M2zmS0H The Witcher 3 Wild Hunt Blood And Wine Full PC İndir

The Witcher 3 Wild Hunt Blood And Wine + PC + 2016 + Torrent + DLC,RPG Türünde oyunun yeni konusu The Witcher 3 Wild Hunt Blood And Wine yabani hatta geçiyor çeşitli yaratıklarla savaşacağınız aksiyonu ve gerilimi bol kaliteli oyunlardan biri son dlc dahildir,
Resmi büyütmek için tıklayın.
Resmi büyütmek için tıklayın.

[tube]NfIhdYZtKwE[/tube] Sistem Gereksinimleri
MINIMUM:
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) veya 64-bit Windows 10
İşlemci: ntel İşlemci Çekirdek i5-2500K 3.3GHz / AMD işlemci Phenom II X4 940
Bellek: 6 GB RAM
Grafik: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD ekran kartı Radeon HD 7870
Depolama: 35 GB boş alan

————————————————————-

Boyut:41-gb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz

————————————————————–

Torrent

MEGA Link

Paylaşmak Güzeldir
Yazar

“İnsanda Güzel Olan Yüzdür
Yüzde Güzel Olan Gözdür.
Ama İnsanı İnsan Yapan, “Ağzından Çıkan Sözdür”

Maize İndir – Full PC + Macera Oyunu Pes 2014 Dünya Kupası Modu Yaması Türkçe Full İndir
  • 1Menzil1

    ben tr yama için birşey diyemem neticede bu yeni çıktı

  • 1Menzil1

    dene sorun olmaması gerek

  • Hocam oyunu indirip bu Türkçe yamayı kursam hatasız çalışır mı ? ve hangi dlc’leri içeriyo oyun ?

    • 1Menzil1

      dene sorun olmaması gerek

      • Hocam ilk defa indiricemde 41 gb’tı boşa indirmeyelim türkçe yama çalışıyomu ? tam kesin bir çevap verebilirmisiniz konu hakkında ?

        • 1Menzil1

          ben tr yama için birşey diyemem neticede bu yeni çıktı

          • Peki hocam Türkçe yamayla uyumlu dlc’lerin ve gerekli updatelerin linkini verir misin ?

  • TuRgut Yetiş

    blood and wine tek olarak varsa çok daha iyi olur tüm oyunu baştan indirmek zor olacak biraz 🙂

  • 1Menzil1

    mailin nedir ?

  • 1Menzil1

    konudaki mi ?? linktemi

  • 1Menzil1

    çağrı buyur http://bit.ly/21pg2kH

  • 1Menzil1

    sadece dlc ise veririm 🙂

  • Çağrı Demir

    kardo ne zaman gelir blood and wine tek olarak?

    • 1Menzil1

      sadece dlc ise veririm 🙂

      • Çağrı Demir

        evet evet kardo sadece dlc..oyun yüklü hearth and stoneda yüklü bi bu blood and wine yok

      • Çağrı Demir

        nasıl alıcam kardo?

        • 1Menzil1

          çağrı buyur http://bit.ly/21pg2kH

          • Çağrı Demir

            kardo ben kykda kalıyorum burda torent yasak…yani isoyu indiriyo ama yürütücü dosyayı .exe yi cıkartmıyo torentten

          • Çağrı Demir

            @[email protected]:disqus kardo tek blood and wineın megasını yükleyebilirmsin?

          • 1Menzil1

            konudaki mi ?? linktemi

          • Çağrı Demir

            yani bende oyun zaten var oynadım bitti, bi tek bu sürüm lazım

          • Çağrı Demir

            yükliycenmi kardo @@1Menzil1:disqus bi güncelleme için baştan 41 gb oyun indirmiyeyim diye dedim

          • 1Menzil1

            mailin nedir ?

  • Charman Champs

    İyi abi kolay gelsin ne diyeyim artık .D

  • 1Menzil1

    sunarım 40gb olunca geç iniyor 🙂

  • 1Menzil1

    🙂 kırılması zor oyun

  • 1Menzil1

    anladım kardeşim.. teşekkürler

  • 1Menzil1

    şimdilik mega sundum.

  • Ahmet Aslan

    admin overwatch lütfen 😀

    • 1Menzil1

      🙂 kırılması zor oyun

  • Melik Polat

    Turbobit Eklermisiniz

    • 1Menzil1

      şimdilik mega sundum.

      • Melik Polat

        Umarım Yakın Zamanda Turbobit Sunarsınız 🙂

        • 1Menzil1

          sunarım 40gb olunca geç iniyor 🙂

  • 1Menzil1

    aleykümselam dediğin gibi haklısın ama gog sürüm 🙂
    sunduğum codex uymaz

  • Skyplay789

    Seeder olmuyo fazla torrennte teklink yapsanız çok güzel olur

  • 1Menzil1

    mesut bu oyunda dahil, adece dlc yok

  • Mesut Korkmaz

    menzil kardeş sadece Blood And Wine dlc…
    yokmu eklesen…..

    • 1Menzil1

      mesut bu oyunda dahil, adece dlc yok

      • paydos37

        selamün aleyküm tekrardan üstad tek şekilde dlc de var oyunu aldığın sitede anasayfaya bakma her zaman games update kısımında yayınlanan bazı şeyler ana sayfaya düşmüyor 🙂 o kısıma bak update 1.22 de var 7 gb boyutunda bir yama bu oyunu daha önce bir çok sefer topladım o yüzden biliyorum kolay gelsin tekrardan

        • 1Menzil1

          aleykümselam dediğin gibi haklısın ama gog sürüm 🙂
          sunduğum codex uymaz

          • paydos37

            sitede eski verdiğin flt sürüm için uygundur abi

          • 1Menzil1

            anladım kardeşim.. teşekkürler

          • TY

            Oyunda DRM yok kardeş GOG dediği zaten Witcher’ın kendi yapımcısının sitesi korsan grup değil yani. Her türlü uyar.

  • LoL News

    7Gb olan sadece DLC mevcut değil, bekliyoruz.

    • paydos37

      menzil abiye yazdım ekleyecektir yakında beklemede kal derim kardeşim bu paket sadece ana oyun + final update + 1 tane dlc içeriyor . hiç indirmeyen arkadaşlar için iyi ancak tüm dlc lere sahip olayım derseniz pek iyi olmayacaktır

  • Talha Taşkale

    kardeşim sitede nerde ayrı olarak ben bulamadımda

  • 1Menzil1

    aleykümselam sitede vermiştim

  • 1Menzil1

    işte orasını çözemedi bence bu oyun dlc dahil

  • Talha Taşkale

    selamun aleykum kardeşim rica etsem sadece blood and wine dlc sini ayrı link verirmisiniz

    • 1Menzil1

      aleykümselam sitede vermiştim

  • Charman Champs

    Sadece DLC mi yoksa oyunla beraber mi oyunla beraberse diğer tüm dlc ler var mı ?

    • 1Menzil1

      işte orasını çözemedi bence bu oyun dlc dahil

    • paydos37

      ana oyun + final update 1.22 ve sadece + 1 tane dlc barındırır içerisinde yakında yenisi eklenecektir merak etme kardeşim 7 gb boyutunda tek olarak

      • Charman Champs

        Aaa abi sen yaşıyormuydun ya 😀

        • paydos37

          yaşıyomuşuz demekki 🙂 iş güç kardeşim ancak başımı kaldırabildim bu hafta takılıyorum öyle nette boş boş

          • Charman Champs

            İyi abi kolay gelsin ne diyeyim artık .D

  • 1Menzil1

    ahmet sunarım..

  • Ahmet Salih

    Genel olarak oyunlarda tek link ler partlı olarak sunulsa daha iyi olur

    • 1Menzil1

      ahmet sunarım..

    • PhantomBlade

      Aynen part’lı sistem güzel olur.


Yandex.Metrica