Paylaşmak Güzeldir
Yazar

“İnsanda Güzel Olan Yüzdür
Yüzde Güzel Olan Gözdür.
Ama İnsanı İnsan Yapan, “Ağzından Çıkan Sözdür”

Auslogics BitReplica İndir – Yedekleme Programı 911 Operator İndir – PC Strateji Oyunu Türkçe
  • Atakan0502

    Bu sene çıkacağı söylenen 5. Sezon için eskileri izlemek istedim Bi duygulandım açıkçası eskiden sabahın köründe kalkıp izlerdim ne günlerdi bee :’)

  • kurt

    bu site çok harika yöneticilerden Allah razı olsun adamlar harika ne aradıysam burda buldum

  • kurt

    bu site çok harika yöneticilerden Allah razı olsun adamlar harika ne aradıysam burda buldum

  • Darkness01

    idm hayırda indiriyor meil ru yok onuda eklerseniz süper olurdu

  • 1Menzil1

    tr altyazı var ama ingilizcesi de bulunur

  • Umut

    Hocam bunun ingilizce dublajlısını ve inglizce altyazılısını bulabilirmiyim?

    • 1Menzil1

      tr altyazı var ama ingilizcesi de bulunur

  • 1Menzil1

    malesef.

  • Ümit

    Torenti varmı

    • 1Menzil1

      malesef.

  • Alperen Kırıcı

    -Bazı bölümlerden 2 tane var
    15.
    22.
    29.
    32.
    33.
    45.
    -Bölümler eksik

    Bunları orijinal sırasına göre sıraladığımda bunlar eksik
    Samurai Jack in toplam 52 adet bölümü vardır
    Sizin verdiğiniz dosyalarda toplam 46 tane var çift bölümler çıkarılınca
    Bölümlerin sıralaması yanlış yapılmış
    ve 46 adet çizgi fiilmin boyutu 7.82 gb rarlanmamış boyutu
    sizin verdiğiniz 9.32 gb rarlanmış boyutu baya bi fark var lütfen sıralamısana dikkat edelim ve çift bölümleri saymayı unutmayalım.

    • Harun Akkaş

      aynen kardeşim 2 tane var bazı bölümler ve hangisi hangi sezona ait bilinmiyor

  • Burak(TrMachine)

    SPOİLER o değilde samurai jack akuyu yenip geçmişe dönüyor mu ? küçüklüğümden beri hep bunun merak ediyorum

    • Charman Champs

      abi indirdinmi sen acaba ?

    • Charman Champs

      bende merak ediyorum nolmuş ?

  • murat

    küçüklümden beri izlerim bütün böümlerini izledim bi akuyu yendini göremedim

  • Charmander1903

    abi sadece 4.sezon son bölümü eklemen mümkünmü merak ediyorum nasıl bittiğini .)

    • malesef tekrar vermek anlamsız olur ama zevkli dizi izle derim 🙂 ordan oraya ışınlanım duruyorlar 🙂

      • Charman Champs

        he ya bütün bölümleri küçükken karışık olarak izlediydim güzeldi son bölümü izliyim diycektim biri iyi niyet yapıp indirdikten sonra bana özel upload yaparsa

        [email protected]

        adresine linki mail atarsa çok makbule geçer 🙂

  • isteklerinizi yardım hattına yazarmısınız hasan bey

  • 1Menzil1

    merhaba okan hızlı link verdim mega sync ile indirirsen sorunsuz iner

  • hasanTR

    Power puff girlsi de bekliyoruz. 🙂

  • okan

    merhaba sayın admin acaba rica etsem bunları part seklinde paylaşırmısınız internetim bunun hepsini indiremez. sizden ricam partlı varsa koyarsanız sevinirim


Yandex.Metrica