiyon olarak sanırım buradan indirmiştim.. :))

        • 1Menzil1

          sanırım yaşlandım :s

          • yaschir

            Allah’ta seni güldürsün kardeşim.. :))

          • 1Menzil1

            amin cümlemizi:) çok günceleniyor yahu

  • coni volker

    slm alttakı link kırmızı işaret gösteriyor ındirme yapmıyor bilginize ?

    • 1Menzil1

      yenilendi volker

  • Tanju Şahin

    ustam programı indirip kurdum masa üstüne kısa yol ekle dediğim halde kısa yol eklemiyor programı kurdum klasördeki keygeni antimi kapatıp rardan çıkardığımda keygen exe dosyası çıkmıyor uzun uğraşlarla güvenlik ayarlarımı düşürdüm keygeni açtım bu bilgisayarda tanımlanamayan komut yada işlem hatası verdi bir türlü aktive edemedim direk serial varmı

    • 1Menzil1

      tanju kurulu olduğu yerden ikon oluşturmayı denedin mi.
      ve yönetici olarak çalıştırdın mı keygeni

  • SİNAN SAY

    OzTurk35 bey bana ulasırmısınız [email protected]

  • 1Menzil1

    bu esnada program açıkmı ?

  • link sağlam Burak kontrol edildi.

  • Burak

    Cloud linki İnidrmiyor

    • link sağlam Burak kontrol edildi.

  • Smili de Pardio

    doğrusu: antivirüsünüzü ve İNTERNETİNİZİ devredışı bırakın öyle yapınız crack işlemini olmalı

  • 1Menzil1

    tabiki korur..

  • anlık koruma varmı

    • 1Menzil1

      tabiki korur..

  • 1Menzil1

    yönetici olarak çalıştırırmısın

  • Ibrahim Can

    patch dosyasını programı kurdugum yere çıkartıyorum açıp patch a tıklıyorum dosya aç penceresi çıkıyor loaris in exe sini seçiyorum fakat olmuyor

    • 1Menzil1

      yönetici olarak çalıştırırmısın

      • Ibrahim Can

        silip tekrar yaptım oldu teşekkürler

  • 1Menzil1

    rarda içeriyor..

  • Delidurmus

    PATCH NERDE

    • 1Menzil1

      rarda içeriyor..

      • Zihni Aydın Söylemez

        rarda patch falan yok. 137 kb lık bi keygen exe var o da zaten hatalı

        • 1Menzil1

          zihni nasıl yok 🙁
          keygenin ilk kısmında patch yazar ilk ona tıklayıp exe seçiyorsunuz.

          sonra genereteye basın, key oluşunca programa girin

          • Zihni Aydın Söylemez

            işte tamam yok öyle birşey. Keygen dosyasıda zaten hasarlı gözüküyor

          • 1Menzil1

            zihni tekrar indir, defender ve antivirus kapalı olsun.
            ve öyle aç

  • serkan

    bunu evde deniyeceğim teşekkürler menzil.

  • serkan

    bunu evde deniyeceğim teşekkürler menzil.

  • 1Menzil1

    patch programın kurulu olduğu yere atıp çalıştırmalısın

    • Gessur

      oldu

  • Gessur

    Pach yaparken cant open file ddiyor any email felan hocam neti kesapimi kesmedenmi yapmamız lazım yazarmısın yapamdım serialler olmadı 1 days diyor

    • 1Menzil1

      patch programın kurulu olduğu yere atıp çalıştırmalısın

      • Gessur

        oldu

      • Ömür Can

        ben yapamadım ya aynısını uygulamadım ama yine can t open file uyarısı alıyorum yardımcı olur musunuz.

        • 1Menzil1

          bu esnada program açıkmı ?

  • 1Menzil1

    düzelttim sık oluyor artık.

  • Real

    cloud mail .ru yine gibi kabul etmis

    • 1Menzil1

      düzelttim sık oluyor artık.

  • 1Menzil1

    düzelttim 🙂

  • yaschir

    Cloud.** bağlantısını kontrol edebilir misiniz? 🙂

    • 1Menzil1

      düzelttim 🙂

  • 1Menzil1

    hayır yok.

  • Mehmetcan

    anti theft özelliği var mı

    • 1Menzil1

      hayır yok.

  • 1Menzil1

    ilk önce patch tıkla ptogram kapalıyken sonra genereteye basıp keyi oluştur ve öyle gir

  • Burak Ceyhan

    keygen.exe de herhangi bir eposta yerine tıklanmıyor verdiği kodlarda hep hatalı çıkıyor nerde yanlış yapıyorum

    • 1Menzil1

      ilk önce patch tıkla ptogram kapalıyken sonra genereteye basıp keyi oluştur ve öyle gir

  • 1Menzil1

    şifre menzil

    • doğa okur

      saol

  • doğa okur

    şifre nedir

    • 1Menzil1

      şifre menzil

      • doğa okur

        saol

  • 1Menzil1

    hemen düzelttim 🙂

  • yaschir

    Cloud bağlantısındaki indirme linkinde cloud dosyayı olarak algıladığından down edilemiyor. Rica etsem linki ve dosyayı kontrol edebilir misiniz? İyi çalışmalar. 🙂

    • 1Menzil1

      hemen düzelttim 🙂

      • yaschir

        Teşekkür ederim.

  • 1Menzil1

    antivirus açıksa silmiş olabilir

  • erhan

    patch dosyanın içinde patch bulamadım

    • 1Menzil1

      antivirus açıksa silmiş olabilir

      • erhan

        rar içinde patch yok dediğim gibi keygen ve setup var eğer benim hatam varsa lütfen yazın ama bence önce bir kontrol edin patch varmı yokmu diye 2 linktende indirdim biliginiz olsun ama sonuç aynı

  • TugayAcar

    pacthi yapıyorum programı acmaya calıstıgımda direk kendini kapatıyor

  • 1Menzil1

    ekledim teşekkürler

  • yaschir

    Admin kardeşim, Trojan Remover 1.3.9.6 sürümü çıkmıştır.
    Arkadaşlar, Loaris Trojan Remover 1.3.9.6 ve önceki sürümlerinde sorun çıkarmayan keygen. Yeni sürüm keygenler, proğramın bozulmasına neden oluyor ve Loaris uygulaması hemen sonlandırılıyor. Bu linkte verdiğim keygen denenmiştir ve sorunsuz patch yapıp key üretebiliyor. Tavsiye ederim.
    İndiemw Linki:

    https://yadi. sk/d/-1N7qUE9mftF9

    • 1Menzil1

      ekledim teşekkürler

      • yaschir

        Rica ederim.

  • Harry Protten

    adminim, virus programim McAfee Internet Security ve ingilizce. gecici olarak nasil devre disi birakabilecegimi bulamadim. rica etsem aciklayabilirmisiniz acaba.

    • Yardım Hattındaki iletişim yoluyla irtibata geç kontrol edelim.

  • Smili de Pardio

    http://www71.zippyshare. com/v/mJhilGDU/file.html (adres çubuğuna yapıştırıp com dan önceki boşluğu silin) Buradan downloada tıklayın ilk tıklama reklam açar onu kapatın bir daha downloada basın indirdiği programda patch a basın bunu yaparken program kurulu ama saatin orda açık olmasın bu kadar.

  • yigit can

    Bundaki keyler sadece 1 günlük oluyor. patch zaten olmuyor her ne kadar lıcens oldu desede olmuyor. yada biz beceremedik.

  • 1Menzil1

    içinde crack var antivirus kapalıyken açman gerek

  • Ebhs2

    Hem pcde hem laptopda winrarla actim hata cikarda erisim engellendi diyor ne yapmaliyim?

  • 1Menzil1

    ekledim teşekkürler

  • 1Menzil1

    teşekkürler

    • yaschir

      Rica ederim.

  • nerede diyor ekran atar mısın

  • ufuk

    slm maıl adres dıyor napmalıyım acaba

  • 1Menzil1

    ilhan yardım hattına yazın çözelim

  • ihsan seyhan

    yaptım ama olmadı

  • 1Menzil1

    patch uyguladın mı.

    • ihsan seyhan

      patch tıkladığımda klasör dosyalarını açıyor önceki sürüme sahip bir video vardı aynısını yaptım ancak patch te sıkıntı yapyır yada ben yapamadım nasıl yaparım tam bilgi verirsen sevinirim
      bu arada siteniz çok faydalı teşekkürler

  • ihsan seyhan

    deneme sürümü gözüküyor

  • Holly

    güncelleme oluyomu kontrol etti en son sürüm felan kulllanıyonuz diyo napıyım ? warning diyo kapanıyo sürümde sıkıntı var sanırsam

  • 1Menzil1

    ekledim 🙂

  • Eren Akbaşak

    1.3.8.6 çıkmış menzil bey eklermisiniz size zahmet

  • 1Menzil1

    tabi verelim eren..

    • Eren Akbaşak

      cok teşekkürler menzil bey

  • Eren Akbaşak

    1.3.8.4.2 sürümü çıkmış menzil bey eklermisiniz siteye

  • Tufan Ocak

    Bilgisayarıma trojan virüsü bulaştı bu program virüsü silmek için ideal midir ?

    • 1Menzil1

      tabiki, kolayca temizler

      • Tufan Ocak

        Teşekkür ederim

  • Cemil Kuş

    tamam hallettim sikinti yok benim hatam.patch calisiyor.kusurabakmayin

  • 1Menzil1

    antivirus açıksa silinir… kapatmanız gerek

  • SERKNX

    Buyrun arkadaşlar yeni patch programı görev yöneticisinden sonlandırın ve patch yönetici olarak çalıştırıp patch basın full olur
    http://www71.zippyshare. com/v/mJhilGDU/file.html
    https://userscloud .com/xl6yyxeyw6h3

    • Jojok

      dostum harikasın gerçektende teşekkür ederiz

      • ahmet

        arkadaşım patch kötücül dosya olarak algılanıyor başka bir program tarafından

  • İlhan

    selamnün aleyküm menzil bey patch çalişmiyo yenisi varsa ekleyebilirmisiniz

  • rafet

    Hiç bir şekilde bu programları çalışmıyor trojan killeri de denedim bunu da patchleme başarılı diyor etki yok free version devam ettirmede programdan trojan silmesini istediğimde key istiyor trial olarak devam et deyince tekrar başa sarıyor kısır döngü ve programlar şu an için güncel değil.

  • sercan

    ben bunu ücretsiz olanını kuruyorum kendi kendime yöntem geliştirdim 😀 arama yapıyorum aynı zamanda avira veya eset açık bilgisayarda kurulu iken loarisi çalıştırııyorum loaris bulunca virüs programı siliyor :))

  • 1Menzil1

    site bakımda düzelecek

  • Gökhan

    hocam ErrorThis server is in maintenance mode. Refresh this page in some minutes.

    son link böyle yazıyor

  • vallahi bende yorumların çoguna bakarak denemedigim kalmadı ama malesef olmuyo

    • SERKNX

      Hakan buyur yeni çalışan patch http://www50.zippyshare. com/v/lcBy1SjI/file.html

      • Baba agol birde bunu demin wifiyi kessemde digerleri siteye yönlendirme yapıyo ben bütün talimatları uyguladım ama birde bunu yapim cansın baba sagol

        • SERKNX

          Bu yönlendirmiyor aradaki boşluğu sil öyle indir com yazan yerde boşluk var onu sil yoksa indiremezsin

  • SERKNX

    Buyur arkadaşım bu yeni çalışan patch bunu kullan yaparsın
    https://cloud.mail.ru/public/4f5d54c1ad6c/Loaris%20Trojan%20Remover%201.3.6.6%20Patch.rar arada boşluk filan olabilir düzelt indir

  • SERKNX

    Buyur arkadaşım bu yeni çalışan patch bunu kullan yaparsın
    https://cloud.mail.ru/public/4f5d54c1ad6c/Loaris%20Trojan%20Remover%201.3.6.6%20Patch.rar arada boşluk filan olabilir düzelt indir

  • 1Menzil1

    üstad ne ara türkçe oldu 🙂

  • SERKNX

    Menzil program Türkçe belirtmemişsin :)) ve inen sürüm 1.3.6.4 ayrıca patch çalışıyor
    yapamayan arkadaşlar programı kurup kapatsın patch programın kurulu olduğu yere atıp
    yönetici olarak çalıştırsın sallama bir mail girip Generate ve ardından Patche tıklasın sonra programı çalıştırıp Help kısmından şimdi aktifleştir deyip patch teki mail ve serial kopyalayıp programa yapıştırıp kayıt olsun hepsi bu kadar :))

    • Fatih Üzülmez

      patch’ı yükledim ama key i grip aktif et deyince siteye yönlendiriliyor. ve daha sonra satın al diyor. sanırsam yapamadım.

  • fullGezginci

    program süper ya çok beğendim problemsiz yüklendi.Admin adamsın teşekkür ediyorum güzel paylaşım 🙂

  • Tuna

    Admin Trojan Remover’ın yeni sürümünü koyar mısın?

    • 1Menzil1

      eklenecek

  • Tekin

    Trojenleri bulabiliyor ancak bazen bazı virüslerde yetersiz kalıyo bence alternatif olarak kullanmanızdır yanında başka programlarda kullanın

  • Taha

    Patch yapmıyor hata veriyor programı açmadan çalıştırdım virüs programı da kapalı yönetici olarakta çalıştırdım ama nafile..

    • Büşra Dilberay

      Evet Patch yapmıyor

      • SERKNX

        patch çalışıyor yapamayan arkadaşlar programı kurup kapatsın patch programın kurulu olduğu yere atıp yönetici olarak çalıştırsın sallama bir mail girip Generate ve ardından Patche tıklasın sonra programı çalıştırıp Help kısmından şimdi aktifleştir deyip patch teki mail ve serial kopyalayıp programa yapıştırıp kayıt olsun hepsi bu kadar :))

  • Yusufhan

    kurulumu ben anlatayım bazı arkadaşlarımız anlamamış sanırım setupla kurduktan sonra programı çalıştırmadan patchi atın sonra programa girin ve ondan sonra rardan çıkan key dosyasını açın help bölümünden keyi girmeden önce internet bağlantınızı kesin ondan sonra oraya keyi girin olduğunu göreceksiniz 🙂

  • N.Gürbüz Köse

    Ne yaptıysam olmadı illa lisans istiyor.Kaldırdım bu programı.Osman beyin önerdiği hitman pro’yu deneyeceğim..

    • osman bükülmez

      teşekkür ederim umarım hitman dan memnun kalırsınız .

  • ismail

    hocam bende yükledim tarama yaptı sonra bitti sil dedim lisans istiyo sizin diğer dosyaya girdim keygendeki lissnsı kopyalasım aktifleştir dedim kendi saufası açıldı

    • 1Menzil1

      patch uygulayıp, ardından keygeni uyguladınız mı

  • osman bükülmez

    sıkıntılı bir yazılım virüs bulma yüzdeside pek yüksek değil size hitman pro yu şiddetle tavsiye ederim

  • ÖzTürk

    Sürüm güncellenmiştir, 1.3.5.1 olmuştur…
    Şuanda elinizde buradan yüklediğiniz program mevcut ise programın Update kısmından yeni sürümü indirmesine izin verin,şayet sürüm full olmuyorsa buradan indirmiş olduğunuz Winrar’ın için Patch ve Keygen mevcuttur,full yapabilirsiniz.

    • Cibril

      idm geçti bu.. güncellemede

  • Yasin

    Programı indirdikten sonra,programı kurmadan önce interneti kapatın.Copya yazısı çıkmıyor.Tarama işlemi bittikten sonra lisans istiyor.E-mail ve şifreyi girin.Bunu yapınca da tarama sonucu ortaya çıkan virüsleri siliyor.Program açıkken internete baglanmayın;çünkü internete baglannınca program hemen bir dosya indirip kendisinin kopya oldugunu algılıyor.İnterneti kapatarak kullanmak mümkün.

  • Smili de Pardio

    Boşuna uğraşmayın cracklasanız bile internete bağlanınca programınızın kurulum yapısı bozulmuş yeniden yükleyin deyip kapatıyo

  • burçin Lekesiz

    ben kurdum cıbrıl bey ama keygen yapınca benı bı sıteye yonlendırıyo ordan kredı kartı ıle almamı ıstıyo ??? yardımcı olurmusunuz

    • Cibril

      merhaba alt yorumda arkadaşımızsorunsuz yapmış

      • burçin Lekesiz

        okudum butun yorumları aynı sekılde yaptım ama sonuc aynı sıteye yonlendırıyo ve kredı kartı ıle alısverıs yapmamı ıstıyo

        • Cibril

          yeni sürüm eklendi..

      • burçin Lekesiz

        okudum butun yorumları aynı sekılde yaptım ama sonuc aynı sıteye yonlendırıyo ve kredı kartı ıle alısverıs yapmamı ıstıyo

  • kemal

    program kurulumda dil seçimini soruyo türkçe ordan yapılabilir ve patc hi uygulamak için kurduğunuz klasöre atıp çalıştırmanız gerekiyor sonrada keygenden full yapmak lazım hiçbir hata da yok dilide türkçe şu anda tarıyo bilgisayarı

  • Mete Günay

    sayın cibril,önceki loaris versiyonu daha iyiydi…patch tam bir baş belası…keymakerde ürettiğimiz değeri de kabul etmiyor…keşke resimli anlatım ya da dosya içinde text olsa iyi olurdu…

    • Cibril

      mete youtubede videolu anlatım mevcut

  • Ahmet Güreş

    Türkçe sürümü çıktı bunun

  • Mete Günay

    sayın cibril 2 dosya patch içinde ve virüs programımı devre dışı bırakmama rağmen antivirüs programı patch dosyasındaki patch kısmını siliyor,internet bağlantısının kesilmesi gerekiyor mu?patch dosyasındaki keymaker dosyasını ne yapıyoruz?yardım edin

    • Cibril

      antivirus siliyorsa full olmaz, txt anlatım olması gerek

  • Mete Günay

    nasıl kuracağız?anlatır mısınız?

    • Cibril

      setupa tıklayıp sürekli, next deyip kurulumu bitiriniz… ardından crackı uygulayın

  • Fuat Özkandaş

    Türkçe Yama Ekleyebilirmisiniz…

  • Ahmet Güreş

    Bu program için Türkçe yama bugün yapıldı ve gönderildi. cibril bey bu yorumu onaylamanıza gerek yok yeni sürüm de geldi bu arada .

    • Cibril

      türkçe dil destekliyor mu

  • Sefa

    Hocam programı indirdim patch yaptım full oldu fakat scan diyorum 1-2 yeri tarıyor kendi kendine kapanıyor. tekrar açtıgımda yine aynısını yapıyor.

    • Cibril

      2 crack içeriyor 2sinide uyguladınz mı

  • gökhan

    Hocam en alttaki 2 linkte letitbit.Cloud eklermisin.

  • gökhan

    Hocam en alttaki 2 linkte letitbit.Cloud eklermisin.

    • Cibril

      düzeltildi.

  • ziyaretci

    Onur dostum programin 1.3.4.1 surumu ardindan 1.3.4.2 surumu yayinlandi, benim bu programda kullandigim çalışan cesitli pacthler var artik hic biri ise yaramiyor. Sizin dediğiniz sekilde de yapilirsa ileriki günlerde program datalarini guncelemeyecektir. Bildiginiz gibi günde 300 ila 500 arası trojan yazilimi internet üzerinden salıveriliyor ve bunlarin antileri aninda yapılıyor. Datalarının güncellemesi kaldırıldığında prg. çalışıyor ama data güncellemesi yapmayınca da bir ise yaramiyor.
    Programi sıfır makineye kurunca da eski sürümlerinde ayni arızayi veriyor ben dün defalarca denedim. Yani REG ler ile de bir alakasi yok. Tabiki daha once kurup yeniden kurmak isyen olursa da iyi bir temizlik yapmasi lazim gelir. Bildiginiz gibi Total Uninstall in 6 serisi bu işi en iyi yapan programlardan birisi. Ama demide dediğim gibi ben sifir Win7 işletim sistemi olan makineye kurdum denedim hep donma yapti.
    Büyük ihtimal pactler artık ise yaramıyor adamlar kara listeye almışlar. Craker arkadaşların bunu çözeceklerinden de eminim 🙂
    Saygilar.

  • ziyaretci

    son sürümü 4 makinede denedim datalarını upload etti sıra donma yapıyor. kurup deneyen varmı ve aynı hatayı alan arkadaş varmı

    • TC Onur Oran

      1.3.4 kurdugunuzda ılk sefer calıstırdıgınızda donma olmuyor,programı kapatıp tekrar çalıstırdıgınızda otomatık olarak guncellemeye gecıyor ve donmaya maruz kalıyor.Muhtemelen patch kaynaklı bır problem bu
      Çözüm 1:Programı ındırıp kurup ve calıstırın ”Patch yahut serıal” yapmayın,akabınde Setup, Update malwares.. Tikini kaldırın.Sorun ortadan kalkmıs olacak..Ve Patchi kurulu olan yere atın ve patch yapın akabınde serialını girin.
      Çözüm 2:Programı kurup kapatıp akabınde tekrar gırıs yapmaya calısan arkadaslar..”Programı ekle kaldır yada Iobıt unınstallerden Komple REGler ıle bırlıkte silin.Unutmayın kı Regler kalıyor..Sonra tekrar kurun ”ÇÖZÜM 1” Deki sistemi sisteminizi tekrar baslatarak yenıden yukleyın..
      Ben sorunu bu seılde astım sıede yardımcı olmak ısterım..

  • ziyaretci

    Dün 15.08.14 günü 1.3.4.0 çıktı. indirdim crakladım ama bu yeni sürüm datalarını upload yaptığında donma yapıyor. 1.3.3.9 da yapmıyordu.

  • Sait Özkan

    1.3.3.7 Sürümü Geldi Güncellermisiniz

    • Cibril

      eklenmiştir

  • Sait Özkan

    Crack te sorun var bilginize

    • Cibril

      sait türk dostlarımız el attı
      http://goo.gl/5JBw4y buyrun keyfini sürün silip tekrar kurun ve patch uygulayın

  • Mert

    cibril taramayı başlattığımda program kapanıyor direk. antivirüs programı yok bilgisayarda.

    • Cibril

      crackı uyguladınız mı

      • Mert

        evet ancak tam taramayı başlat dediğim anda kapatıyor kendini program tamamen. tuhaf

  • Berkay

    Saol yaptım

  • Berkay

    Ben bu programı kullanamadım avtıvasyon codu bıde e mail istiyor ?

    • Cibril

      crackı uygulamanız gerek

      • Berkay

        crackı nasıl yapmalıyım ?

        • Cibril

          kurulu olduğu klasöre crackları atıp değiştirin ve mail seriali girip full yapın

  • Gökhan

    Bende MSG_RESINTALL Hatası veriyor neden acaba?

    • Cibril

      crackı denilen şekilde uyguladınız mı

      • Gökhan

        tamam düzeldi teşekkürler

  • Sait Özkan

    1.3.3.6 sürümü Geldi Güncellermisin

    • Cibril

      güncellendi

  • Sait Özkan

    Kesinlikle Virüs Trojen Adw virüslerini bulmada çok başarılı Ama Virüsleri bir şekilde silmede veya karantinaya almada yeteri kadar değil karantina dediğin programın çalışmasını engelleyecek hala aktif ise ne anlamı var karantinanın

  • Murat TAŞÇI

    evet uyguladım ama olmadı nedense

    • Cibril

      akşam id şifre gönderin bağlanıp bakalım..

      • Murat TAŞÇI

        cibril müasitmisin

        • Cibril

          murat ordaysanız kontrol edelim..

  • Murat TAŞÇI

    crack işlemini gerçekleştirmiyor hata veriyor virus programlarıda kapalı ama olmuyor hata mesajının ekran alıntısını aldım burdan nasıl gönderebilirim

    • Cibril

      rar içinde anlatımı uyguladınız mı..

  • osman76

    Cibril hocam merhaba şu an indirip kurdum sorunsuz full oldu birçok virüsü bulup siliyor inşALLAH yeni sürüm çıkarmazlarda biraz kullanırız Emeğinize sağlık

  • Burak Öz

    cibril cisse saol yaptım

  • coskun

    craki yaptım serialide girdim banamısın demedi kardeşim 😀

  • Dostum prog yükledim crack ta yaptım (bu arada virüs prog kullanmıyorum)Ama tıkladığımda UnHookLib.dll hatası veriyor çözüm nedir acaba


Yandex.Metrica