81c8yKuIufL._SY300_
Republique Apk Full v5.1 + Data Android

Republique Apk, amazon sitesinde satılan kaliteli oyunlardan biri metal gear solid geliştiricileri tarafından
yapılmış Republique denemeyenlere öneririz, android 3.1 ve üzeri cihazlar içindir.
Resmi büyütmek için tıklayın.
Resmi büyütmek için tıklayın.

————————————————————-

Boyut:950-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.

Republique Apk

(((Alternatif)))

Republique Apk

==============
Republique Apk
yeni

Paylaşmak Güzeldir
Yazar

“İnsanda Güzel Olan Yüzdür
Yüzde Güzel Olan Gözdür.
Ama İnsanı İnsan Yapan, “Ağzından Çıkan Sözdür”

Desert Death Racing Fever 3D Apk + Android v1.0.1 Drive Simulator 2016 Apk + Android v2.2
  • Hüseyin

    Data dosyasını obbye çıkardım, apk dosyasına basıyorum ama olmuyor. Data klasörünün içine baktım, bir de patch var içinde. Nasıl yükleyeceğim oyunu?

    • 1Menzil1

      o patchıda Android/data kopyalarsan çözüm olur

  • 1Menzil1

    dataya atıp açmayı denermisin

  • Semih Aydın

    Kurduk obb attık dosyayı açmıo downloand failed hatası verio ayrıca sade apk kurupta netten indirmior dosyayı

    • 1Menzil1

      dataya atıp açmayı denermisin

      • Semih Aydın

        Onuda denedim 2 telefondada hem oyunun atılcak dosyasında bi sıkıntı var görmüo çnkü görse istemez indirmek

  • Ömer Faruk

    ZenFone 2 sorunsuz çalıştırdı. Ama tam çözemedim

  • Ömer Faruk

    ZenFone 2 sorunsuz çalıştırdı. Ama tam çözemedim

  • 1Menzil1

    apk kurup datayı wifiden indirmen gerek

  • Mehmet

    Hocam Oyunu İndirdim Açıldı Loading Ekraninda Yüklenmedi Felan Diyo neden acaba Bide sadece apk olarak indir SD data Felan yolcu?

  • Oguz Cetin

    Abi bi bakar misin

  • 1Menzil1

    cloud linkinden indir önerim.

  • Muhammed

    Abi oyunu indirmek istiyorum üsteki turbobit linkine tıkladıgımda erişim kodu istiyor içinde bi kaçtene link var hangisinden indirmem lazım

  • desteklemesi lazım harun

  • Harun Akkaş

    merhaba android 5.0.2 destekliyormu?

  • 1Menzil1

    denemen gerek.. mertcan ancak böyle çözersin

  • Mertcan Özbek

    casper t 18 m hangisi yükeleme gerek cpu-z baktım ama bilemiyorum lütfen yardımcı olun

  • apk yı kur gerekli dosyayı android datanın içine at

  • Fikri

    abi apkyi indirdim ama neler yapicagimi bilmiyorum bi yardim etseniz

  • Murat

    Oyun hileli mi

  • 1Menzil1

    cihazınız rootluysa lisans sorununu çözebilirsin

    • hacker çip

      Aynen direk lucky patcher le işi kolayca yapıyorum dataya başka yerden indirip bir yere atmak gerek olmuyor kendisi yapıyor

  • usheny

    flood olacak ama, oyunu indirdim apk yı kurup obb dosyasını kopyaladım. oyuna girince bu oyunu satın almadınız minvalinde bir hata veriyor

  • 1Menzil1

    http://bit.ly/1NNyTzm bu apk denermisin

    • Emre Kocaman

      Hallettim kardesim emegine ilgine saglik es file explorer ile yapmistim islemleri tasimayi filan olmamisti.telefonun kendi dosya yoneticisi ile yapinca calisti tesekkurler tekrar.

  • sanırım idm den engellemiş olabilirsin mail ruyu
    idm i tamamen kaldırıp temiz kurulum yapmayı dene derim

    • usheny

      başka oyunları indirirken mail ru dan idm kullanabiliyorum. Sadece bu oyuna özgü olarak idm kullanamıyorum

      • zip uzantılı dosyaları daha önce idm ile indirdinmi ?

        • usheny

          evet

  • usheny

    mail ru linklerini idm ile indiremiyorum. diğer oyunlarda iniyor bunda inmiyor. yardımcı olabilecek var mı

  • 1Menzil1

    emre yeni sürüm mü indirdiğiniz bunu yenilemiştim

    • Emre Kocaman

      Vallahi kardesim burdakini yukledim cihaz lg g4 adrenoyu denedim onda da ayni hatayi verdi

  • sorun olmaz kurabilirsin

  • Beste Bardakçı

    Lisanslı değil mi, internetim boşa gitmesin sonra lisans sorunu verip açılmıyor.

  • 1Menzil1

    Gereken Android sürümü
    4.0 ve üzeri denmiş..

    şahsen note 3te denemedim

    • Softplay34

      Tamam teşekkürler

  • 1Menzil1

    cihaz modeliniz nedir ?

    • Softplay34

      Samsung Galaxy note 3 5.0 sürüm ve ilginiz için teşekkür ederim 🙂

  • cevap verdik aldııgınız hata nedir diye sorduk kardeşim sana hatayı bilmeden nasıl yardımcı olalım

  • 1Menzil1

    aldığınız hata nedir ??*

    • Sakura Kahpe

      Ne yapmam lazım yorumumada cevap vermiyonuz

    • Sakura Kahpe

      Abi oldu ugrastim biraz yaptım tekrar dan teşekkür ederim

  • evet kardeşim bu adımları uygulaman yeterli

    • Sakura Kahpe

      Abi ya data ve obb yi bir klasöre attım sonra onuda obb ye attım ama gene olmadı

  • 1Menzil1

    aleykümselam apk kurun

    com.camouflaj.republique’ Folder to sdcard/Android/obb atın ve oyunu açın

    • Sakura Kahpe

      Bu kdr mi abi ?

    • Sakura Kahpe

      Teşekkür ederim bu arada abi

    • Emre Kocaman

      Kopyalama tamam ama kardesim oyunu aciyoruz download failed diyo odeme yapmadan yukleyemezsiniz gibi bir hata aliyorum

  • Sakura Kahpe

    Selam ya abi yüklemeyi nasıl yapcam obb ve data var obb yi ve data yi kendi telefonumda ki klasorlere attım dowload failed diyor

  • 1Menzil1

    http://bit.ly/1HGcJ2N buyur engin mali apk

    • Engin Egritas

      teşekkürler

    • Softplay34

      Menzil bey APK indirdim 1-2 dk bekliyorum sonra yüklenmedi diyor sizce sebep nedir? Teşekkürler

  • Engin Egritas

    hocam mali indirdim apk yok malide napacam ben simdi

  • 1Menzil1

    merhaba http://bit.ly/1KEgfc0 buyrun

  • Umut Durak

    Merhaba ben powervr indirdim obb ve data cikti ama apk cikmadi acaba onu bana atabilir misiniz?

  • 1Menzil1

    merhaba http://bit.ly/1DKDpZE buyur

    • teşekkürler çok yardımcı oluyorsunuz

  • Merhaba adreno yu indirdim obb ve data dosyaları çıktı ama apk çıkmadı acaba onu ayriyeten yüklermisiniz şimdiden teşekkürler

  • Nursu Üstün

    Nasıl kurulum oluyor

    • 1Menzil1

      Android/obb rarda bulunan data ve apk kopyalayıp kurun

  • Ugur Yelseli

    download failed because you may not have purchased this app oyunun içeriğinde böyle sorum çıktı bro çözüm?

    • 1Menzil1

      kurulumu nasıl yaptınız…

      • Ugur Yelseli

        içindeki dosyaları normal şekilde androidin içindeki obb ye attık diğer oyunları kurduğum gibi ama bunda hata verdi diğer oyunlarda böyle bir sorun olmamıştı

        • 1Menzil1

          sürüm3.1 kurdunuz değil mi

          • ketur

            Kardes bu sorunun aynisini bu sitede indirdigim tum oyunlarda veriyor s5 telefon modelim kurulumda mı sorun var?

          • 1Menzil1

            tümünde veriyorsa telefonda var birşey

  • VoyVoda

    Cloud mail adreno kırık

    • 1Menzil1

      yenilenecek..

  • venomz

    Cibril Hocam, PowerVR il.ru linki silinmiş? yenileyebilir misin?

    • 1Menzil1

      yenilenecek

  • melih

    beyler oyunda aşırı derecede illimunati var belirtmek isterim

    • 1Menzil1

      Allah cc inanın, ahmakça şeylere inanmayın

  • BlueBird

    Bu uygulama sadece Amazon tablet ve telefonları için yapılmış yani her Android cihazına kurulmuyor. Ayrıca Amazondan alınmadığı için sertifika uyarısı veriyor.

    This app is only compatible with the following Amazon devices:
    Kindle Fire HDX 7
    Kindle Fire HDX 8.9
    Amazon Fire Phone

  • Ahmet

    General Mobile Yüklenmiyor… 🙁


Yandex.Metrica