47511 WinThruster Full Türkçe İndir 1.79.69.2469

WinThruster,pc optimize etmek için geliştirilmiş popüler kayıt defteri hata düzeltme programıdır WinThruster
sistemi yavaşlatan etkenleri onarıp,tam performans alabilirsiniz ayrıca bu sayede bilgisayarınızda hızlanır.
Resmi büyütmek için tıklayın.

————————————————————-

Boyut:4-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifre: menzil
Tarama: Webroot. / Durum Temiz

————————————————————–

Resmi büyütmek için tıklayın.

WinThruster

(((Alternatif)))

WinThruster

Paylaşmak Güzeldir
Yazar

“İnsanda Güzel Olan Yüzdür
Yüzde Güzel Olan Gözdür.
Ama İnsanı İnsan Yapan, “Ağzından Çıkan Sözdür”

Arınma Gecesi 3 Seçim Yılı 2016 Türkçe Altyazılı İndir (1080p) İzle Pompeii 2014 Türkçe Dublaj İndir 1080p izle
  • Doğukan Ateş

    Selam hocam. Programı indirdim. Setup dosyasını kendi sitesinden indirdim.
    2016.exe olanı.1.16.8 versiyonunu. Sonrasında sizin verdiğiniğz rarda ki crack içinde ki dosyayı kurulu olan yere kopyaladım. Yine de ürün anahtarı istiyor. Rarda ki dosya da ürün anahtarı yok hocam. 1.16.8 versiyonu kurduğum için mi olamdı acaba? Ne yapmam lazım.
    Saygılar.

  • ozan

    yukledim crack pro dll attim olmadi 15 tane 20 tane silebilirisn diyor insan lisans anahtari verir reis

    • 1Menzil1

      güvenlik duvarından engellermisin.

  • Ahmet

    adamsın be hocam 🙂

  • 1Menzil1

    merhaba rarda keygen sunmuştum.

  • 1Menzil1

    tarama dışı yapın,çünki norton crack kabul etmez

  • 1Menzil1

    RegcleanPro.dll programın kurulu olduğu yere at full olur

  • alperen

    rar şifresi ne üstad ya

    • 1Menzil1

      şifre menzil

  • 1Menzil1

    yeniledim.

  • taraftarium34

    Menzil bu crack nasıl yapılıyor

    • 1Menzil1

      RegcleanPro.dll programın kurulu olduğu klasöre atıp değiştirmen yeterli olur

  • Yunus Avcı

    menzil uygulama güzel mi işe yarıyomu ?

    • 1Menzil1

      yunus gayet iyi.

  • Arif

    run time error 429 hatası alıyorum bu program yardımcı olurmu yüklesem ?

    • 1Menzil1

      arif runtimeyi kurarsan çözüm olur

  • 1Menzil1

    ?? bu full

  • Menzil bana acil sadece lisans anahtarı versene pc yi onarcam inşallah olur

    • 1Menzil1

      ?? bu full

  • Furkan Reis

    avrt.dll hatası veriyor programlarım bunla çözebilirmiyim teşekkürlerr 🙂

    • 1Menzil1

      dll files kurup çözebilirsin

  • Furkan Reis

    avrt.dll hatası veriyor programlarım bunla çözebilirmiyim teşekkürlerr 🙂

    • 1Menzil1

      dll files kurup çözebilirsin

  • Muammer Coskun

    eyvallah ..

  • 1Menzil1

    rarı açıp setupa tıkla türkçe kurulum karşına gelicek

  • Emirhan Yağcıoğlu

    Yaw bu nası kuruluyo?

    • 1Menzil1

      rarı açıp setupa tıkla türkçe kurulum karşına gelicek

      • Emirhan Yağcıoğlu

        Yani crackı nereye atıcaz

        • 1Menzil1

          programın kurulu olduğu yere atın

  • TC Lokman Tuğrul Emek

    deepfreeze gibi değil demi

  • 1Menzil1

    merhaba içinde crack var sen üzerine pitbul ve kurt salıyorsun 🙂
    oda ne yapsın imdatt diyor,özetlersek crack kullanman gerek temizdir korkma

  • Abdullah Erdal

    merhaba menzil webroot virüs olarak algılıyor ve siliyor

    malwarebytes’te virüs olarak algılıyor (acaba bilgisayara zarar falan verirmi?)

    • 1Menzil1

      merhaba içinde crack var sen üzerine pitbul ve kurt salıyorsun 🙂
      oda ne yapsın imdatt diyor,özetlersek crack kullanman gerek temizdir korkma

      • Abdullah Erdal

        anladım çok sağolun

  • şahin

    programı internetten indirmiştim burdanda indirip crack ı uyguladım tam sürüm oldu teşekkürler fakat adwcleaner veya hitman virüs olarak görüp silermi crack ı eğer silcekse silmemesi için ne yapmaylıyım teşeklürler

  • şahin

    programı internetten indirmiştim burdanda indirip crack ı uyguladım tam sürüm oldu teşekkürler fakat adwcleaner veya hitman virüs olarak görüp silermi crack ı eğer silcekse silmemesi için ne yapmaylıyım teşeklürler


Yandex.Metrica