images
 The Sims FreePlay Apk sınırsız para hileli Full İndir

The Sims FreePlay Apk, eğlenceli bir oyun the sims oynayanlar bunuda beğeneceklerdir gerçek bir aile oyunundan esinlenmiş
The Sims FreePlay oyun karakterinizi seçerek ev satın alıp dilediğiniz parti veya eğlenceyi düzenleyebilirsiniz.
Resmi büyütmek için tıklayın.

————————————————————-

Boyut:17-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.

The Sims FreePlay Apk Full

(((Alternatif)))

The Sims FreePlay Apk Full

(((Alternatif)))

The Sims FreePlay Apk Full

 =================
The Sims FreePlay Apk Full
yeni hileli

Paylaşmak Güzeldir
Yazar

“İnsanda Güzel Olan Yüzdür
Yüzde Güzel Olan Gözdür.
Ama İnsanı İnsan Yapan, “Ağzından Çıkan Sözdür”

Rodeo Stampede Apk Full İndir + Mod v1.12.1 Snipers vs Thieves APK Full – Mod Hasar 1.5.14102 İndir
  • Anıl Taha Can

    Na mod ne row mod ne

  • 1Menzil1

    para full apk kur, ve datayı wifiden indir

  • Hasan Tatlı

    Abi için den yüklenecek demi birde para full mü data için google playdan yükleyecek miyiz

    • 1Menzil1

      para full apk kur, ve datayı wifiden indir

  • kaan Bozat

    Arkadaşlar admine yardımcı olayım
    Admin linki yenileyin androreedden

  • Sean22

    ya sadece 65 bin mi bazı şeyler için yeterli olmuyor lütfen düzenleyin

  • Mustafa Sezer

    Ben indirdim, yüklemeyi kendiliğinden yaptı. Cloud veya new yazıyordu new e bastım ama sınırsız para gelmedi oyun normal yani 65.000 para :((

    • İsimsiz

      Harca hiç bitmiyor zaten

  • Banu yılmaz

    Iphone olan bir hileli oyun var mı yaa

  • 1Menzil1

    hileliyi indirmediniz modlanmış.

    • gizem

      Nasil yani 65.550 de hep para sildim ama 100 veya daha ustu yokmu

    • Banu yılmaz

      Ya ben ıphone 6 kullanıyor hile olur mu olursada nasıl olcak bilmiyorum ya off indireln dosya falan nereye gelcek nasıl yapcam

  • gizem

    Indirdim oyunum sıfırlandi üzüldüm fakat param hic bitmiyor bidaha o seviyeye gelebilirim o yuzden pisman degilin indirin bence harika ama faceden baglanamiyorum lutfen yardim

  • 1Menzil1

    Merhaba şuan aktiftir. yenisi henüz yok..

    • Ecem Ozgur

      teşekkür ederim

  • Ecem Ozgur

    Merhaba ? “yeni hileli” yazanda hileler aktif mi yoksa daha yeni sürüm mevcut değil mi ?

  • hile fixlenmiş olabilir yeni sürümü bekleyin

  • Nayif

    Abi hileli değil.

  • Ali Karakan

    kardeş ofline çalışıomu?

    • bilgim yok malesef deneyin derim

      • Ali Karakan

        internetliymiş internetsiz sims bilionuzmu?

  • 1Menzil1

    ayşenur oyun açılıyor nasıl işey yaramıyor ???

  • aysenur

    yükledim bi işe yaramadı bir de silemiyorum programı lütfen yardımcı olun !!

  • Halil

    Ben bu hileyi çalıştıramadım

  • yardım hattına yazınız lütfen

  • Arifhan YıLdız’

    Lütfen pes clup manager in hilesini yapın ya pleas

  • 1Menzil1

    Hi Unfortunately, I do not know

  • Emily☮♠♥♣♦McLennon

    Is it unlimited LP as well or just simoleons?

  • 1Menzil1

    melisa yeni yazan linkten indirin.

  • Melisa

    Yüklüye basîyorum uc browser diye birşey indiriliyor

  • Simay

    Hile calismiyor

  • 1Menzil1

    merhaba içeriyor..

  • ayla

    Hilesi varmı arkadaşlar

  • Burak Aydın Uğraşkan

    Bişey sorcam simsi yükledim fakat facebooka bağlanmıyor

  • 1Menzil1

    aleykümselam malesef data yok wifiden çekilmesi gerek

  • Ahmet Özsoy

    Selamun aleykum v 5.13.0 datasini paylaşır misiniz apk ile data si inmiyor Wi-Fi varken

  • 1Menzil1

    linkler karışmış, tümü düzeltildi

  • Burak Bolat

    linkler de 247,63 Mb boyutunda baska bişey cıktı yalandan yere indirdik camtasia linki koymusunuz 🙁

  • Burhan

    cibril abi oyunu data indikten sonra internet bağlantısı olmadan oynamanın bir yolu yokmu

    • 1Menzil1

      internet gerektiriyorsa şart

  • arkadaşlar beleş olduğu için bazı şeyler kısıtlı

  • bxemre01

    beyler hileli mi baktnız mı

  • İremmiuw

    2 gündür arıyorum yok hiçbir yerde yeni versiyonu

  • Enes Talha Yakmaz

    cibril bey oyun para hilelimi acaba ?

    • Cibril

      bilgim yok malesef…

  • misschuldiner

    Versiyon eski 5.0.4 değil redbunker cloud dan indirdim kurdum 2 kere eski oyun açılıyor.Birde şehire tıklayınca para sıfırlanıyor

    • Cibril

      kontrol edelim…

  • Arda Cirit

    Ama ben neredeyse 5 6 kere indirdim 5.4.0 değil bana 5.4.0 verebilirmisin!

    • Cibril

      nasıl değil, kurdunuz mu hangi link eklermisiniz ???

  • Arda Cirit

    ABi bu 5.4.0 değilki 2.4.0 (altaki link)

    • Cibril

      en alt linkler 5.4.0 dır

  • Mehmet

    cibril bey build yapilmiyor misal cocuk yapicam cocuk magazsi acmam lazim acamiyorum neden kaynakli ?? acil çözüm ?

    • Cibril

      kullanımı hakkında bilgim yok.. malesef

  • TC Gunay Yalamaoglu

    ben indiriyorum datayı wi-fi ile çekerken %99 oluyor ve internet hızı 0kb/s ye iniyor. oyundan çıkıyorum ve birdaha girdiğimde o %99 dan indirmiyor direk oyuna giriyor ama tam açılıyorken bana soruyor yeni sims e mi başlıyacaksın yoksa eskisine devam mı edeceksin diyor yenisine tıklıyorum oyundan atıyor. NOT: Sadece apk ile değil google playdan da indirdim aynı şey oluyor. yardım eski sürüm koyar mısın veya çözümü var mı? yardımm

    • Cibril

      tüm apklerde sorun olursa bu cihazınızdan kayaklı, fabrika ayarlarına geri döndürdünüz mü
      yedek alp deneyin deriz

      • TC Gunay Yalamaoglu

        yok döndürmedim ama tüm apklerde sorun yok sadece bunda var cihazımla uyumlu çünkü daha önce kullanıyordum sims freeplayi.buı arada google playdan da indirdim yine aynı şey oluyor yukarıda anlattığım gibi telefonumda mc4 mc 3 oynadım sims 3 nfs most wanted nova 3 falan hepsi çalıştı ama bu çalışmıyor neden

        • Cibril

          farklı sürüm ekledim onu kurarmısınız.

          • TC Gunay Yalamaoglu

            eklediniz ama hangisi link olarak mesaj atsanız buraya

          • Cibril

            5.4.0 linke bakın hangi uzantısında varsa yeni odur

          • TC Gunay Yalamaoglu

            oda çalışmıyor 🙁

          • Cibril

            alt yorumda arkadaş kurmuş ?

          • TC Gunay Yalamaoglu

            1 kişi sadece
            kurmuş

          • Cibril

            sorun o kişiye nasıl açmış..

  • Hocam bunun datalısını bulamazmıyız

    • Cibril

      malesef, wifiden çekmeniz gerek

      • Osman Atilla

        Datasını bulabilirsin `dosyalarım/android/data/ea….sims..` in içinde.

  • ESER

    11. Leveldeyim
    Bir tane kız arkadas yaptim. ama best friend in daha üst seviyelerine arkasaşlığımızı taşıyamıyoruz.
    Evlenmeye çalışıyorum.ama oyunda yeni olduğum için nasıl olacağını bilmiyorum…

  • mehmet yıldız

    cibril bey bu oyun online mi

    • Cibril

      bilgimiz yok malesef

  • YERYEB

    Build yapılamıyor nedeni ve cozumu nedir ?

    • Cibril

      build derken ?

      • samet yıldız

        İnşaat yapilmiyor mesela park yapan yapilmiyor

  • murat tahtacı

    hocam oyundaki hileleri söylermisiniz.

  • Yasir Gönen

    Data klasörü içinde mi yoksa ayrı mı indirilecek ?

    • Cibril

      malesef datayı wifinden indirmeniz gerek


Yandex.Metrica