Windows 8.1 Enterprise Orjinal 32x64 Türkçe MSDN indirin | Full Program İndir | Full program | Full programlar | Ücretsiz

Windows 8.1 Enterprise Orjinal 32×64 Türkçe MSDN indirin

Windows 8.1 Enterprise Orjinal x86 x64 Türkçe RTM Final

Windows 8.1 Enterprise Orjinal x86 x64 Türkçe RTM Final, nihayet sızdı
paylaştığım sürüm orjinal msdn sürümdür finaldir Eski sürümden daha hızlıdır
standart ve metro başlat butonu yapılmış Diyeceksiniz, blue sürümü var vb vb arkadaşlar blue olarakta geçmekte henüz aktivasyon yoktur, ama mak keyler ile aktif olmakta


————————————————————-

Boyut:2-3-gb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.
Windows 8.1 Enterprise Orjinal x86 x64 Türkçe

(((Alternatif)))

Windows 8.1 Enterprise Orjinal x86 x64 Türkçe

(((Alternatif)))

Windows 8.1 Enterprise Orjinal x86 x64 Türkçe


Windows 8.1 Enterprise Orjinal 32×64 Türkçe MSDN indirin
Civilization V 5 Full PC Türkçe İndir GraveDigger 4×4 Hill Climb 3D Apk v1 ++ Data İndir Android
Yorumlar
  • Kerem Ozaydın

    Menzil abi ıdm ile hata veriyor son linkte . bi el atsan 🙂
    http://i.hizliresim.co m/2j2p2j.jpg com arasındakı m yi birlestir.

    • 1Menzil1

      resmi göremedimki :s

      • Kerem Ozaydın

        IDM BU DOSYAYI IKINCI KEZ İSTEDİGİNDE WEB FELAN YAZIUYOR ABI YARDIM ET YA

        • 1Menzil1

          bu arada usercloddan indirirken ücretsiz üye olmuşmuydun

          • Kerem Ozaydın

            Hayır

          • 1Menzil1

            öyle olup indir derim.

  • yesilvadi

    Hocam sizce bu mu iyidir yoksa “Windows 8.1 Enterprise Update 3” olanı mı? Gerek var mı update 3 olana.. Bu işimizi görür mü? Çünkü güncelleme olaylarından kıllanıyorum biraz

    • 1Menzil1

      bunu öneririm bu en en yenisi update demek yani sp3 diyelim,dingil microsoft çok hatalı güncelleme sununca toplu isoda çözüm sundular

  • yesilvadi

    Hocam sizce bu mu iyidir yoksa “Windows 8.1 Enterprise Update 3” olanı mı? Gerek var mı update 3 olana.. Bu işimizi görür mü? Çünkü güncelleme olaylarından kıllanıyorum biraz

    • 1Menzil1

      bunu öneririm bu en en yenisi update demek yani sp3 diyelim,dingil microsoft çok hatalı güncelleme sununca toplu isoda çözüm sundular

  • 1Menzil1

    🙂
    bunuda kursan kaldırır

  • Erdem

    2GB 1333MHZ RAM İ3 3.3 GHZ İŞLEMCİ 500GB HARDDİSK tavsiye edermisin admin ?

    • 1Menzil1

      🙂
      bunuda kursan kaldırır

  • 1Menzil1

    gerekli driversiz hayat olmax 🙂

  • reiss

    menzil iso indirip dvd ye yazcamda acaba driver yüklememe gerek varmı? w7 driver dvd si duruyor benim yani driver yüklemeye gerek varmı ?

    • 1Menzil1

      gerekli driversiz hayat olmax 🙂

  • 1Menzil1

    3lin cloud

  • Ali

    Hocam mailru yada mega ya yükler misiniz? Malum sağlayıcılar düşük hızda veriyor

    • 1Menzil1

      3lin cloud

  • cagan

    bunu ındırıp rufusla usb yada dvd yazın.boot ederek format atın.biostan veya boot menuden .
    -FORMAT ATMAYI BILMEYENLER ICIN-
    http://www.fullprogramlarindir.com/windows-dvd-usb-ile-format-atma

  • İbrahim

    Merhaba benim pc w10 ama memnun değilim C’deki veriler de silindi nasıl 8.1 yapabilirim. ( önceden 7 idi)

  • Onur_1

    merhaba.bunu mega yüklü olarak verseniz bu mubarek günde daha güzel olacak.
    diğerleri sıkıntı veriyor olmuyor.

    • 1Menzil1

      merhaba onur 3linkler hızlı

  • 1Menzil1
  • Admin

    usbye koydum ısoyu ama format atma kısmında sadece dividi ve hardisk war usb yok nedeni nedir acaba ısoyu :Windows 7 USB DVD Download Tool ile usbye kurdum neden format atma yerinde usb gelmior dvd ile çekiorum ama usb çekemiorum

  • 1Menzil1
  • AyZe_007

    Biri bana sunu nasil flash bellege atip kuracagimi soyleye bilirmi acaba?

  • 1Menzil1

    ömer şahsen denemedim. uefi olarak

  • Ömer Öztürk

    bunu UEFI li kurabiliyormuyuz benim pc Uefi li usb yi seçemedim..şimdi rufus ile fat32 olarak yazdım öyle deniyecem ama bunu kursam öyle sorun olmaz dimi

  • 1Menzil1

    aleykümselam bu ekran kartınız ile ilgili tunahan

  • Tunahan Hilmi Gider

    Selamun aleykum benım pcye windows 8 pro kuruluydu ekran çöznürlüğü 1440×900’dü Windows 8.1 Enterprise formatını attım 1280×960’dan yukarı çözünürlük yok 1440×900 çıkmıyor yardım edin lütfen…

  • Eren Er

    program indirmeme izin vermior

    • 1Menzil1

      alternatif linklerden indirin siz reklama tıklıyorsunuz

  • son linke üye olarak hızlı indirebilirsiniz

  • Ramazan kılıç

    cloud çok yavaş iniyor mega varmı

  • 1Menzil1

    merhaba bu değil.

  • emre özer

    Hocam mrb..Update 3 lü sanırsam değilmi..??

  • cagan

    bazı programlarda sıkıntılar çıkıyor.özgür driver sıkıntısı yaşamazsın geçebilirsin.bencede windows 8.1 daha güzel 10 a göre.tabiki tercih sizin.

    • özgür kaya

      Windows 8.1 mi daha guzel soze gore anlamadım

      • cagan

        aynen öyle özgür.bende şuan windows 8.1 enterprise kullanıyorum.bu konudakını.

        • özgür kaya

          Neden peki size gore win.8.1

          • cagan

            çünkü sistem daha yeni bazı programlarda sıkıntı yaratabiliyor.bazı bilgisayarlarda driver uyumsuzluğu yaşanıyor.

          • özgür kaya

            Anladım cok tesekkur ederim kolay gelsin. Bu arada siteniz baya gelisti

          • cagan

            teşekkür ederiz.kalitenin adresi bura 🙂

  • 1Menzil1

    hiç farkı yok, enterprise genelde şirketler kullanır

    • özgür kaya

      Peki windows 10 u mu yuklemeliyim sizce bunumu

      • sisteminize baglı fakat bir süre daha windows 8.1 de kalmak gerekli 10 sıkıntılı biraz

        • özgür kaya

          Tesekkürler.

        • özgür kaya

          Ne gibi Sıkıntılar , bu sıkıntılar giderildigi zaman guncellemeyle duzelir degilmi

      • irfan

        “özgür kaya” isimli kullanıcı (tekrar eden, gereksiz ve birbirine benzer sorularıyla) resmen milletin sabrını ölçmüş, millete helal olsun sabırlıymış küfür etmemiş…

  • özgür kaya

    Windows 8.1 prodan daha mı hızlı acılışı falan bu sürüm,bide windows 8.1 enterprise update 3 var onla farkı ne bunun

  • Alper Öncül

    Abi bu enterprise nin pro dan bi üstünlüğü varmı ? 🙂

    • pek fark yok diyebilirim aşa yukarı aynı detaylı bilgi için 🙂 http://bit.ly/1CSBQJ2

    • umit

      Tek Fark Lisans Farkı Birisi Call Lisans Birisi Open Lisans Başka Hiçbir Farkı yoktur….

  • Sedat

    nasıl yapıcaz suan ındırılıyor setup mu iso mu

  • nfu

    etkinleştirme için anahtar yokmu

    • sitede Kms diye aratın bulursunuz

      • nfu

        teşekkür ederim etkinleşti

  • TİLKİ TİMUR

    winsetup froom usb programıyla yaz bıostan 2.ye gel usb bıos boot yazıyor enlabed yap boot dan usb hdd yi seç yanında usb gözükmüyorsa f10 a bas çık yeniden gir format işlemi bittikten sonra boot a gel 1 yada2 ye bas düzelir boot dan çıkar…..

  • nfu

    deneme sürümümü yoksa full sürümmü

    • 1Menzil1

      full bu…

      • nfu

        şimdi indirdim kurulum programı desteklenen yükleme seçeneklerini belirliyemedi yazıyodu ne yapmalıyım

  • 1Menzil1

    sürücü derken ??
    driverleri kurmaz bu kendiniz kuracaksınız

  • Baran Taştan

    menzil bey ben indirdim sürücü bulunamadı hatası aldım ? iso olarak da dvd ye attım boot falan filan kurulum yerinde sürücüleri bulamıyor

  • 1Menzil1

    64bit önerilir, gayet iyi…

  • 1Menzil1

    sitede aratın mevcut..

    • Nuri Akbilek

      bole orjinal olup icinde otamatik aktivasyon varmi

      • 1Menzil1

        windows bölümüne bakın olması gerek

        • Nuri Akbilek

          Windows 8.1 Enterprise Son Sürüm Degilmi En İyisi 32 ve 64 bit 2side var degilmi menzil

  • Nuri Akbilek

    Etkinleştirme Varsa Linkini Atsana Ya 1Menzil1

  • 1Menzil1

    linkler sağlam ?

  • Celal Baran

    user cloud 64 bit kırık düzeltirmisiniz

  • 1Menzil1

    sıfır orjinal sürüm.. crack içermez

  • 1Menzil1

    Windows 8.1 Enterprise Orjinal

    • Halil İbrahim Balık

      Galiba Biraz Eski Çünkü Yeni Kurdum Ve 8 Benziyor Biraz :/

      • 1Menzil1

        Windows 8.1 sıfır bu win 8 ile alakası yok

        • Halil İbrahim Balık

          tamam eyvallah sağol en beğendim site bir program arasam ilk sizin siteye bakıyorum ve ne arasam var 🙂

  • Rohat

    UEFI Desteği varmı?

    • 1Menzil1

      hayır bulumaz

  • Halil İbrahim Balık

    aga genede emin olmak istiyorum bu sürüm betamı yoksa rtm ?

  • 1Menzil1

    enes bunu sanal pcde test edin,kurulduğunu göreceksiniz bizzat denendi

  • 1Menzil1

    mustafa dvd tols ile yazın sorunsuz..

    • Mustafa Mert

      Zaten şu windows 7 usb dvd tools adlı programı söylemişsin onunla yazdım 2. söylediğim olay oldu flasha yazıyorum bu arada daha önce verdiğin hiç bir işletim sisteminde bu sıkıntı yoktu

  • Mustafa Mert

    Usta bunu 2 kere indirdim ilk rufus programıyla 2. olarak senin söylediğin programla usb yazmayı denedim rufusta yazmadı hata verdi diğer programda yazdı ama formata baslarken windows 8 logosu gözüküyor ardından siyah ekranda yazılar gidip gelip normal açılıyor bilgisayar hatalı mıdır bu iso dosyası?

  • 1Menzil1

    merhaba bu veya pro önerilir driveriniz varsa sorun olmaz

  • can

    hocam sistemin 4 gb ram 1 gb ekran kartı windows 7 home premium veya windows 8.1 enteprise kurcam hangisini kursam diye kararsızım bana ne tavsiye edersiniz normal ev kullanıcısıyım laptoplarda windows 8.1 sorun yaratıyor diye söylentide var nedir acaba tavsiyeniz

  • 1Menzil1
  • nedjimaa

    menzil Hocam usb yüklemesi yaparken sürekli hatası alıyorum. Sorun nereden kaynaklanıyor

  • 1Menzil1

    merhaba bu son linkte cloud verilmiş idm ile indirin hızlı inmekte

  • 1Menzil1

    merhaba farklı konularda verildi.

    • qsdc35

      merhaba farklı konularda linkler verildi diyorsunuz anlıyoum ama msdn sürümü lazım bana

  • qsdc35

    hocam birde clou,google drive veya yandex disk gibi yerlere yükleyip link verebilir misiniz? sağolun userclouda eklemişsiniz fakat indirme gerçekleşemiyo bir türlü 16 mbit internette 100 kb yükleniyor oda arada sırada. indirmeyi idm ile yapıyorum

  • 1Menzil1

    düzeltildi.

  • Caner

    nasıl çözdüğünü de yazarsan kardeşim, başkasında aynı sorun olunca öyle çözer.

  • qsdc35

    hocam userscloud da sadece 64 bit va 32 biti de ekleyebilimisiniz? diğer linkler çok yavaş

  • 1Menzil1

    merhaba orjinalse aldığın yere sor derim.. ancak onlar bilir..

  • erdogan

    merhaba hocam ben Windows 8.1 Enterprise Key Satin aldim ama test version benim satin aldigim keyi kabul etmiyor nasil yapmaliyim simdi tesekkürler

  • 1Menzil1

    sitede aratın ricam..

  • 1Menzil1

    tabiki çıkar,kms ile full yapmanız gerek

    • Mesutcan Alper

      sana zahmet link atablirmisin

  • Mesutcan Alper

    kardeşim bunu kurduktan sonra 2 saatte bir aktivasyon veya linansla gibi şeyler çıkmaz dimi karşımıza

  • 1Menzil1

    malesef yok..

  • Efe Yılmaz

    uefi desteği var mı

  • 1Menzil1

    bu yardım hattına yazın sistemle ilgisi yok,

    • barismavi

      Abi Cozdum yindede saok

  • barismavi

    Abi ben bunu yukledim herseyi yaptım ancak ekran cozunurlugu dustu artiramiyorum ve ayni zamanda ekran kar4ina baktigimda eskiden 1696 md di simdi ise 256 mb lutfen hemen onayla acil yardim

  • Edd Musto Block

    tam anlamadım bu şimdi nisan da çıkan yeni bir enterp. sürümümüdür ????

    • 1Menzil1

      çıkalı çok oldu..

  • Arca Mercan

    Yüklenince Hemen windows etkinleşip ram 4 gb oluyormu ?

    • 1Menzil1

      ram 4 gb oluyormu ne demek anlamadım ??

  • 1Menzil1

    yenilenmiştir..

  • Cuma

    usercloud linkinden win7 enterprise çıkıyor düzeltir misiniz ?

  • 1Menzil1

    hangi linkten indirdiniz ??

  • 1Menzil1

    aleykümselam donanım yetiyorsa tabi yüklersin

  • Naci Pkgnc

    indirdim win 7 cıktı

  • Sezgin Soylu

    selamun aleyküm menzil kardeş.windows 7 olan laptopa windows 8 yükleyebilirmiyim

  • Berkay

    ESD SİZ Mİ?

    • 1Menzil1

      esd içermez

  • 1Menzil1

    bu daha eski..

  • muhsin

    8.1 pro var bu ondan dahamı iyi dahamı sonra çıktı acaba

  • 1Menzil1

    buda orjinal ?

    • Samet Tabak

      peki ben nasıl anlarım orjinal oldugunu

      • 1Menzil1

        hash değerini kontroll edin.

  • 1Menzil1

    samet aklınız karışmış
    sadece kurun ve görün orjinal

  • 1Menzil1

    anlamadım nasıl yani

    • Samet Tabak

      orjinal windows ta etkinleştirme görüntüle yazıo sahtede ise lisanslı yazımımı okuyın microsorf yazıo bu enterprisede hangisi yazıo

  • Ali Kılıç

    suan windows 8.1 pro kullanmaktayım bu daha mı hızlıdır indirdiğime değer mi?

    • 1Menzil1

      hız konusunda aynnı fatkı yok

      • Samet Tabak

        abi acill orjinal 8.1 lazım

        • ali

          bu orginal craksız win 8.1 degilmi ?

  • Ali Kılıç

    dosya iso mudur ?

    • 1Menzil1

      evet isodur..

      • Samet Tabak

        dvd dden mi

        • 1Menzil1

          dvd dden mi ??
          açık sorun lüyfen

  • 1Menzil1

    başlıkta msn orjinal diye belirttik

    • Serhat

      Tmm kardeş saolasın

    • Samet Tabak

      yani windows özlellikte windwos lisanslı anlaşmayı okuyonuz yazmıo dimi / windows etkinleştirmmeyi görüntüle hangisi abi yazio

  • Serhat

    1Menzil1 kardeş bu sistem temizmi üzerinde herhangi bir oynama yapılmamıştır inşallah
    bu sisteme güvenebilirmiyim ?

  • Burak

    kardeş rica etsem ya cloud mail ru ya ya da yandexe atabilirsin
    Upload siteleri idm den yavaş indirtiyo

  • Zeki Albay

    cibril kardes rica etsem Windows 8.1 Enterprise 64 bit megaya atrmisin yada yandex diske tesekurler

    • 1Menzil1

      malesef farklı sürümlerde verdik

      • Zeki Albay

        peki birsey sorsam ben winwosun sitesinde indirsem olurmu daha sonra kms lisans islemi yapabilirmiyim yani bir fark olurmu olusurmu

        • 1Menzil1

          windows bedava sistem veriyormu 🙂

  • arda

    pro mu

    • Cibril

      başlığı okuyunuz lütfen….

  • enver

    bu full sürüm mü indireyim mi ? hemen crack sorunsuz olurmu

    • Cibril

      full sorunsuz ?

  • nerocu

    selamlar.

    64 bit enterprise’ı indirdim. sitedeki loaderları (http://www.fullprogramlarindir.com/windows-loader-7-full-2014-wat-fix-tam-indir.html ve http://www.fullprogramlarindir.com/kmspico-6-0-windows-8-office-loader-full.html) indirip çalıştırdım. versiyonun uygun olmadığını söylüyorlar. gitti 3,2 gb’lik download…
    önerisi olan var mı?

  • Atakan Babagiray

    abi yükledim sorunsuz herşey çalışıyor fakat ekran parlaklığı sorunu var ayarlayamıyorum ne yapmalıyım

    • Cibril

      bu ekran kartınız ile ilgili..

  • Aykut

    abi ben geçen sene indirdim dosyanızı şimdi tekrar etkinleştirme istiyor ne yapmam gerek yardım edebilir misiniz

    • Cibril

      sitede windows loader diye aratın onunla lisanslanıyor

    • Cibril

      sitede windows loader diye aratın onunla lisanslanıyor

  • Aykut

    abi ben geçen sene indirdim dosyanızı şimdi tekrar etkinleştirme istiyor ne yapmam gerek yardım edebilir misiniz

  • Seyfican Güneş

    cibril bişi sorucam :
    win8 yaklaşık 20 gb ama burda 3 gb , bende indircemde aklımda kaldı , lütfen yardım

    • Cibril

      win8 20gb mı
      olurmu öyle 3gb 64bit 2 gb 32bittir

      • Seyfican Güneş

        resmi sitede sistem gereksinimleri şu şekilde :

        İşlemci: 1 gigahertz (GHz) veya daha hızlı işlemci ve PAE, NX ve SSE2 desteği (daha fazla bilgi)
        ___________________________________________________

        RAM: 1 gigabayt (GB) (32 bit) veya 2 GB (64 bit)

        ***Sabit disk alanı: 16 GB (32 bit) veya 20 GB (64 bit)***

        Grafik kartı: WDDM sürücüsüne sahip Microsoft DirectX 9 grafik cihazı

        ___________________________________________________

        sabit disk alanına dikkat , dediğin doğruda sana zahmet bana açıklarmısın

        • Cibril

          20gb alan kurulacağı bölüm için
          siz yanlış anlıyorsunuz
          sistem boyutu 3gb dır diğerleri ayrı

          • Seyfican Güneş

            tmm saol indiriyorum hemen , birde windows 8.1 i yüklemek için windows 8 in yüklü olmasına olmasına gerek yok değilmi . (merakımı mağzur görün 🙂 )

          • Cibril

            hayır gerekli değil seyfican 🙂

  • ali

    nasıl indiriliyor

    • Cibril

      yardım destek masasına göz atın

  • ada

    cibril böle hata veriyo:windows üzerine çalışmak için tasarlanmış ve ya hata içeriyor programı özgün yükleme medyasını kullanarak yüklemieyi deneyin ve ya destek için sistem yöneticinize veya yazılım satıcısına başvurun

    • Cibril

      setuptan kurmayınız kurulmaz dvd yazınız yada usb

  • Gökhan

    hocam windows 8 katogorisinde görünüyor düzeltimisiniz

    • Cibril

      düzeltilmiştir..

  • Cibril

    serial istemez, full yapmak için sitede kms türkçe mevcut onunla yapınız

  • can

    kuzenim pc ye indircem usb ye çekip ordan kurulum yapcaz kurulum sırasında serial istiyormy istiyorsa nedir kurulum bittikden sonrada lisanslamayı nasl yaparız ?

  • Cibril

    başlat>tüm programlar>donatılar>sistem araçları>disk temizleme ye giriyoruz.Daha sonra tüm kullanıcılar olarak seçiyoruz.

    hangi bölüme işletim sistemi kurulmuşsa o sürücüyü seçiyoruz.daha sonra karşımıza çıkan pencere de önceki windows yüklemelerinin yanına tik (PARAF) koyuyoruz ve siliniz

  • Cibril

    sistemle ilgisi var mı ?

    • Emre Tasci

      Hata bu ama çözemedim.

  • Emre Tasci

    cibril kardes dosya silerken yada taşırken izin hatası veriyor nasıl halledebilirz?

  • Atakan Babagiray

    cibril abi nasıl lisanlıcaz peki yardım edebilirmisiniz

    • Cibril

      sitede kms türkçe var onunla lisanslayabilirsiniz

  • GnMrh Tokmak

    torrent olsaydı süper olurdu neden koymadınız ??

  • Eren Usta

    Kardeşim Benim Bilgisayar Kaldırırmı

    İşlemci : Intel(R) Core(TM) i3-2350M CPU @ 2.30GHz
    Ram : 4,00 GB
    Ekran Kartı : Intel(R) HD Graphics 3000
    Ekran : 1557 MB

    Windows 7 Professional 32 bit İşletim Sistemi

    • Cibril

      kurun sorun olmaz. rahat kaldırır

    • Bayram Tezel

      eren senin pc benim pc ile aynı özelliklerde ekran kartı aynı işlemcide aynı sadece bnm ram 8 gb kaldırır seninki leptopun hp mi ?

  • Hasos3248

    bende var da nasıl kurucaz bnmki amd işlemci ingilizce bide bir şey anlamıyorum bide nası onu orjinal yapıcaz yardım cibril abi kaldırırmı bide

    işlemci:AMD Ahlon(tm 64 X2 Dual Core Processor 5000+2.61 GHz

    Ram:1,50 Gb

    Sistem 32bit işlemci sistemi

    Ekran: 757 Mb

    • Cibril

      indirip kurun biz lisanslarız.

  • Kadir

    İndirmeye çalışıyorum ortalama ne kadar sürüyor 1 saattir açık fakat ilerleme çok yavaş. İndiren birisi söyleyebilirmi ?

  • ervam2395

    SELAMUN ALEYKUM CIBRIL KARDES BEN INDIRDIM SORUNSUZ CALISIYOR EMEGINE SAGLIK

  • Mustafa

    cibril hocam emeğine sağlık.Saygı duruyoruz hizmetlerinden dolay. Bunları bi de yandex’den indirsekde zaman harcamsak.Türkiyenin hali elekt. gidip geliyor. Tekrar baştan başlıyoruz.Yandex hem hızlı hemde kesinti yok. Saygılarımla

  • kahan

    kurlumda ürün anhtarı istiyomu ??

  • erdal

    valla süpersiniz sms ile premium sifre aldım iniyo su an faydamız olur insallah sizlere elinize saglık tesekkuler tekrar

  • emre

    Cibril linkler ölmüş yeniler misin ?

  • diji

    uyumsuzluk problemi devam ediyor mu acaba?

  • mdinckol

    Hocam kurdum ama etkinleştiremiyorum lütfen yardım

  • BeetleJuice

    hocam beni Windows 8 Enterprise lisansım var. ücretsiz güncelleme alamıyormuşum sanırım peki ne yapabilirim bu durumda? arkadaşım technetten almıştı lisansı microsoft eğitmeni olduğu için yani tam olarak msdn mi oluyor benimki emin değilim. bu konuda yardım edebilirseniz sevinirm. iyi çalışmalar.

Yandex.Metrica